Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tapahtumapaikassa ei ole mitään vikaa. En näkisi pahana, vaikka joku kerta vedettäisiin pienempi tapahtuma tyyliin kultsalla. Mielenkiinnolla odotan muita matseja, nämä thaikku/potkismatsithan on olleet tosi viihdyttäviä näissä tapahtumissa myös.
Olikos Pokilla otteluistakin pidempi tauko vai muistanko omiani ettei ole otellutkaan hetkeen?Häntä kysyttiin Ice Cage 5:een ottelemaan Lauri Suomelaa vastaan, mutta ei ollut halukas. Ei ollut kyllä kukaan muukaan...
Pok olisi kyllä henkilönä todella sopiva Ice Cageen tai muihinkin show-tyylisiin iltoihin, kun on sekä näkyvä persoona että hyvä ottelija.
No järkeä siinä ei ole. Se on totta. Ice Cage taitaa olla vaan kiinnostunut enemmän tarinasta kun järjestä.ei kaks ton tason jätkää ota matsia tollasella painoerolla, ei mitään järkeä
No pistetään vaikka tänne.
''Se mikä ei tapa, se vahvistaa.
Meillä jokaisella on omat taistelumme, joista kukaan ei välttämättä tiedä.
Mut se, mikä erottaa sut muista, on se että vaikka elämä lyö alas, sä et uhriudu etkä jää tuleen makaamaan.
Totuus on, että vaikka et olisi kamppailija, sä käyt silti sun omia taisteluita.
Ja mä haluan muistuttaa yhtä asiaa. Vaikka tunneleissa on välillä pimeää, niin sen päässä on aina valoa.
Suomen kamppailuskenessä on nyt iso nousu, ja moni on kysynyt, miksei mua ole nähty ottelemassa.
Vastaus on yksinkertainen. Hyvää kannattaa odottaa, eikä mitään kannata tehdä kiireellä.
Mä oon valmis palaamaan kehään – ketä vastaan tahansa, mistä maasta tahansa.
Mulle on tarjottu matseja viikon kahden varoitusajalla, mutta oon sanonut ei.
Paitsi kerran, kun valmentajani @check_bin_ kotikisoissa pääottelija sairastui, nousin kehään neljän tunnin varoitusajalla.
Infotkaa mulle vähintäin 2 kuukautta ennen ottelua mun painoluokassa, OG Muay Thai säännöillä, ketä vastaan vaan.
Ja lupaan, että tuon koko Suomen kansalle sellaisen taideteoksen, jota ette ole ennen nähneet.''
Puhelin on äänellä.
@icecagefighting
@didier.boxing
@f2f_event
@killboxpromotion
@onechampionship
View: https://www.instagram.com/p/DPbNXM4iIHQ/?utm_source=ig_web_copy_link

Pok taisi jossain IG huutelussa sanoa että ei koe tarpeelliseksi otella kolmatta kertaa Krastia vastaan. Toki jos Krasti tänään oman ottelunsa voittaa, niin eiköhän tämä Krasti - Pok 3 saada järjestettyä.Lähtisköhän Pok nyt Krastia vastaan viimein?
pitäs omasta mielestä puolet ainaki olla jo julki tässä vaiheessaKoskakohan aletaan paljastamaan ensimäisiä ottelijapareja?Eikös noita ole yleensä n. pari kuukautta ennen matsia jo julkaistu.
Ihmiset haluaa nähdä Stagala vs Pottukoira tai Immu vs Pottukoira.Ei taida olla mitään kiinnostavaa tarinaa ja ilman (some)kansaa kohahduttavaa pääottelua ei ole mitään minkä ympärille rakentaa iltaa. Joku kiinnostava nahistelupari pitäisi äkkiä keksiä.