Juu, toki mä olen Ylilautaa lukenut ja tiedän mistä siellä fitness-osiolla sustakin jauhetaan. Se on häiriintynyt paikka, mutta jotenkin sinne kiinnostaa välillä kurkistaa, mitä esimerkiksi Juhana sekoilee. Veikkaanpa, että niin tekee aika moni muukin, etkös sinäkin siellä joskus käy? Olethan tehnyt niitä Ylilaudan Q&A videoitakin. Sen sijaan en ole ikinä kirjoittanut sinne mitään, saatika tehnyt jotain ketjuja. Voit uskoa tai olla uskomatta, aivan sama.
Mutta itse sä olet tätäkin keskustelua viemässä aiheeseen Ylilauta, perusteena käyttämäni termi ”marmatus”, jota Ylilaudalla kyllä susta viljellään. Mutta se nyt kuvaa sun kirjoittelua tässä ketjussa. Olisitko vastannut itse asiaan, jos olisin käyttänyt vaikka termiä ”valittaa”? Jos näin, niin mennään sillä.
Sä olet nyt kuitenkin yksioikoisen negatiivisesti dumannut Ice Cagen toiminnan Tiktok-sukupolven arvottomaksi pelleilyksi ja minä (sekä miutama muu) on argumentoinut, että tuota Kummeli-osastoa on Ice Cagessa vain häviävän pieni osa, ja suurin osa matseista on urheilullisesti todella kiinnostavia ja Suomen kamppailuskene on kokonaisuutena ottanut Ice Cagen myötä valtavan boostin. Eli unohdetaan nyt Ylilauta ja jos jaksat kommentoida, mikä tuossa yhdessä showmatsissa per ilta nyt on ongelmana saatuihin hyötyihin nähden?