❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Pay per view tuloista 10-20% ja 100k käteen. Niin uskoisin että pleikkariohjain tippuu kädestä!

Kallis jätkä varmasti!

On max vaa kaheli jätkä! Erittäin Hyvällä tavalla.

Sen mä sanon, että jos max saa ton jätkän suomeen tohon ja myy striimiä ulkomaille, sillä samalla hetkellä maxista tulee miljonääri. Ishowspeed on muuten sitten niin suosittu striimaaja, että tulee myymää ihan saatanasti!

Edit.
katso liitettä 272177
Luulen, että kaverin saaminen maksaa saman verran mitä kaikkien ottelijoiden palkkiot yhteensä.

Tollanen kaveri ei varmaan ihan pienellä rahalla tuu härmään ottelemaan jotain nobodya vastaan🤔
Piti googlettaa kuka lienee ja pakko todeta ettei pienintäkään mahdollisuutta että tulisi. Mikä on ihan ok. Mainosarvoa Max kerää taas aivan tolkuttomasti kun kaverin seuraajat tägää ja levittää juttua innoissaan ympäri tiktokkeja ja saattaapa moni varoilta jo ostaa liputkin. Eli pisteet taas kerran Maxille :)

Piti googlettaa kuka lienee ja pakko todeta ettei pienintäkään mahdollisuutta että tulisi. Mikä on ihan ok. Mainosarvoa Max kerää taas aivan tolkuttomasti kun kaverin seuraajat tägää ja levittää juttua innoissaan ympäri tiktokkeja ja saattaapa moni varoilta jo ostaa liputkin. Eli pisteet taas kerran Maxille :)
Markkinointi mielessä ihan fiksu veto ja hyvää näkyvyyttä tulee varmasti. Luulen, että Max tiesi itsekin että ihan mahdotonta saada toteutumaan ja näkyyvyden takia varmaan julkaisu tehtykin.

Tällä hetkellä koen että tuon matsin kiinnostavuusarvo olisi max (pun) 10 prosenttia edellisestä. Toki mielelläni katsoisin pressit ja itse ottelun jälkikäteen, kun mitään ei tarvitse maksaakaan. Mutta tällä hetkellä ei tunnu olevan merkitystä, kumpi voittaisi. Mitä tulee pääotteluun, olen Makwanin puolella, koska olen Bollströmiä vastaan. Mutta jotkut "päivä Makwanin kanssa" ja muut vastaavat videot skippaan.

Sit jos ois toteutunut joku Stagala vs. Petäistö, seuraisin innolla. Toivoisin Stagalan voittoa, mutta viihdearvoa olisi myös päinvastaisessa tuloksessa.

Mun mielestä Stagalan matsi ei edes tässä vaiheessa olisi edes välttämätön, toki uskon että se toteutetaan, mutta ilmeisesti liput myynyt jo tähän mennessä hyvin vaikka ei edes ole vahvistettu tuleeko Stagala matsia.

Hypetys on kova jo Maku vs Theo matsin ympärillä.

Voi olla, että tuo matsi on jo varma ja kyseessä on vain draaman ja hypen nostatus asian ympärille... tai sitten joku muu on ollut jo tiedossa mutta peruuntunut. Tai sitten Stagala vain loi itsehypeä asenteella että kuka sitten joskus tuleekin vastaan, on jaska häneen verrattuna.

Tosin itsellä kiinnostus matsia kohtaan kärsii, jos Stagala antaa ymmärtää ettei oo lähtemässä täysillä kun "ei tarvitse". Ja tuon "povatun" tulevan vastustajan kohdalla tulee fiilis, että hänkään ei tulisi satalasissa projektiin nyrkkeilyn näkökulmasta (valmistautumisineen), hänellä kun on taustaa yhdestä hyväntekeväisyysottelusta ja ei ole vielä mitään näyttöjä "nälkäisyydestä" ja tarpeesta näyttää voittamalla.

View: https://youtube.com/shorts/d0s2oQ3UPDI?feature=shared

Tietenkään Ishowspeed ei ottele Stagalan kanssa. Mies on sen tason tähti, että esiintyy WWE:n suurimmissa tapahtumissa. Ei hän tule nyrkkeilemään johonkin Euroopan laidalle, missä hän ei ole edes kovin tunnettu eikä ollenkaan sellainen kassamagneetti kuin jenkeissä. Ennen uskon hänen ottelevan Jake Paulin kanssa kuin Stagalan. :rolleyes:

Stagalan kuulumisia Iltalehdestä.

Lisäksi, jos asian haluaa näin nähdä, Ice Cagelle oli arvovaltatappio Eva Wahlströmin paljastus siitä ettei se saanut häntä mukaan "millään rahalla" - tyrmätty (pun) tarjous siis. Max ei ehkä halua ottaa sitä riskiä että kun hän on jo hehkuttanut "speediä" ja valjastanut muitakin kampanjoimaan tämän mukaan saamiseksi "maanantaihin mennessä", hän joutuisi ilmoittamaan että tappio tuli Ice Cagelle ja yleisön olisi helppo päätellä että "hyvää" vastustajaa ei ole vieläkään tiedossa ja lopulta joudutaan tyytymään johonkuhun Wahlströmia ja speediä huonompaan, kolmanteen vaihtoehtoon.

Eli varma ottelu puoltuisi noista näkökulmista, mutta saas nähä.

Se näillä somestaroilla on kiva, että periaatteessa ihan mahdollista toi kohtaaminen jos vaan Max pääsee juttuun ja osuu sillee sopivasti asiat. Toi speed ja muut vastaavat voi tehdä kaikenlaista ihan vaan jos ne haluu. Voi toki muutkin starat, mutta on näillä paljon suurempi liikkumavara. Maxille olis järjetön voitto jo se että pääsis edes kontaktiin ja jos vielä sais tapahtumaan tai johonkin pressiin mukaan niin olis aika kiva. Se että ottelis on tietenkin epätodennäköistä, muttei täysin mahdotonta jos jostain syystä vaan haluaa tehdä jotain tollasta.

Just nyt striimi Turkista menos ja speed ottamassa isoa miestä vastaan jonkun painimatsin öljyttynä metsässä 😂

Liitteet

• Screenshot_20250713-181125.webp
    Screenshot_20250713-181125.webp
    74,1 KB · Katsottu: 127
Joku vois pitää tätä jo merkkinä siitä että jotain voi olla Suomeen suunnitelmissa 😂

Liitteet

• Screenshot_20250713-181348.webp
    Screenshot_20250713-181348.webp
    61,9 KB · Katsottu: 131
Hypetys on kova jo Maku vs Theo matsin ympärillä.
Niinpä. Toinen loukkaantuu tai kipeenä niin tästä tulee isolle yleisölle aika tylsä cardi jos ei mitään viime hetken mielenkiintoisia matseja tule mukaan. Voi olla seuraavan tapahtuman myynti sitten vaikeampaa, näitä kannattaisi aina vähän miettiä myös pitkällä tähtäimellä.

Back
Ylös Bottom