Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulen, että kaverin saaminen maksaa saman verran mitä kaikkien ottelijoiden palkkiot yhteensä.Sen mä sanon, että jos max saa ton jätkän suomeen tohon ja myy striimiä ulkomaille, sillä samalla hetkellä maxista tulee miljonääri. Ishowspeed on muuten sitten niin suosittu striimaaja, että tulee myymää ihan saatanasti!
Edit.
katso liitettä 272177
Piti googlettaa kuka lienee ja pakko todeta ettei pienintäkään mahdollisuutta että tulisi. Mikä on ihan ok. Mainosarvoa Max kerää taas aivan tolkuttomasti kun kaverin seuraajat tägää ja levittää juttua innoissaan ympäri tiktokkeja ja saattaapa moni varoilta jo ostaa liputkin. Eli pisteet taas kerran MaxilleTollanen kaveri ei varmaan ihan pienellä rahalla tuu härmään ottelemaan jotain nobodya vastaan![]()

Markkinointi mielessä ihan fiksu veto ja hyvää näkyvyyttä tulee varmasti. Luulen, että Max tiesi itsekin että ihan mahdotonta saada toteutumaan ja näkyyvyden takia varmaan julkaisu tehtykin.Piti googlettaa kuka lienee ja pakko todeta ettei pienintäkään mahdollisuutta että tulisi. Mikä on ihan ok. Mainosarvoa Max kerää taas aivan tolkuttomasti kun kaverin seuraajat tägää ja levittää juttua innoissaan ympäri tiktokkeja ja saattaapa moni varoilta jo ostaa liputkin. Eli pisteet taas kerran Maxille![]()
On, mutta eikös se eurooppa tour ole nyt meneillään, heinäkuun lopulla luultavasti Suomen visiitti.Ishowspeed on muuten tulossa suomeen...![]()
Niinpä. Toinen loukkaantuu tai kipeenä niin tästä tulee isolle yleisölle aika tylsä cardi jos ei mitään viime hetken mielenkiintoisia matseja tule mukaan. Voi olla seuraavan tapahtuman myynti sitten vaikeampaa, näitä kannattaisi aina vähän miettiä myös pitkällä tähtäimellä.Hypetys on kova jo Maku vs Theo matsin ympärillä.