Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymys lienee siitä, millä tavalla saa tuon kalorivajauksen aikaan. Toisille se on helpompaa ketolla tai paastolla, toisille hiilaridietillä. Varmaan riippuu siitäkin mihin on tottunut.Oman kokemukseni mukaan tasainen calorie restriction hiilihydraattipitoisella dieetillä on varmempi keino päästä eroon ihroista kuin on/off paasto tai keto. Ainakin kun koneessa ei ole liikaa testoa helpottamassa hommaa.
Ne on ikävät, kun lähtee suunnilleen viimeisenä. Muuta lääkettä siihen ei ole kuin kiristää ruokavaliota entisestään ja odotella.muu kroppa kutistuu silmissä mutta jenkkakahvat tuntuisi roikkuvan sitkeästi mukana.
Ehkäpä noin. Pidempiä aikoja en ole kiinnostunut laskeskelemaan mutta ehkäpä jos parin viikon ajan vähän kattois missä kalorimäärä liikkuu. Piru olen jos menee yli 2000kcal yhdellä istumalla koska en kumminkaan mitään skeidaa syö vaan ihan itse tehtyä kotiruokaa, muutama mainitakseni lähimenneisyydestä: lihamakaronilaatikko, keitetyt kuoriperunat ja possu-peuranlihakastike, joku kaali-peruna-naudanjauhelihakeitto jne. Ihan tollasta perus huttua. Lisukkeena pari kauraleipää juustolla ja leikkeellä. Lopuksi appelsiini ja 1 litra kanamuna-rahka-funligh-maito-banaani smoothie. Kuppi kahavia päälle. Ei varmana ole yli 2000kcal. Ja jos on satunaisesti karvan yli 2000kcal niin silti jää mun laskennallisen päivätarpeen alle.Laske ja suunnittele kalorit sekä makrot ja lopeta perstuntumalla dieettaus.
Joo kyllä tässä vähän takaraivossa näemmä oma tyhmyys kutittelee kun oletan reagoivan samalla tavalla kuin nuorena kloppina. Silloin rasvaprosentti oli yli 20% ihan varmasti. Nyt se on lähellä 15%. Pari kertaa käynyt mittaamassa ja matalimmillaan se oli 14% mutta ainavain oli jenkkakahvat ja "sixpäkki" oli piilossa rasvan alla. Tiukasti on kiinni. Varmaan alle 10% pitäis mennä.3kg ekan kolmen viikon aikana ei kuitenkaan ole mitenkään erityisen vähän, vaikka alun nesteet ottaakin huomioon. 15kg kahdessa kuukaudessa sinun kokoiselle on minusta tarpeettoman kova tahti, eikä sinne 20v taakse kannata liikaa tuijotella.