Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
"Moi, miten sun päivä meni?
- Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa..."

Siis mitä vittua?!?!? GET THE FUCK OUTTA MY TELEVISION!!! Että mulla repee perse aina kun ton mainoksen näkee, niin kamalaa jöötiä!!! Onneksi nyt kun oli lomalla niin ei ollu telkkua tyrkyttämässä Danone Aktimel Digestive Shitcannon megabakteerijugurtteja!

siinä on vielä niin mahtavat näyttälijäsuoritukset tossa mainoksessa.vittu sitä muijan ilmettä kun se vetää sitä huttua siinä :hyper: joo joo hyvää on...
se vois noilla näyttelijätaidoilla mennä salkkareihin,ohjelman näyttelijätaso ei ainakaan laskisi :wanha:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Sina tunke dolmio perseeseen.
- Muista aina pissa perjantai.
- Joo, mulle on kertyny ylimäärästä niin paljon, ettei enää paskalle taivu
Siinähän pitää kuluttaa helvetin iso määrä rahaa ennenkuin saa s-boonuksia edes jonkin verran.
- Miksei zero mainoksia ja zero stressiä
Asiaa!
Kaikkee schaibaa sitä telkkuun tungetaan.
:david: :urjo:

On kait nuo mainittu jo aika moneen kertaan, mutta laitoinpahan :rolleyes:

-Danoniino: "Äiti saanX mä?" nanaaa jeeeejeeee... ...nyt voit sanoa kyllä..
-Alapää ongelmat -ei kiinnosta!
-Mobilat: ...paikat on jumissa ja vaimokin on niin laiska hieromaan...
-SDP:n pelottelu mainokset, paha sininen oikeisto.
-Kaikki osto-tv:t ja vastaavat paskat

Kyllähän niitä huonoja mainoksia riittää. Ihmettelen vaan miksi jotkin yritykset ja muut mainostajat tekee niin huonoa/pienellä budjetilla mainoksia, kun kuitenkin suurin kustannus on se mainos aika siellä tv:ssä, jos on (mutua)

elisan uus mainos jossa sillä runalla jätkällä on rumat pikkuletit jossain discossa, ja kyllä se kuntopyörä mainos elisaltakin on HUONO ja ärsyttävä.

Grandiosa massiiviiii!

Tää Alapää on kans mahtava ja sitten saman lääkefirman närästyslääkemainos. Todennäköisesti mainostoimistokin on sama, koska molempiin on saatu hoono soomi -tyyppinen henkilö. Ei jumalauta, tätäkö se palveluiden vapaa liikkuminen on? Teetetään spotti jossain Puolassa, kun saadaan halvemmalla.

Ihanan kuulosta se ruotsinsuomalaisen puhe. :kuola:

Mutta tää on ehkä PARAS mainos mitä tällä hetkellä menee. Myös Jaffa (limu) mainokset on jotenkin hyviä, ne mis lauletaan "aito, vai aina, oikea nautinto" ja sellanen hippimeininki.

mua tää ärsyttää kyllä aika erikoisellä tavalla jo. aina vaihdan kanavaa.

Se Alapää-mainos tosiaan särähtää ilkeästi korvaan. Minä mainostoimiston setänä olisin kokeillut vähän rohkeampaa lähestymistapaa ja korvannut sanan "alapää" jollain ihan oikealla puhekielen termillä...Silloin voisi jäädä jopa sen tuotteen nimikin mieleen, eikä pelkästään se omituisesti höpöttävä eukko.

Siis se vitun mainos mis se pentu hyppää sitä korkeushyppyä ja rupee pomppimaa sen jälkee "MUSTA TULI UUS MAAILMAN ENNÄTYS UKKELI"

Siis voi vittu mitä paskaa ja sit noi vitun zero mainokset ja ne elisa homot.. ja kaikki hyi vittu.. onneks en kato niin paljoo telkkaria.

Siis se vitun mainos mis se pentu hyppää sitä korkeushyppyä ja rupee pomppimaa sen jälkee "MUSTA TULI UUS MAAILMAN ENNÄTYS UKKELI"

Tuo on muuten helvetin ärsyttävä.

-Riesen
-Joku paperirullamainos jossa isä selittää pojalle jostai elefanteista.
-Terveyssidemainokset
-Meikkimainokset (UUSI LOREAL SUPER MASCARA, ENTISTÄ PIDEMMÄT RIPSET!!) Tota samaa:kakka: :aa jauhettu niin kauan ku muistan.
+Kaikki muut lukemattomat teennäiset mainokset.

coca cola zero mainokset :wall:
Elisan mainokset (sauli ja pauli ottaa päähän) :wall:
sitte se "minusta tulee pingviini" :wall:

ja accordinkin kanssa olen samaa mieltä tosta paperimainoksesta ja meikki mainoksista

näitä ärsyttäviä mainoksia vois jatkaa loputtomiin

Se joku proteesin hoito tahna mainos jossa joku ämmä sanoo lopuksi:
"mulla on uudet hampaat"
ton jälkeen rupeaa aina verenpaine nousemaan

Mini's- karkkipussi mainos, jossa se imelä ja vajaa blondi keikistelee jossain maskeeraushuoneessa tjsp.

"Uusi vitun mini's kulkee mukana joka paikassa, kivaa karaa, kokeile sääkin"

:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom