Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
En nyt muista minkä tuotteen mainos tarkalleen on kyseessä, mutta särähtää aina korvaan kun TV:stä kuuluu "Tavallinen hammasharja saattaa jättää hampaisiisi enemmän plakkia". Enemmän kuin mikä? Ja millainen on tämä tavallinen hammasharja? Varsin ymmärrettävähän tuo lause on kun ei voida suoraan verrata vaikkapa kilpailijan tuotteeseen, mutta rasittavaa silti.

Toinen hirvitys on joukko karmeasti dubattuja mainoksia, joissa ensinnäkin huulet ja puhe kulkevat täysin eri tahtiin ja toisekseen ääni on vähintäänkin usein täysin sopimattoman kuuloinen.

Topicin alkuperäiseen varsinaiseen kysymykseen vastatakseni täytyy sanoa jo aiemminkin mainitun pizzaperjantairenkutuksen korjaavan potin. Listaan voidaan tietysti lisätä kokolailla kaikki muutkin räppäystä sisältävät mainokset, jotka (oman kokemuksen perusteella) poikkeuksetta onnistuvat kuulostamaan muka-cooliudessaan täydellisen naurettavilta ja aiheuttamaan myötähäpeän kautta pikaisen kanavanvaihdon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mtv3:n aamuteeveessä, useimmiten sään yhteydessä, pyörivä jonkin sortin vaalimainos jossa teeveestä pamahtaa rasittavalla äänellä "PERUSSUOMALAINEN!". Saa kyllä herkästi hermot kireälle heti aamutuimaan.

Aivan ehdottomasti se libresse mikälie vaippamainos jossa ne akat heittelee jotain mummokalsuja ikkunoista ja nousee johonki vitun maailmankapinaan ku vaipat haiseeki nykyään nokkosilta...Siismitävittuahäh?!

Taidan olla kummallinen, koska mun mielestä ne Elisan mainokset on ihan OK, juuri sellaisia "niin huonoja, että oikeastaan hyviä" :)

Onneks se tosi raskas mikälie vitun shamppoo mainos missä se hinttari puhu taustalla jtn : "keltaista kuiville hiuksille jne"
Mun korvaan kuulostaa muuten aivan Kari Hietalahdelta, ei kellään voi oikeasti olla niin gay-ääni. Ikäänkuin överiksi vedetty versio siitä Vintiöt-sarjan eestiläisen jumppaohjaajan äänestä.

Mulle tulee mieleen vaan yksi, onko se nyt Soft Embo tai joku tommonen vessapaperi... tai talouspaperi... Jossa on pieni poika kusella, ja isä huutelee "Olli (tms), mitä sinä teet?" "Pissaan!" Sanoo poika kääntyen äänen suuntaan ja kusten lattialle.

Aivan äärettömän paska mainos. Todella paska. Huhhuh, miten paska.

Tämän olisin maininnut, mutta Naene ehti ensin;)

Onneksi tulee niin vähän katsottua tv:tä, ei juuri lainkaan itse asiassa, että harvemmin mikään ehtii alkaa tosissaan ärsyttämään. Radiomainokset ovat taas luku sinänsä:jahas:

Pikku hiljaa tässä alkaa tuntea itsensä vanhaksi ja konservatiiviseksi, ennen ei pinna kärähtänyt pienemmistä idiotismeista ja naiviuksista. Niskavillat nousivat pystyyn mm. siitä äänioikeuslipareen mukana tulleesta "äänestysohjeesta", lukiko/huomasiko kukaan muu sitä viimeistä kohtaa? Muuten ihan selkeä ja tyylikäs, jopa yksinkertaisesti kuvitettu, mutta siinä viimeisessä kohdassa kehotetaan "poistumaan tyylikkäästi takavasemmalle":eek: :curs: :eek: !!! Ja heppu lähtee siitä niin teininä, niin vitun teininä. Ei tuolla lailla käyttäytyvillä saisi olla edes lupa äänestää. Joo, myönnän, olen :wanha:

Mun korvaan kuulostaa muuten aivan Kari Hietalahdelta, ei kellään voi oikeasti olla niin gay-ääni. Ikäänkuin överiksi vedetty versio siitä Vintiöt-sarjan eestiläisen jumppaohjaajan äänestä.

Siis toihan on Kari Hietalahti ja se "Kimi sä teit sen taas" sketsin Kimi! Ketä ei tota ymmärtänyt läpäksi niin kannattaa katsoa peiliin, ja kysyä missä se pikku humoristi oikein asuu? ;)

Se "naisen alapää" mainos. Voi helvetti, että tuollaista pitää näyttää 100 kertaa päivässä. Varsinkin se ämmä siinä saa aikaan :urjo: .

Toinen on cöcä cölä zero mainokset. Mikä vittu niissäkin on pointtina? Katsojien ärsyttäminen?!

Myös se vatsahappo/närästys mikälie mainos, jossa kuva pysäytetään ja joku suomenruotsalais sankari tulee siihen ruutuun lässyttämään kuin loku laatanan fiifivuotias.

:offtopic:
LOISTAVIA MAINOKSIA:

"Suomalaiset, maailman nopein kansa" Jokainen näistä mainoksista aiheutti hysteerisen naurukohtauksen ja joka katselukerralla vähintäänkin hymyilyttää! Parhaat mainokset PIIIIIIIITKÄÄÄÄN aikaan.

Myös se mainos, jossa on t-risteys keskellä korpea ja papparainen ajaa suoraan metsään siitä (hahahahha ei vittu miten hyvä juttu :D ) ja jengi tulee työntämään hänet tielle kuten rallikisoissa. MAHTAVA mainos! Tai sitten minulla on erittäin alkeellinen huumorintaju, but anyway hulvaton pätkä! :lol2:

Grandiosa massiiviiii!

Tää Alapää on kans mahtava ja sitten saman lääkefirman närästyslääkemainos. Todennäköisesti mainostoimistokin on sama, koska molempiin on saatu hoono soomi -tyyppinen henkilö. Ei jumalauta, tätäkö se palveluiden vapaa liikkuminen on? Teetetään spotti jossain Puolassa, kun saadaan halvemmalla.

Pikku hiljaa tässä alkaa tuntea itsensä vanhaksi ja konservatiiviseksi, ennen ei pinna kärähtänyt pienemmistä idiotismeista ja naiviuksista. :wanha:

Juu mutta tuo johtuu siitä, että ennen ei ollut ihan näin idioottimaisia mainoksia! Tai... ehkä sittenkin on voinut olla, jos vaikka ajattelee jotain 70- tai 80-luvun mainosta... Vissiin tää maailma muuttuu niin nopeesti, et itse ei enää pysy perässä.

Mua ei kyllä sytytä ne maailman nopein kansa mainokset. Taidan olla tosikko :(

Coca Cola Zero - vittu kun vituttaa noi pätkät. Ihan haitarista

Grandiosa Massiiviiii - myötähäpeän ja vitutuksen yhdistelmä

Mobilat-mainoksiin ei oo montaa euroa käytetty

Zon-kipugeeli aiheuttaa lähinnä päänsärkyä

R-kioski - vituttaa kun se läski on milloin Keke ja milloin Remontti-Reiska

Kiitä lääkäriäsi -mainos missä se vitun uuno hakkaa kepeillä päätään

Prisma ja S-ketjun mainokset muutenkin on taattua laatua

Kaikki vaalimainokset koska niiden budjetti on yleensä ollut päiväkahvien luokkaa

Expertin Japani-aiheinen mainos on niin kauhea, että sen on pakko jäädä kaikille mieleen. Ei oikeastaan ärsytä, sillä ihailen mainoksen nerokkuutta.

Mutta tää on ehkä PARAS mainos mitä tällä hetkellä menee. Myös Jaffa (limu) mainokset on jotenkin hyviä, ne mis lauletaan "aito, vai aina, oikea nautinto" ja sellanen hippimeininki. Mut kaikenkaikkiaan aika mitäänsanomattomia mainoksia menee tällä hetkellä suurimmaks osaks, kaikki mun vihaamat mainokset on jo täällä mainittu.

Grandiosa Massiivi on ehdottomasti noloin tällä hetkellä pyörivistä

Grandiosa massiiviii... on ihan suoraa jatkumoa "jano ku talkkarilla" -mainokselle. Kuka muistaa????:D :urjo: :urjo: :urjo:

Joo toi alapäämainos ei oikee nappaa :urjo:

Grandiosa massiiviii... on ihan suoraa jatkumoa "jano ku talkkarilla" -mainokselle. Kuka muistaa????:D :urjo: :urjo: :urjo:

Se tais olla first choise cola, se "jano ku talkkarilla" renkutus

M$:n mainos on kyllä harvinaisen :kakka:

"Moi, miten sun päivä meni?
- Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa..."

Siis mitä vittua?!?!? GET THE FUCK OUTTA MY TELEVISION!!! Että mulla repee perse aina kun ton mainoksen näkee, niin kamalaa jöötiä!!! Onneksi nyt kun oli lomalla niin ei ollu telkkua tyrkyttämässä Danone Aktimel Digestive Shitcannon megabakteerijugurtteja!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom