Yhtä#Hauista
V.I.P.
- Ikä
- 38
Ehdottomasti vittumaisimpia ja rasittavimpia julkkuja on kaikenmaailman janitat ja janinat ja marikat ja jasminit. voi prkl. :lol2: ja sitten nämä tukkahevijimipääkallot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
blashyrkh sanoi:Väitti muuten lehdessä sixpackinsa olevan pelkän lenkkeilyn tulosta - just joo...
-Marchi- sanoi:Öö, vihjaatkos tässä nyt siihen, että tämä kyseinen rumpali olisi oikeasti urheilullinen hemmo? Mielestäni kyniksillähän justiinsa on six-päckki. Ei six-päckki ole mikään saavutus, se on vain joko tiukan ja fiksun dieetin tulosta tai muuten vaan paskan elämän tulosta. Tommoset hihhulit syö kerran päivässä jotain, niin tottakai six-päckki näkyy.
Silloin six-päckki on arvostettava, jos ympäriltä löytyy lihakset. Kyseisen rumpalin masun ympäriltä taitaapi törröttää vaan luut joka suuntaan.
Kaunista....kiitti vitusti...kyyneleeni turmeli kajaalini.... :(ringside sanoi:Tästä tuli mieleeni, että mulla oli nuorempana sellainen vaihe, että mä niin sanotusti "etsin itseäni". Olin hirveen epävarma mun omasta identiteetistä ja kysyin koko ajan sellaisia kysymyksiä kuin "kuka mä olen?" ja "mikä on mun paikkani maailmassa?" Olin vähän hukassa mun seksuaalisuuden kanssa, ja mulla oli esim. sellainen kausi, että viehätyin naismaisuuden korostamisesta. Hanoi Rocksin sifonkihuivit, meikit ja korut oli mun mielestä esteettisesti todella vetoavia.
No, vuonna 1991 olin Virroilla Rantarockissa (sitä ei enää järjestetä) ja pyörin siellä hirveässä kiljuhumalassa. Ranteissa oli sifonkihuivit, jalassa yyberkireet stretsifarkut ja suttuiset kajaalit silmillä. Huutelin siellä vaan onnellisena, että "wuuuudstooook....apuuuuvaaaa....wuuudstoook". Olin omasta mielestäni hirveän hauska.
Päädyin siitä sitten sellaisen aloittelevan glämrok-pändin seuraan. En muista tänäkään päivän, että miten siinä kävi, mutta jossain vaiheessa vaan tajusin, että oon tällaisten vitsin makeiden, mustiin pukeutuneiden MUUSIKKOJEN kanssa ja horin punkkua ringissä. Mä olin aina ihaillut muusikkoja, mutta ikinä en ollut ketään tuntenut. Tulin siinä sitten tosi humalaan, ja siinä ryypätessäni kiinnitin huomiota, että sellainen söötti, hintelä kundi siitä pändistä katteli mua kiinnostuneena.
Eikä aikaakaan, kun se söötti, hintelä kundi tuli mun luokse, ja katto mua silleen tosi intensiivisesti silmiin. "Moi mä oon Jussi, lähets polttaan hasaa?" se töksäytti ihan niinku se olis kysyny kelloa. "Totta mooses", mä vastasin.
No, se vei mut sit johonkin teltalle, ja siellä tapahtumat lähti jotenkin "kädestä". Me vedettiin ne blosset siinä, ja se vaan katteli mua ja hymyili (söötisti). Sit se kysy multa, että saako se korjata mun kajaalit. "Totta mooses", mä vastasin. Se tuki mun päätä vasurilla ja piirsi ne meikit oikeella. Mä tunsin sen hengityksen ihan mun lähellä. Siinä haisi punkku, blosse ja glämrokkarille luontainen epähygieenisyys.
Äkisti se painoi suunsa mun huulia vasten. Ja tiettekö mitä? MÄ EN VASTUSTELLUT!. Mä avasin suuni, ja annoin sen pinkin, vähän kuolaisen kielen tunkeutua mun suuhun. "Wuuuuudstooook!" kiljui pieni ääni mun pään sisällä. Mä olin ihan haltioissani, nyt jäi kuulkaa kaikki feikkipellepunkkarit kakkoseksi meikäläiselle. Mä mursin seksuaalisuuden muurit. Vedin käsitteet uusiksi. Mä lilluin äidinmaidossa ja tähtipölyssä. Mä en tunnustanut miestä, en naista, en homoa, en heteroa. Oli vain kaksi yksinäistä olentoa kosteassa kangasluolassa. Harmonia ja ykseys. Mä kuulin ku satakieli laulo: "ti ti tyy, ti ti tyy".
Sit se riisu mut, käänsi mut mahalleen ja pani mua kuivalla munalla perseeseen.
Sen pituinen se.
Kraftwerk n sanoi:
Ei helvata sun juttujas :Dringside sanoi:Eikä aikaakaan, kun se söötti, hintelä kundi tuli mun luokse, ja katto mua silleen tosi intensiivisesti silmiin. "Moi mä oon Jussi, lähets polttaan hasaa?" se töksäytti ihan niinku se olis kysyny kelloa. "Totta mooses", mä vastasin.
No, se vei mut sit johonkin teltalle, ja siellä tapahtumat lähti jotenkin "kädestä". Me vedettiin ne blosset siinä, ja se vaan katteli mua ja hymyili (söötisti). Sit se kysy multa, että saako se korjata mun kajaalit. "Totta mooses", mä vastasin. Se tuki mun päätä vasurilla ja piirsi ne meikit oikeella. Mä tunsin sen hengityksen ihan mun lähellä. Siinä haisi punkku, blosse ja glämrokkarille luontainen epähygieenisyys.
Äkisti se painoi suunsa mun huulia vasten. Ja tiettekö mitä? MÄ EN VASTUSTELLUT!. Mä avasin suuni, ja annoin sen pinkin, vähän kuolaisen kielen tunkeutua mun suuhun. "Wuuuuudstooook!" kiljui pieni ääni mun pään sisällä. Mä olin ihan haltioissani, nyt jäi kuulkaa kaikki feikkipellepunkkarit kakkoseksi meikäläiselle. Mä mursin seksuaalisuuden muurit. Vedin käsitteet uusiksi. Mä lilluin äidinmaidossa ja tähtipölyssä. Mä en tunnustanut miestä, en naista, en homoa, en heteroa. Oli vain kaksi yksinäistä olentoa kosteassa kangasluolassa. Harmonia ja ykseys. Mä kuulin ku satakieli laulo: "ti ti tyy, ti ti tyy".
Sit se riisu mut, käänsi mut mahalleen ja pani mua kuivalla munalla perseeseen.
Sen pituinen se.
Salomaa sanoi:Ringside, erittäin koskettava teksti :itku: Sitten aiheeseen. Ärsyttävin julkkis on varmaan se vitun kyläkaupan pitäjä runkkari saatana perkele :curs:
EDIT. Onhan se loppupeleissä aika
Levetsu sanoi:69 eyesin Rumpali
älä unohda vinkeästi suhahtelevia ässiä :D ..mutta joo tuo njassa on ainakin yksi henkilö jonka voisi polkea syvälle monttuun..saatanan paskanjauhaja :curs:RautaKeisari sanoi:vanha äijä pitää aina samoja liian lyhyitä ja kireitä nahkahousuja. melkein munat vilkkuu....muutenkin pelle äijä meikeissään ja 80-l kampauksessaan...ja kaiken lisäksi vitun paska ja tylsä rumpali