Levetsu sanoi:69 eyesin Rumpali
Sille Jussi69:lle pitäisi kerätä rahaa että mies saisi paidan päällensä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Levetsu sanoi:69 eyesin Rumpali
Sabin sanoi:Janita Janatuinen (silikonitissiensä ansiosta julkkis): "Matti Nykänen on tullut julkisuuteen tyhjästä, eikä ole oikeastaan tehnyt mitään".
Toivottavasti tajuaa nyt mikä tollo on! Saatana! :curs:Sabin sanoi:Janita Janatuinen (silikonitissiensä ansiosta julkkis): "Matti Nykänen on tullut julkisuuteen tyhjästä, eikä ole oikeastaan tehnyt mitään".
Kuki sanoi:Teuvo Lomanista vielä, luin jostain lehdestä, että Teukka on kuulemma joskus kilpaillut bodauskisoissa. Pitääkö paikkansa???
Joo, ne molemmat kuuluu kyllä samaan sarjaan, mutta on Andy kyllä astetta ärsyttävämpi.Jallis sanoi:Kun tuossa jo mainittiinkin Andy Mc Coy, niin ei sovi unohtaa myöskään Mike Monroeta tai mikä vitun Matti Fagerholm mahtaa ollakin. Törkeä nistinaama- huivikaula-meikkisetä puhuu vähän siististi kans huonosuomi-rock n roll.
Alec sanoi:mun mielestä fitness-kisoissa mutta en oo ihan satavarma...
krp sanoi:Timo.T.A Mikkonen, kaveri joka on tehnyt kaiken mahdollisen, hänellä on myös talk shown pidon MM ennätys. Muistaakseni 24h tuntia putkeen ja ilman että kukaan vieraista sanoi mitään, kun Timo höpisi 24h MINÄ sitä ja MINÄ tätä ja MINÄ ja vielä MINÄ ja sitten MINÄ.
Miksiköhän siis ohjelmassa oli edes oli vieraita, vi**u äijä haastatteli 24h itseään.
Driamer sanoi:Pakko sanoa että kaikki nämä itseään palstoille myyvät mediahuorat käy raivostuttamaan. Mutta huomattavasti enemmän minua vituttaa se suunta johon iltalehti & iltasanomat on mennyt. Takaan että maailmassa on tapahtunut jotain tärkeämpää kuin se että joku vitun spurgu nykänen palannut mervin kanssa yhteen :curs: . Mutta siinä se komeilee kuitenkin viikosta toiseen etusivulla. Sen vielä kesti kun kaikki suomen paparazzipaska oli yhdessä lehdessä, mutta nyt niitä lehtiä on vissiin 4 ja kaksi arvostetuinta sanomalehteä tulee perässä.