Ärsyttävin julkkis

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sabin sanoi:
Janita Janatuinen (silikonitissiensä ansiosta julkkis): "Matti Nykänen on tullut julkisuuteen tyhjästä, eikä ole oikeastaan tehnyt mitään". :rolleyes:

Janita_Janatuinen.jpg

Sabin sanoi:
Janita Janatuinen (silikonitissiensä ansiosta julkkis): "Matti Nykänen on tullut julkisuuteen tyhjästä, eikä ole oikeastaan tehnyt mitään". :rolleyes:
Toivottavasti tajuaa nyt mikä tollo on! Saatana! :curs:

Kuki sanoi:
Teuvo Lomanista vielä, luin jostain lehdestä, että Teukka on kuulemma joskus kilpaillut bodauskisoissa. Pitääkö paikkansa??? :eek:

mun mielestä fitness-kisoissa mutta en oo ihan satavarma...

Kun tuossa jo mainittiinkin Andy Mc Coy, niin ei sovi unohtaa myöskään Mike Monroeta tai mikä vitun Matti Fagerholm mahtaa ollakin. Törkeä nistinaama- huivikaula-meikkisetä puhuu vähän siististi kans huonosuomi-rock n roll.

Jallis sanoi:
Kun tuossa jo mainittiinkin Andy Mc Coy, niin ei sovi unohtaa myöskään Mike Monroeta tai mikä vitun Matti Fagerholm mahtaa ollakin. Törkeä nistinaama- huivikaula-meikkisetä puhuu vähän siististi kans huonosuomi-rock n roll.
Joo, ne molemmat kuuluu kyllä samaan sarjaan, mutta on Andy kyllä astetta ärsyttävämpi.

Niinhän se on. Kuinka älytöntä sekin oli, että Andylle kerättiin rahat hammasremonttiin pari vuotta sitten. Saatanan metadoni-Turhapuro. Äijä ei muka osaa puhua normaalisti suomeakaan, kun on niin helvetin kosmopoliitti kitaravirtuoosi. "Kolkyt donaa" Voi vittu mikä spede!

Oskari Katajisto!!!! :curs: :curs:
Tuolla törmäillyt tyyppiin parikin kertaa ja aina yhtä mulkku ja aina yhtä paljon sekasin. Miksi oskari edes on julkkis? en ole lukenut/kuullut koko tyypistä koskaan mitään....

Timo.T.A Mikkonen, kaveri joka on tehnyt kaiken mahdollisen, hänellä on myös talk shown pidon MM ennätys. Muistaakseni 24h tuntia putkeen ja ilman että kukaan vieraista sanoi mitään, kun Timo höpisi 24h MINÄ sitä ja MINÄ tätä ja MINÄ ja vielä MINÄ ja sitten MINÄ.

Miksiköhän siis ohjelmassa oli edes oli vieraita, vi**u äijä haastatteli 24h itseään.

kaikki sellaset julkkikset jotka yrittää roikkua väkisin otsikoissa jne. esim. jasmin mäntylä seiskassa "en häpeä kilojani", siis voi vittu.

e: toi janita janatuinen on tyhmin tyyppi ikinä.

Alec sanoi:
mun mielestä fitness-kisoissa mutta en oo ihan satavarma...

Mulla on ainakin muutaman vuoden vanha Bodaus-lehti, jossa on jotain kuvia fitness-kisoista, ja siellähän Teuvo seisoo rinta kaarella takarivissä.

Sofi Oksanen. Todennäköisesti kukaan ei tunne, mutta ei sitä voi unohtaa kun kerran kuulee sen juttuja. Jossain tv-ohjelmassa sen näin ja se teki heti vaikutuksen, meinasin oksentaa. Sen jälkeen se on ollut lehdissä muutaman kerran. Olevinaan niin persoonallinen ja intellektuelli. Tosiasiassa idiootti feministi sen perusteella mitä olen kuunnellut ja lukenut juttuja. Miks se edes on julkkis? Kirjottanut jonkun yhden kirjan, jota ei ole lukenut kukaan?

Pakko sanoa että kaikki nämä itseään palstoille myyvät mediahuorat käy raivostuttamaan. Mutta huomattavasti enemmän minua vituttaa se suunta johon iltalehti & iltasanomat on mennyt. Takaan että maailmassa on tapahtunut jotain tärkeämpää kuin se että joku vitun spurgu nykänen palannut mervin kanssa yhteen :curs: . Mutta siinä se komeilee kuitenkin viikosta toiseen etusivulla. Sen vielä kesti kun kaikki suomen paparazzipaska oli yhdessä lehdessä, mutta nyt niitä lehtiä on vissiin 4 ja kaksi arvostetuinta sanomalehteä tulee perässä.

krp sanoi:
Timo.T.A Mikkonen, kaveri joka on tehnyt kaiken mahdollisen, hänellä on myös talk shown pidon MM ennätys. Muistaakseni 24h tuntia putkeen ja ilman että kukaan vieraista sanoi mitään, kun Timo höpisi 24h MINÄ sitä ja MINÄ tätä ja MINÄ ja vielä MINÄ ja sitten MINÄ.

Miksiköhän siis ohjelmassa oli edes oli vieraita, vi**u äijä haastatteli 24h itseään.

Täytyy kyllä sanoa, että jos Liikasen Eki on mun ykkösvalinta, niin Timppa on kyllä hyvä kakkonen. Se äijä on NIIN täynnä itseään, että mun olematon verbaalinen lahjakkuus ei riitä kuvaamaan sitä määrää. Oon myös valitettavasti joutunut olemaan tekemisissä ihan livenä. Eikä tuottanut Timo kyllä pettymystä. Äijä jaksaa muuten kaiken lisäksi mainostaa loputtomiin sitäkin, että se on reservin majuri. Voi hohhoijaa, mikä suoritus. :zzzz:

Driamer sanoi:
Pakko sanoa että kaikki nämä itseään palstoille myyvät mediahuorat käy raivostuttamaan. Mutta huomattavasti enemmän minua vituttaa se suunta johon iltalehti & iltasanomat on mennyt. Takaan että maailmassa on tapahtunut jotain tärkeämpää kuin se että joku vitun spurgu nykänen palannut mervin kanssa yhteen :curs: . Mutta siinä se komeilee kuitenkin viikosta toiseen etusivulla. Sen vielä kesti kun kaikki suomen paparazzipaska oli yhdessä lehdessä, mutta nyt niitä lehtiä on vissiin 4 ja kaksi arvostetuinta sanomalehteä tulee perässä.

Ei tosta juttujen tasosta pelkästään voi syyttää iltapäivälehtiä. Ne kirjoittaa mitä ihmiset haluaa lukea. Ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa. Vastuu jutuista on siis myös käyttäjällä eli ostajilla. Ostajat kun vaan on niin tyhmiä, että lehden myynti on suurin silloin kun kannessa on jonkun Finggerrosin kuva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom