Ärsyttävin julkkis

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Listaan muutaman ärsyttävimmistä:
- Juhani palmu
- Joonas Hytönen (Karismaton Conanin matkija)
- Anni Sinnemäki ja Satu Hassi (Pahimman luokan kommarit ja ex-taistolainen)
- Marika Fingerroos ( Ei kukaan voi olla noin bimbo, siiz niiQ iha oikeezti!!!111!1)

Paitsi, että kyllä Marika on jotain hyvääkin tuonut: http://www.marikafingerroos.fi/seksipalsta.htm

:david: :david: :david: :david: :david:

Intervivos sanoi:
Ei tosta juttujen tasosta pelkästään voi syyttää iltapäivälehtiä. Ne kirjoittaa mitä ihmiset haluaa lukea. Ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa. Vastuu jutuista on siis myös käyttäjällä eli ostajilla. Ostajat kun vaan on niin tyhmiä, että lehden myynti on suurin silloin kun kannessa on jonkun Finggerrosin kuva.
Tuo on osittain totta, mutta ei millään tavalla minun mielestä tee asiaa oikeaksi. Jokin ylpeys/taso pitäisi olla. Mitä jos seuraavaksi eri telkkari kanavien uutiset alkaa kilpailemaan katsojista pistelemällä lööppejä ja seksivinkkejä uutisten sekaan? Pikkuhiljaa kaikki informatiivisuus katoaa ja uutisistakin tulee viihdettä. Kaikki pitää kärjistää tyyliin "MAAILMA LOPPUU!!! mahdollisesti 150 vuoden sisällä professori K. Ulman teorian mukaan jos tätä tahtia..." En vain siedä sitä että mediat joiden pitäisi olla luotettavia tietolähteitä alentuu tällaiseen väkisin sensaatio hakuiseen meininkiin. Sieltä saa lukea juttuja joissa sanotaan että esim. "Tanja Karpela on median riepoteltavana", kun ainoa media joka häntä riepottelee on se sama lehti josta tuon tekstin lukee!!

Oikeasti: Kuka on Janita Janatuinen??? Luin koko tredin läpi ja viisastuin sen verran, että on tullut silikoniensa ansiosta julkisuuteen. Siinä kaikki. (Eikä ole ainakaan meidän familyn tietoon tullut) Täytyyhän sen edes olla jonkun salarakas tai jotain? Onhan silikoneja siellä ja täällä. Ilman julkisuutta. Ja Keskinen on homo, väitetään.

ozzie sanoi:
Oikeasti: Kuka on Janita Janatuinen??? Luin koko tredin läpi ja viisastuin sen verran, että on tullut silikoniensa ansiosta julkisuuteen. Siinä kaikki. (Eikä ole ainakaan meidän familyn tietoon tullut) Täytyyhän sen edes olla jonkun salarakas tai jotain? Onhan silikoneja siellä ja täällä. Ilman julkisuutta. Ja Keskinen on homo, väitetään.

Taisi poseerata joskus Ilta-lehdessä iltatyttönä ja Seiskassa tähtityttönä, otti isommat tissit ja poseerasi uudestaan. Valittiinko vuoden tähtitytöksikin jonain vuonna...?? Roikkunut julkisuudessa myös tissien maksuhäiriöiden takia. Ukko sai Espoossa turpaan ja taas päästiin lehtiin. Nyt se on maha pyöreänä ja ( daisarit myös ) Hymyssä tai jossain vastaavassa.

Saa lisätä "meriittejä", jos joku vaan muistaa.

ozzie sanoi:
Olikohan sillä jossain vaiheessa Suomen isoimmat silikoonit? Saavutus sekin tietysti kun ne on vielä jonkun Hymy-lehden kustantamat.

Mun lista:
- Salarakkaat Fingeroos ja Aitolehti
- Jasmin Mäntylä
- Matti & Mervi
- Tää suuri "fitnesstähti" Jyväskylästä, jolla on nyt suurimmat silikoonit

Voiko nää ihmiset oikeesti olla niin tyhmiä, että tunkevat itsensä julkisuuteen väkisin tekemällä jotain tyhmää ja sit ne kuvittelee et niistä tulee todellisia julkkiksia ja kaikki miehet haluu näitä. Tai naiset. Onpahan sit jälkipolvillekin jotain kerrottavaa ku muuten ei elämää olisi...

Koko 69 Eyes, kaikenmaailman räppärit ja shit popparit. Mukaan voisi vielä laskea Marco Bjurströmin ja kaikki iskelmälaulajat. Unohtamatta tietenkään niitä BumtsiBumin yms. pianisteja, joiden seksuaalinen elämä on pianonsa sisälle piilotetussa 1960-luvun Jallussa.

Just just...

Kiitos informaatiosta. Taitaa päästä suoraan meikäläisen inhokkilistan ykköseksi. Muuten ne on noi samat kuin melkein kaikilla muillakin. Noilta kyllä välttyy kun ei lue iltapäivälehtiä eikä varsinkaan Seiskaa, Katsoa ja mitä niitä on.

69 Eyes!!! Törkeetä skeidaa. HIM-kopio ja rumia laihoja jätkiä. Ei mitään 'Kyrpää', jota oikeassa rockbändissä on. Mä olen rock-mies ikävuosistani huolimatta tai oikeastaan juuri siksi! Toi ei toimi kuin ilmeisesti pikkutytöille?

Tein juuri pikaisen gallupin 12, 14 ja 15 vuotiaiden poikien parissa ja kaksi inhosi, yksi sanoi emmänyttiedä:-) Otanta oli tietysti pieni.

SIC- sanoi:
Sille Jussi69:lle pitäisi kerätä rahaa että mies saisi paidan päällensä.

Väitti muuten lehdessä sixpackinsa olevan pelkän lenkkeilyn tulosta - just joo...

Kertois nyt edes miten asiat oikeesti on. Varmasti teini-ikäisissä rokkareissa on paljon väkeä jotka ihailevat ko. tyyppiä ja saattaisivat omaksua rock n' roll elämäntyyliinsä vähän terveellisempiä vaikutteita

Fingeroos, Aitolehto, Joonas Hytönen ja Njassa. Noi jos on ruudussa alkaa käsi liikkumaan kohti kaukosäädintä.

blashyrkh sanoi:
. Varmasti teini-ikäisissä rokkareissa on paljon väkeä jotka ihailevat ko. tyyppiä

Tästä tuli mieleeni, että mulla oli nuorempana sellainen vaihe, että mä niin sanotusti "etsin itseäni". Olin hirveen epävarma mun omasta identiteetistä ja kysyin koko ajan sellaisia kysymyksiä kuin "kuka mä olen?" ja "mikä on mun paikkani maailmassa?" Olin vähän hukassa mun seksuaalisuuden kanssa, ja mulla oli esim. sellainen kausi, että viehätyin naismaisuuden korostamisesta. Hanoi Rocksin sifonkihuivit, meikit ja korut oli mun mielestä esteettisesti todella vetoavia.

No, vuonna 1991 olin Virroilla Rantarockissa (sitä ei enää järjestetä) ja pyörin siellä hirveässä kiljuhumalassa. Ranteissa oli sifonkihuivit, jalassa yyberkireet stretsifarkut ja suttuiset kajaalit silmillä. Huutelin siellä vaan onnellisena, että "wuuuudstooook....apuuuuvaaaa....wuuudstoook". Olin omasta mielestäni hirveän hauska.

Päädyin siitä sitten sellaisen aloittelevan glämrok-pändin seuraan. En muista tänäkään päivän, että miten siinä kävi, mutta jossain vaiheessa vaan tajusin, että oon tällaisten vitsin makeiden, mustiin pukeutuneiden MUUSIKKOJEN kanssa ja horin punkkua ringissä. Mä olin aina ihaillut muusikkoja, mutta ikinä en ollut ketään tuntenut. Tulin siinä sitten tosi humalaan, ja siinä ryypätessäni kiinnitin huomiota, että sellainen söötti, hintelä kundi siitä pändistä katteli mua kiinnostuneena.

Eikä aikaakaan, kun se söötti, hintelä kundi tuli mun luokse, ja katto mua silleen tosi intensiivisesti silmiin. "Moi mä oon Jussi, lähets polttaan hasaa?" se töksäytti ihan niinku se olis kysyny kelloa. "Totta mooses", mä vastasin.

No, se vei mut sit johonkin teltalle, ja siellä tapahtumat lähti jotenkin "kädestä". Me vedettiin ne blosset siinä, ja se vaan katteli mua ja hymyili (söötisti). Sit se kysy multa, että saako se korjata mun kajaalit. "Totta mooses", mä vastasin. Se tuki mun päätä vasurilla ja piirsi ne meikit oikeella. Mä tunsin sen hengityksen ihan mun lähellä. Siinä haisi punkku, blosse ja glämrokkarille luontainen epähygieenisyys.

Äkisti se painoi suunsa mun huulia vasten. Ja tiettekö mitä? MÄ EN VASTUSTELLUT!. Mä avasin suuni, ja annoin sen pinkin, vähän kuolaisen kielen tunkeutua mun suuhun. "Wuuuuudstooook!" kiljui pieni ääni mun pään sisällä. Mä olin ihan haltioissani, nyt jäi kuulkaa kaikki feikkipellepunkkarit kakkoseksi meikäläiselle. Mä mursin seksuaalisuuden muurit. Vedin käsitteet uusiksi. Mä lilluin äidinmaidossa ja tähtipölyssä. Mä en tunnustanut miestä, en naista, en homoa, en heteroa. Oli vain kaksi yksinäistä olentoa kosteassa kangasluolassa. Harmonia ja ykseys. Mä kuulin ku satakieli laulo: "ti ti tyy, ti ti tyy".

Sit se riisu mut, käänsi mut mahalleen ja pani mua kuivalla munalla perseeseen.

Sen pituinen se.

Onhan niitä:

- Matti N. ja Mervi T.
- Timo TA Mikkonen
- Salarakkaat
- Jasmin Mäntylä
- Heikki Paasonen
Jne....

:0: :wall:

Kaikkein ärsyttävimpiä julkisuuden henkilöitä ovat sellaiset poliitikot (useimmiten nuoret), jotka vaalien alla tunkevat väkisin mainoksiaan silmille, kun olen kävelemässä jossain. Muuten pystyn kyllä aika pitkälle olemaan välittämättä julkisuudenkipeistä luuskista ja vastaavista, joiden kuulumisia paskalehdissä on.

Joku mainitsiki Njassan. :arvi: :kin on parempi. Se äijä saa mun veren kiehumaan! Se on niin pessimistinen, olevinaan katu-uskottava kaikkitietävä yliolento! PRKL. Ihan vittuillakseen antaa dramaattisia pisteitä, jotta erottuis muusta Levyraadin aina niin harmaasta joukosta. Vaikka biisi ois sen kuin paska tahansa, se saattaa antaa 10 koska siellä oli yö eikä päivä videolla tms. Tympii muutenkin kun siinä ohjelmassa arvostellaan videot nykyään tosi tarkasti ja lopussa huikataan "ja oli se biisikin ihan jees".

Jasmin Mäntylä on rasittava linssilude, ollut jo monia vuosia. Enää se ei kropallaan tee rahaa, muuten kuin juuri näillä shokkikuvilla. Onneksi se lihoi! Perkele, ja seurusteli taannoin mun entisen nyrkkeilyvalmentajan kanssa, josta myös Seiskassa uutisoitiin. Inhoan kyseistä äijää myös koska tyyppi on perseen perään kuolaava pukki. (tyyppi ei onneksi ole julkisuuden henkilö, vaan tässä oli nyt henkilökohtaista mukana!) :curs:

blashyrkh sanoi:
Väitti muuten lehdessä sixpackinsa olevan pelkän lenkkeilyn tulosta - just joo...

Kertois nyt edes miten asiat oikeesti on. Varmasti teini-ikäisissä rokkareissa on paljon väkeä jotka ihailevat ko. tyyppiä ja saattaisivat omaksua rock n' roll elämäntyyliinsä vähän terveellisempiä vaikutteita

69:n keikan aikana lavalla ei oo yhtään natua. Huipulla kaikki roinaa :D

Vai mitä yrititkään sanoa tuolla kommentillasi?

Rinkku oot pakkiksen rokein rokkari :rock:

Wooooooodstoook

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom