Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
The feeling's mutual. :thumbs:Turhinta luettavaa sitten iltalehden. Vittu mikä pässi. Sori, näin vaan ajattelen kaltaisistasi pelleistä.
The feeling's mutual. :thumbs:
Ihmettele nyt sitten vielä, miksi sulle niin usein annetaan "palautetta" liikenteessä :lol2:
Aika hyvät reaktiot saa olla jos tuollaisessa nopeudessa pystyy tositilanteessa toimimaan. Jos ajetaan normaalisti, niin reaktioaika on n. 1s. Reaktioajan saa kyllä putoamaan johonkin tuohon 0,25 tuntumaan jos tietää, että reaktioaikaa mitataan tai ajaa juurikin kieli keskellä suuta, jos tiedostaa itse ajavansa liian lähellä. Saa kyllä olla aika guido jos 0,15s:ssa tajuaa esteen tiellä ja siirtää jalan kaasulta jarrulle ihan normaalissa ajossa.Joo, mä puhunkin siitä reaktioajasta. Vaikka olisit pelkästään keskittynyt tuijottamaan sen edellä ajavan takavaloja, niin sulla menee ehkä n. 0,25-0,5 sekuntia ennen kuin tajuat edes tehdä mitään. Edellä ajavalla sen reaktioaika on jo kulunut siinä vaiheessa kun näet ne jarruvalot. Äkkijarrutus tarkoittaa ainakin mulle sitä, että sen auton nopeutta koetetaan tiputtaa mahdollisimman nopeasti.
Olen sanaton tyhmyyden edessä.Tiedän kokemuksesta, että motarinopeuksissa autonpituisella välillä on mahdollista ja ehtii jarruttamaan, kun edellä ajava laskee vauhtinsa äkkijarrutuksella kuuteenkymppiin. Autoilussa kun 0,5 sekuntiakin on pitkä aika. ;)
En tiedä, mikä moodi päällä muut ajavat, mutta itselläni on tapana olla kaasujalka käytännössä puoliks valmiina jarrulla, jos edellä ajavaan on lyhyt välimatka. Räplään niitä stereoita sitten myöhemmin. ;)
Ja ei, en aja alinopeutta minkä takia mun perseessä pitäis roikkua, tuntuu toi auto vaan provosoivan keski-ikäisiä pukumiehiä vähä liikaa.Ai siis ST Fiesta? :D Joku lähestyy autoasi vähän liikaa, ilman että on vielä vahingoittanut sinua mitenkään ja päätät tuhota tämän auton maalipinnan?Joka aamu näitä perseessä roikkujia löytyy, yleensä audeja tai jotain maastureita. Nyt kun alkaa tota paskaa tieltä löytymään niin on mukava koukkaa pientareen läheltä kunnon hiekat perässä roikkujan konepellille, kummasti löytyy se turvaväliJa ei, en aja alinopeutta minkä takia mun perseessä pitäis roikkua, tuntuu toi auto vaan provosoivan keski-ikäisiä pukumiehiä vähä liikaa.
Ai siis ST Fiesta? :D Joku lähestyy autoasi vähän liikaa, ilman että on vielä vahingoittanut sinua mitenkään ja päätät tuhota tämän auton maalipinnan?
Vituttaako, että muut ajavat auton kokoisilla autoilla ja sulla on tuo vauhtiraitainen pikkukirppu?
Mutta joo, onhan ne pärässä roikkujat vittumaisia tapauksia. Niistä pääsee kuitenkin aika hyvin eroon kun vaan tiputtaa vähän vauhtia ja sitten nostaa sen normaaliin hetken päästä, kyllä sen nopeasti hiffaa. Tollanen vitun nokittelu liikenteessä nyt on ihan perseestä, että ajetaan pientareen kautta tai ruvetaan ohituksissa vittuilemaan.
Yhdyn. Jos joku on tyhmä ja ajaa perseessä, niin tarviiko sitä alkaa aiheuttaa lisävaaraa kaikennäkösellä jäynällä, mistä äkkijarrutus on ehkä järjettömin ja vaarallisin.Tollanen vitun nokittelu liikenteessä nyt on ihan perseestä, että ajetaan pientareen kautta tai ruvetaan ohituksissa vittuilemaan.
Allekirjoitan kanssa. Ihmisiä on liikenteessä moneen junaan ja toisilla on kiire, mutta toisilla ei. Perässä ajaminen on kyllä aika idioottimaista, mutta kyllä edelläajava vetää esiin täydellisen nollataulukortin jos lähtee tahallaan nostamaan kiviä pientareelta takana-ajavan päälle mielenosoituksena tai jarruttaa. Jos mulla on joskus vaikka 50k€ Audi tai katumaasturi (molemmat edellä mainittuja), oli se sitten velalla tai käteisellä ostettu, niin en todellakaan halua nähdä mun edellä mitään ralliautoa, joka nostaa kiviä siihen metallinhohtomaalipinnalle. Tuskin kukaan kadullakaan heittää kiviä toisen naamalle jos se kävelee sun perässä liian lähellä. Autossa on vain niin helppo näyttää omat villit tunteet, kun kohdataan ihmiset metallikorit suojana.Yhdyn. Jos joku on tyhmä ja ajaa perseessä, niin tarviiko sitä alkaa aiheuttaa lisävaaraa kaikennäkösellä jäynällä, mistä äkkijarrutus on ehkä järjettömin ja vaarallisin.
Juu kyllä se auto vissiin ruttuun meni. Oon vaan blokannut sen mielestäni.Ei jumalauta mitä juttua pointfiveo suoltaa :lol2:
edit: Jätänkin sikseen. Oon tottunu elämässäni henkilöihin, keiden täytyy päästä sanomaan viimenen sana.ei vittu mikä jätkä :wtf: