On niin pakko taas kertoa kun näin kauppareissulla täti-ihmisen jolta pitäisi ottaa kyllä välittömästi kortti pois. Ja totta kai sen toiminta alkoi mua vituttaa, koska se kulutti touhuillaan munkin aikaani. Tulin kaupasta, hyppäsin autoon, starttasin ja katsoin peiliin, että jaaha siinä mun takana palaa peruutusvalot jollain, että antaa sen mennä ensin. Virhe. Se oli just se täti ja se peruutti autoaan pois siitä ruudusta minuutin. Yksi minuutti ei tunnu pitkältä kun sen tästä lukee, mutta miettikää nyt jos jollain menee minuutti saada auto pois ruudusta, niin saisi mun puolesta mielummin kävellä. Ja koko sen ajan minä odotin että pääsen lähtemään. Olis pitäny mennä vaan röyhkeästi ennen sitä.
No mutta kun ei siinä vielä kaikki, vaan lähdettiin peräkkäin siitä kaupan pihasta ja tultiin risteykseen josta molempien oli tarkoitus jatkaa suoraan. Molemmista suunnista tulee autoja ja ei siinä mitään, kun siinä odoteltiin että tulee sopiva väli niin pääsee jatkamaan matkaa, mutta annas olla kun toisesta suunnasta tuli hyvä väli, niin tämä taulapää ei katsonut toiseen suuntaan ollenkaan ja meinasi syöksyä suoraan toisen auton eteen. Huomasi kuitenkin viime hetkellä ja jarrutti nopeasti. Siinä vaiheessa taisi mennä tädiltä viimeistään pasmat sekaisin ja se sammutti tämän jälkeen autonsa kaksi kertaa siihen risteykseen. Ja minä odotan takana ja puristan rattia koko ajan kovempaa kun alkaa korvistakin savu vähitellen nousta.
Ajelin siinä tädin takana muutaman sata metriä kunnes täti laittoi vilkun oikealle ja kääntyi pois edestä. Ja senkin teki ikään kuin vielä viimeisenä vittuiluna kuin hidastetusta elokuvasta. Se auto oli pakko melkein pysäyttää käännöksen aikana. No onhan se hyvä tietysti ettei se auto vaan kaadu, kun sitä ei ikinä tiedä mitä tapahtuu jos on vaikka 10 km/h vauhtia niin hirveän jyrkässä käännöksessä. Saatana.
Ja nuoret on kuulemma vaarallisia liikenteessä.