Ärsyttävät asiat liikenteessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itseäni ei tuo kaksipyöräisen kierrättely häiritse ollenkaan (ellei ne kierrokset ole jatkuvasti siellä 10krpm tienoilla), mutta se kun joidenkin pyöräporukoiden kesken syntyy se kisa, että kellä kiertää kaikista eniten ja keltä lähtee kovimmat äänet niin se kyllä sitten hieman nostattaa tunteita, mutta ei kuitenkaan sille tasolle että pitäisi mennä huutamaan. Sitäkin kun tekee maltillisesti niin antaa jannujen kierrättää ettei moottorit aivan tukkoon mene ja 11-vuotiaasta asti kun on säheltänyt noiden niin mopojen, kuin myös kisapyörien kanssa niin onhan niiden äänet tietyllä tapaa jo muotoutunut korvissa ''musiikiksi'' :lol2:

Mutta se mikä sitten ihan varsinaisesti suututtaa on se, että nykyään näkee yhä useampia näitä ''vielä minä kerkeän'' ihmisiä liikenteessä. Sitten myös nämä, joilla on mukamas hirvee kiire ja ohittavat sinut, mutta sitten jäävätkin siihen sun eteen junnaamaan ja tiputtavat vauhtia. Ja tietysti nämä lentävät esineet autosta, tupakan tumpit, tyhjät kaljatölkit, mäkkiruuan roskat jne. jos ja kun sattuvat osumaan siihen sun autoon.

Sellaiset ihmiset ärsyttää, jotka eivät itse osaa liikennesääntöjä ja puuttuvat toisten muka tekemiin virheisiin, vaikka itse olisivat tosiasiassa väärässä. Tänä aamuna kun ajelin skootterilla töihin niin eiköhän viereisellä kaistalla oleva paku-kuski painele tööttiä ja heristele sormeaan. Luulen, että tämä puuttuminen minun ajamiseen johtui siitä, että ajoin bussikaistaa. Jos olisin jaksanut niin olisin lähtenyt perään ja kertonut seuraavaa: "Milloin linja-autokaista on ajoradan oikeassa reunassa, sitä saavat käyttää myös mopot, invalidipyörät ja polkupyörät." (suora lainaus tieliikenneasetuksesta)

Älkää ihmiset puuttuko toisten asioihin jos niistä ei ole teille mitään haittaa, varsinkaan silloin kun olette itse väärässä.

Liikenteessä nyt yleensä siitä toisen töppäilystä on kaikille muille liikkujille haittaa.. Jos ei onnistu ajamaan autolla tai muulla kulkuneuvolla, niin ois varmaan aika käyttää niitä julkisia.

Liikenteessä nyt yleensä siitä toisen töppäilystä on kaikille muille liikkujille haittaa.. Jos ei onnistu ajamaan autolla tai muulla kulkuneuvolla, niin ois varmaan aika käyttää niitä julkisia.

Niin, teoriassa mutta käytännössä taas asia on ehkä vähän eri.

Se, kun ajaa kevarilla pienissä nopeuksissa esim. aamuruuhkassa melko lähellä auton takana (kun on aika pienet turvavälit ruuhkissa) ja sit kun se edessäoleva auto käyttää pissapoikaa ni kaikki ni lentää siitä mua päin ja krossikypärässä tietenki sisälle naamallekkin. Voisitte ihmiset kattella vähän onko joku takana lähellä sillon ku sitä pissapoikaa ruiskitte.

Valottomat mopot. Ei tunnu teinejä haittaavan, että liikkuu ihan näkymättömänä tien päällä.. Etuvalo toimii joillain, takavalosta ilmeisesti otetaan polttimet irti noissa crossimopoissa, kun yhdessäkään en oo nähny valon palavan...

Se, kun ajaa kevarilla pienissä nopeuksissa esim. aamuruuhkassa melko lähellä auton takana (kun on aika pienet turvavälit ruuhkissa) ja sit kun se edessäoleva auto käyttää pissapoikaa ni kaikki ni lentää siitä mua päin ja krossikypärässä tietenki sisälle naamallekkin. Voisitte ihmiset kattella vähän onko joku takana lähellä sillon ku sitä pissapoikaa ruiskitte.

Ikävää tuo tietysti on, mutta meinaatko, että vaikkapa kuraisella kelillä autoilijan on ajettava ravat tuulilasissa jos ei saa ruuhkassa tehtyä suhun tarpeeksi turvaväliä?

Aja kauempana

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se ärsyttää, että jos joku kunnan ukko meinaa lapiolla kaivaa kuopan 100m päähän tiestä, kantaa hän tien laidalle neljänkympinlätkän. Rajoituksen poistavaa antilätkää hän ei laita, vaan se rajoitus jää voimaan siitä eteenpäin tappiin asti.

Kymppi veikkaa, että se sama raksalätkä unohtuu sinne ainakin vuodeksi.

Ikävää tuo tietysti on, mutta meinaatko, että vaikkapa kuraisella kelillä autoilijan on ajettava ravat tuulilasissa jos ei saa ruuhkassa tehtyä suhun tarpeeksi turvaväliä?

En meinaa, lähinnä tuli mieleen kun edellispäivänä ajoin koulusta kotiin neljän ruuhkassa jossa todellakin oli ahdasta ja kauempana ajaminen oli vähän hankalaa perseessä kiinni ajavan pakettiauton takia, sää oli aurinkoinen ja kuiva ja sitte edessä oleva auto rupes pissapoikia ruikkimaan ja tuli suuhunki asti sitä.
Sitte kun pääsin isolta tieltä pois ni sama toistu risteyksestä lähettäessä, ihmettelen kyllä itekkin et miten se niin hiljasessa nopeudessa voi lentää auton yli n.3m päähän ? :D

En meinaa, lähinnä tuli mieleen kun edellispäivänä ajoin koulusta kotiin neljän ruuhkassa jossa todellakin oli ahdasta ja kauempana ajaminen oli vähän hankalaa perseessä kiinni ajavan pakettiauton takia, sää oli aurinkoinen ja kuiva ja sitte edessä oleva auto rupes pissapoikia ruikkimaan ja tuli suuhunki asti sitä.
Sitte kun pääsin isolta tieltä pois ni sama toistu risteyksestä lähettäessä, ihmettelen kyllä itekkin et miten se niin hiljasessa nopeudessa voi lentää auton yli n.3m päähän ? :D

Ei se paku päälle aja vaikka jätät vähän väliä edellä ajavaan.

Tänään mä sen muistin, kun pari näin ja takana ajelin. Porukka, joka hitsaa noiden vanhojen peräkärryjen kanssa, joissa ei ole valoja kunnossa, kun kaikki on peruutettu paskaksi tai ruostuneet irti.

Kun on vitun pakko ajaa kapealla tiellä keskellä tietä, ettei nopeammat pääse ohi. Ja jos vilkauttaa pitkiä sillä ajatuksella, että 'voisitteko ystävällisesti väistää tien laitaan, että pääsen ohitsenne' niin kyrpiinnytään ja vilkutetaan valoja perään, kun on mennyt ohi... :jahas:

Tänään mä sen muistin, kun pari näin ja takana ajelin. Porukka, joka hitsaa noiden vanhojen peräkärryjen kanssa, joissa ei ole valoja kunnossa, kun kaikki on peruutettu paskaksi tai ruostuneet irti.
Parhaita on nämä joissa on ihan väärä johtosarja tai jotain maadoitusvikaa, eikä olla muistettu tarkistaa valoja ennen liikkeelle lähtöä. Yksi päivä näin peräkärryn, jossa ei toiminut valot ollenkaan, mutta vilkuttaessa alkoivat molemmat takavalot vilkkua himmeästi vuoron perään.

Äsken oli Nesteellä aikamoinen suoritus. Jollakin naisella taisi olla jonkinnäköinen ymmärrysvajaus aivoissa. Tankkailin siinä omaa autoani, kun tämä nainen tulee sen autonsa kanssa mun auton eteen niin kuin vastapalloon, nokat vastakkain. Siinä se odotteli niin kauan kunnes sain tankattua ja lähdin ajamaan tietysti eteenpäin kiinni sen auton nokkaan. Vähän oli akalla hapan ilme, kun olinkin niin epäkohtelias, enkä lähtenytkään peruuttamaan pois siitä mittarilta hänen takiaan. No, antoi se tilaa ja ajoi takaisin samaan paikkaan seuraavan auton eteen, eli auton joka tuli siihen mun jälkeen. Olisi pitänyt oikein jäädä katsomaan, että miten kauan se meinaa pelleillä ajamalla vastavirtaan. Siinä asemalla oli kuitenkin neljä mittaria ja neljä "kaistaa" ja liikenne oli sopivasti järjestynyt niin, että kaksi mittaria oli oikeanpuoleisille ja kaksi vasemmanpuoleisille tankeille. Vaikea valita se oikea jono.

Onko ryhmittäytyminen oikeasti niin hemmetin vaikeaa?!?!?! Kiva odotella aina turhaan jonkun vasemmalle kääntyvän takana...
Parhaita ovat ne, jotka koukkaavat kaistan oikealta puolelta kääntyessään vasemmalle... :jahas:

On niin pakko taas kertoa kun näin kauppareissulla täti-ihmisen jolta pitäisi ottaa kyllä välittömästi kortti pois. Ja totta kai sen toiminta alkoi mua vituttaa, koska se kulutti touhuillaan munkin aikaani. Tulin kaupasta, hyppäsin autoon, starttasin ja katsoin peiliin, että jaaha siinä mun takana palaa peruutusvalot jollain, että antaa sen mennä ensin. Virhe. Se oli just se täti ja se peruutti autoaan pois siitä ruudusta minuutin. Yksi minuutti ei tunnu pitkältä kun sen tästä lukee, mutta miettikää nyt jos jollain menee minuutti saada auto pois ruudusta, niin saisi mun puolesta mielummin kävellä. Ja koko sen ajan minä odotin että pääsen lähtemään. Olis pitäny mennä vaan röyhkeästi ennen sitä.

No mutta kun ei siinä vielä kaikki, vaan lähdettiin peräkkäin siitä kaupan pihasta ja tultiin risteykseen josta molempien oli tarkoitus jatkaa suoraan. Molemmista suunnista tulee autoja ja ei siinä mitään, kun siinä odoteltiin että tulee sopiva väli niin pääsee jatkamaan matkaa, mutta annas olla kun toisesta suunnasta tuli hyvä väli, niin tämä taulapää ei katsonut toiseen suuntaan ollenkaan ja meinasi syöksyä suoraan toisen auton eteen. Huomasi kuitenkin viime hetkellä ja jarrutti nopeasti. Siinä vaiheessa taisi mennä tädiltä viimeistään pasmat sekaisin ja se sammutti tämän jälkeen autonsa kaksi kertaa siihen risteykseen. Ja minä odotan takana ja puristan rattia koko ajan kovempaa kun alkaa korvistakin savu vähitellen nousta.

Ajelin siinä tädin takana muutaman sata metriä kunnes täti laittoi vilkun oikealle ja kääntyi pois edestä. Ja senkin teki ikään kuin vielä viimeisenä vittuiluna kuin hidastetusta elokuvasta. Se auto oli pakko melkein pysäyttää käännöksen aikana. No onhan se hyvä tietysti ettei se auto vaan kaadu, kun sitä ei ikinä tiedä mitä tapahtuu jos on vaikka 10 km/h vauhtia niin hirveän jyrkässä käännöksessä. Saatana.

Ja nuoret on kuulemma vaarallisia liikenteessä.

Suositut

Back
Ylös Bottom