Gillyanne
Vaa'at kaatikselle ry
Yritin kovasti muistella, mutta mieleeni ei tähän hätään tullut yhtään räikeää aliarviointitapausta omalla kohdallani - johtuneeko sitten siitä, että olen aina ollut pikemminkin ronskinpuoleinen niin mieleltäni kuin kieleltänikin, vaikka tällainen pikkuinen nainen olenkin :D Ja kun harrastuksiin on pikkutytöstä asti kuulunut erävaellus, niin sitä on oppinut kantamaan ja tekemään osansa niistä raskaammista/ikävämmistäkin hommista. Ex-anoppini ei tätä tahtonut millään ymmärtää - hieman , mutta kun olimme kesäisin käymässä heidän mökillään, niin jos vain mahdollista, tein itse siellä mieluummin "miesten hommia" (vaikkapa tiilten kantamista tms.) kuin vaikka puutarhatöitä, joita en todellakaan osaa enkä niistä mitään ymmärrä. Ja mm. tämän perusteella ex-anoppi sitten oli sitä mieltä (sanoi tämän siis suoraan päin naamaa minulle), etten minä taida olla oikein naisellinen! ja :curs:
Offtopic jatkuu, mutta itse kyllä pidän itseäni todella naisellisena, vaikka en juurikaan ehosta enkä hiuksiani laita, ja pukeutuminenkin on minulla hyvin rentoa ja sporttista, ei siis juurikaan hameita eikä korkokenkiä. Ja harrastuksetkin ovat metsässä rämpimistä rinkka selässä ja virveli kädessä, tai sitten raa'an raudan repimistä heavy metalin pauhatessa taustalla. Itse vain käsitän naisellisuuden olevan sananmukaisesti jossain paljon syvemmällä kuin ulkokuoressa...
Offtopic jatkuu, mutta itse kyllä pidän itseäni todella naisellisena, vaikka en juurikaan ehosta enkä hiuksiani laita, ja pukeutuminenkin on minulla hyvin rentoa ja sporttista, ei siis juurikaan hameita eikä korkokenkiä. Ja harrastuksetkin ovat metsässä rämpimistä rinkka selässä ja virveli kädessä, tai sitten raa'an raudan repimistä heavy metalin pauhatessa taustalla. Itse vain käsitän naisellisuuden olevan sananmukaisesti jossain paljon syvemmällä kuin ulkokuoressa...