Ärsyttävää aliarviointia!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
J-nnu sanoi:
Joskus aikaa sitten suhteen alussa oli hankalaa tottua siihen, että mies halusi kantaa kauppakassit, avasi oven ja huolehti muutenkin vastaavanlaisissa tilanteissa. Meinasin ensin olla ihan että "anna mun", mutta sain vastaukseksi että hänen naisen ei tarvitse kannella mitään jos hän on läsnä. Ja tietää ihan varmasti että jaksaisin. Mielelläni olen mieheni rinnalla se "kevyet hommat tekevä" nainen, vaikka oikeasti vahva olenkin. Oikea prinsessa :haart: (huumoria) .
Sama täällä. Arkipäivässä noin pieni asia kuin kauppakassien kantaminen on mun mielestä vain yksi söpö juttu, jonka mies tekee. Sun muut muka "miesten hommat"... Meillä mies hoitaa asioita sulakkeen vaihdosta auton öljyntarkastukseen (ja vaihtoon), jos vaan sattuu olemaan paikalla kun ko. asia on tehtävä. Mun mielestä on mukavaa tulla kohdelluksi prinsessana, ehkä mä olen sitten pöhkö typy. ;) Mies haluaa vaan osoittaa, että olen tärkeä ja tahtoo lelliä mua.

Ei sillä, etten noista kaikista selviäisi. Teenhän mä ne tarvittaessa, jos ei mies ole paikalla. Ei ne pari kauppakassia, jotka mies kantaa yhdessä kaupassa käydessämme, aliarvioi mua mitenkään... Kyllä hän tietää, että mä yksin käydessäni selviän koko lapsiperheen ruokaostosten kantamisesta 12-kiloinen vekara kainalossa. :D

Olen mä kyllä joskus naiseutta käyttänyt hyväksenikin. Osaan sujuvasti vaihtaa autonrenkaat ym, mutta se on mun mielestä varsin tylsää puuhaa. Joten esim. kerran opiskeluasuntolassa kun autosta oli rengas rikki, sopiva avuttomuus johti siihen, että pari nuorta miestä lähti vaihtamaan renkaat marraskuiseen tihkusateeseen. Käskivät mun istua mukavasti oleskelutilan sohvalla lukemassa päivän sanomalehteä, kyllä he homman hoitaisivat. Hyi mua... :nolo: Toisaalta kerran kun renkaan puhjetessa osui huoltoasema sopivasti kohdalle, kaarsin pihaan ja huoltamon työntekijä, nuori mies tuli sanomaan, että hetki, hän auttaa kohta. No enhän mä ehtinyt odottelemaan, vaihdoin renkaan ja kohta tämä nuorimies tuli ihmettelemään, että mikä rengas sulla muka on rikki, ei hän rikkinäistä näe. Niin niin, ei enää. Mutta silloin olikin kaunis ilma, mikä siinä oli ulkona ollessa. :D Ai kamala, mä varmaan olen kauhea tytsy.

Noin yhteiskunnalliselta kannalta ja muuten en sitten ala tätä asiaa tässä pohtimaan - eli palkkoja ja muuta. Esim. palkkojen koko on ikävää sukupuolien välistä epätasa-arvoa... Mutta mä puhuin nyt vain kauppakasseista. :)

Gillyanne sanoi:
Tai kääntäen, miksi minun pitäisi jättää ne ns. raskaammat hommat automaattisesti esim. kumppanilleni vain siksi, että hänellä sattuu olemaan killuttimet koipien välissä ja minulla taas ei? :confused:
Mä teen noin siksi, että siitä tulee miehelle hyvä mieli kun saa olla se kivikauden mies joka huolehtii perheestään :D ja lisäksi mä pääsen helpommalla. Tadaa. Molemmat tyytyväisiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom