ÄO testi (uusi?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SSS
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mensan nettitestin oon tehny pari kertaa. Molemmilla kerroilla tuli korkein mahdollinen pistemäärä, minkä pystyi ko. testissä saavuttamaan. En muista mikä oli maksimipistemäärä, mutta en kyllä vakuuttunut koko testin luotettavuudestakaan.

Heh, olipa hieno testi. Oli pakko kokeilla paljon pisteitä tulee, jos valkkaa vaihtoehdot randomilla. Sain tulokseksi 99 eli olen varsin keskimääräinen. Erittäin mielenkiintoista on se, että muistiosisosta sain 10 pistettä jonka pitäisi olla osion keskiarvo. En oikein usko että lukusarjoista meni yksikään oikein satunnaisella näpyttelyllä. Matikka osiossa sainkin sitten 17, aika hyvä tulos sekin.

Heh, olipa hieno testi. Oli pakko kokeilla paljon pisteitä tulee, jos valkkaa vaihtoehdot randomilla. Sain tulokseksi 99 eli olen varsin keskimääräinen. Erittäin mielenkiintoista on se, että muistiosisosta sain 10 pistettä jonka pitäisi olla osion keskiarvo. En oikein usko että lukusarjoista meni yksikään oikein satunnaisella näpyttelyllä. Matikka osiossa sainkin sitten 17, aika hyvä tulos sekin.

Tossa varmaan mitataan sitä mitä lukemia sinne tulee, ei sitä että onko kaikki oikein? Osa numeroistahan on PAKKO muistaa jostain numerosarjasta. Mitä tulee randomilla vastailuun, myöskin "vähemmän älykäs" valitsee tietynlaisia vastauksia jos ei valitse oikein. Senkin mukaan kaiketi katsotaan että onko se vastausvaihtoehto vain hieman väärin ja lähelle oikeaa, vaiko aivan päin helvettiä.

Mensan nettitestin oon tehny pari kertaa. Molemmilla kerroilla tuli korkein mahdollinen pistemäärä, minkä pystyi ko. testissä saavuttamaan. En muista mikä oli maksimipistemäärä, mutta en kyllä vakuuttunut koko testin luotettavuudestakaan.

Mä kun tein aikoinaan Mensan epävirallisen testin niin itse sain kyllä huonommat pisteet kuin oikeasta virallisesta Mensan testistä (vaikkakin ne pisteet oli hyvät ja kannusti virallisia kokeilemaan...) En kokenut ainakaan jälkeenpäin siis mitenkään ylöspäin huijaavina.

Oli aikoinaan kiva soittaa mutsille: SUN TYTTÄRESI ON NERO!!! :lol2:

btw: Eihän millään nettifooruilla pärrää kuin huippufiksua porukkaa :jahas:

poislukien minä

Mä luulen ettei kukaan semmoinen kehtaa sanoa kuka oikeesti saisi jotenkin paskan tuloksen (tai vain keskiverron) vaikka olisi tosissaan testiä tehnyt...

Mut mun mielestä noilla testeillä (edes Mensan virallisella) ei ole kauheesti merkitystä. Mittaavat vain tiettyjä alueita ja itsekin voin olla todisteena siitä että vaikka olisi jotenkin "todistetusti älykäs" voi silti olla aivan armoton kusipää :D

Mä luulen ettei kukaan semmoinen kehtaa sanoa kuka oikeesti saisi jotenkin paskan tuloksen (tai vain keskiverron) vaikka olisi tosissaan testiä tehnyt...

Mut mun mielestä noilla testeillä (edes Mensan virallisella) ei ole kauheesti merkitystä. Mittaavat vain tiettyjä alueita ja itsekin voin olla todisteena siitä että vaikka olisi jotenkin "todistetusti älykäs" voi silti olla aivan armoton kusipää :D

Olet idolini :worship: kun osasit noin hyvin asian ilmaista :)

Kokonaispistemäärä: 119
Tuloksen luokitustaso: Hieman tavallista korkeampi

En tiedä vaikuttiko aika asiaan, mutta jouduin vähän väliä tekee hommia.

Itellä on pyörinny siellä 120-140 välissä kaikki nuo testit. Alkaa olemaan siinä. Että ei tässä näillä paukuilla enään varmaan fiksummaksi voi tulla.

Vaikka älykkyysosamäärällä on aika vahva korrelaatio matemaattiseen lahjakkuuteen, ei se ole kuitenkaan täysin yksiselitteinen. Omalla asennoitumisella/kiinnostuksella/matemaattisella itsevarmuudella on huomattava merkitys matikassa pärjäämiseen, lisäksi etenkin työmuistin merkitys on myös huomattava (siksi se onkin liitetty joihinkin älykkyystesteihin mukaan). Niin ja toki tietysti se, että lukio nyt on tasan panostuksesta kiinni, keskiarvolla ja ylppärikirjoituksilla voi pyyhkiä arsea.

Ei menny kirjotukset sitten visiin ihan niin kuin strömsössä :D

Pitihän tuota kokeilla ja olisi tuo voinut paremminkin mennä. 137.

http://www.iqout.com/index.php

Tuossa ois yks hyvä ääööö-testi...

Jumalauta sen verran hyvin meni testi että ensimmäisessä ei ollut hajuakaan mikä helvetin kuvio oisi pitänyt valita vaika pähkäilin kuinka ja toisessa oli sama homma ja sitten meni niin hermo että suljin testin. Jumalauta että ottaa hermoon tuollaiset. Kai sitä on vaan tuollaisissa niin helveti ntyhmä mutta perkele!

148. Ihmettelen kyllä että millä vitulla. Vastasin vain niihin jotka tiesin melko varmasti, niin jäi vastaamatta vaikka kuinka moneen. Osa oli niin saatanan hankalia ettei niistä hahmottanut yhtään mitään järkevää. Odotin kyllä että saisin jotain 110 sen perusteella miten paljon noita missasin.

E. Niin siis tein tämän: http://www.iqout.com/index.php
Täytyy kokeilla vielä tuo tieteen kuvalehden testi.

148. Ihmettelen kyllä että millä vitulla. Vastasin vain niihin jotka tiesin melko varmasti, niin jäi vastaamatta vaikka kuinka moneen. Osa oli niin saatanan hankalia ettei niistä hahmottanut yhtään mitään järkevää. Odotin kyllä että saisin jotain 110 sen perusteella miten paljon noita missasin.

E. Niin siis tein tämän: http://www.iqout.com/index.php
Täytyy kokeilla vielä tuo tieteen kuvalehden testi.

Tein tuon saman mielenkiinnosta. Ei jumalauta että repesin. Tuon testin mukaan olen jopa vajaaälyinen (Mensan virallinen testi ja muut nettitestitkin täysin eri mieltä) :D Tulos oli 84 - Somewhat below the average!

:lol2:

Aika mielenkiintoinen juttu, varsinkin kun otetaan huomioon että Mensan testikin on pelkkää kuviopäättelyä :wtf:

Nyt sitten täysin levänneenä tei noikein ajan kanssa keskittyneenä ja tulos on 37. Saatanan pahahan tulosta vaan on hyväksi saada kun vastaukset joutuu heti alusta asti arvailemaan.
En vaan yksinkertaisesti tajua logiikaa noihin kuvioihin. muutenkin kuvioita huono hahmottamaan ja tuon tapainen logiikka huono.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom