Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, olipa hieno testi. Oli pakko kokeilla paljon pisteitä tulee, jos valkkaa vaihtoehdot randomilla. Sain tulokseksi 99 eli olen varsin keskimääräinen. Erittäin mielenkiintoista on se, että muistiosisosta sain 10 pistettä jonka pitäisi olla osion keskiarvo. En oikein usko että lukusarjoista meni yksikään oikein satunnaisella näpyttelyllä. Matikka osiossa sainkin sitten 17, aika hyvä tulos sekin.
Mensan nettitestin oon tehny pari kertaa. Molemmilla kerroilla tuli korkein mahdollinen pistemäärä, minkä pystyi ko. testissä saavuttamaan. En muista mikä oli maksimipistemäärä, mutta en kyllä vakuuttunut koko testin luotettavuudestakaan.
btw: Eihän millään nettifooruilla pärrää kuin huippufiksua porukkaa :jahas:
poislukien minä
Mä luulen ettei kukaan semmoinen kehtaa sanoa kuka oikeesti saisi jotenkin paskan tuloksen (tai vain keskiverron) vaikka olisi tosissaan testiä tehnyt...
Mut mun mielestä noilla testeillä (edes Mensan virallisella) ei ole kauheesti merkitystä. Mittaavat vain tiettyjä alueita ja itsekin voin olla todisteena siitä että vaikka olisi jotenkin "todistetusti älykäs" voi silti olla aivan armoton kusipää :D
Vaikka älykkyysosamäärällä on aika vahva korrelaatio matemaattiseen lahjakkuuteen, ei se ole kuitenkaan täysin yksiselitteinen. Omalla asennoitumisella/kiinnostuksella/matemaattisella itsevarmuudella on huomattava merkitys matikassa pärjäämiseen, lisäksi etenkin työmuistin merkitys on myös huomattava (siksi se onkin liitetty joihinkin älykkyystesteihin mukaan). Niin ja toki tietysti se, että lukio nyt on tasan panostuksesta kiinni, keskiarvolla ja ylppärikirjoituksilla voi pyyhkiä arsea.
148. Ihmettelen kyllä että millä vitulla. Vastasin vain niihin jotka tiesin melko varmasti, niin jäi vastaamatta vaikka kuinka moneen. Osa oli niin saatanan hankalia ettei niistä hahmottanut yhtään mitään järkevää. Odotin kyllä että saisin jotain 110 sen perusteella miten paljon noita missasin.
E. Niin siis tein tämän: http://www.iqout.com/index.php
Täytyy kokeilla vielä tuo tieteen kuvalehden testi.