Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon sen mensan sivujen testin mukaan älykkäämpi kuin 98% väestöstä. Ja lukiossa meni lyhyt matikka säälistä läpi. Että silleen. Tosi luotettavia on testit varmasti.
Eikös sen pitäisi luoda uskoa niihin testeihin että ne ei korreloi täysin esim. matematiikassa menestymisen kanssa?
Meinasin sitä, että jos mä todella oisin niin älykäs niin kai mä jotain matikastakin tajuaisin. Lyhyessä matikassa nyt jotenkin pystyi pysymään juonessa mukana, mutta pitkästä ei ois tullut yhtään mitään.
Meinasin sitä, että jos mä todella oisin niin älykäs niin kai mä jotain matikastakin tajuaisin. Lyhyessä matikassa nyt jotenkin pystyi pysymään juonessa mukana, mutta pitkästä ei ois tullut yhtään mitään.
Sitä paitsi millä perusteella noita kuvatehtäviä pitäis pystyä ratkomaan? Eihän noissa ole mitään tolkkua. Tulkinnan varaisia tehtäviä
Tuo Mensankin nettitesti on tehty niin, että saataisiin mahdollisimman moni vakuuttuneeksi "lahjakkuudestaan" ja menemään Mensan oikeaan testiin (joka kertookin sitten sen todellisen tason). Tästä kielii mm. se, että testistä ei voi saada tulokseksi alle 120, ja siinä selkeästi sanotaan, ettei testin tulosta voi pitää luotettavana todisteena älykkyydestään.