Älyttömin temppusi salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrMikey
  • Aloitettu Aloitettu
Kerran treenihousut hajosivat perseestä kesken treenin.
Itse en huomannut mitään mutta asiasta onneksi huomautettiin.

Niin ja minulla ei ollut alushousuja alla...................

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by hemmmo
Eipä tuu muuta mieleen kuin että oon kyykänny 100 kg pitämättä käsillä tangosta kiinni. Piti vaan kokeilla saako sen pysymään selässä ilman käsiä. No pysyihän se ihan hyvin, mutta kävi vaan aika saatanan kipeetä, kun se tanko piti laittaa tonne epäkkäiden ja niskan väliin. Tosin sen verran piti käsillä auttaa, että sai tangon pysymään suorassa telineestä irroitettaessa ja siihen takaisin laittaessa :quasimodo:
Oho, onkos tää :david: liike, tälleen mä aloittelin kyykkäämisen, kun muuten sattu paljon enemmän niskaan - jeesus-asennossa (kädet sivuilla vain ranteet kääntyen tangon yli) minusta tanko menee paljon inhimillisempään asentoon. Tosin nykyään sitten pidetään tangosta jopa kiinnikin :thumbs:

Jalka murtui

Joskus yhdeksänkytluvun vallattomina alkuvuosina höpötin suu vaahdossa ja vetelin painoja pois penkin levytangosta. En huomannut, että siinä 20kg:n levyn edessä olikin huomattavasti pienikokoisempi 10 kg:n levy, joka sitten 20kg:n levyä tangosta pois vetäessä tietysti tippui jalkapöydälle ja murtuihan se. Huuto ja kiroilu oli kovaa ja myös kavereiden nauru niin kauan kun sain kengän ja sukan pois jalasta, ja jalkapöytä alkoi vaihtaa väriä...

Heikki

Originally posted by tommih
10x10 cm kokoinen reikä perseeseen kyykätessä. Ei siin mitään, treeni kunnialla loppuun:joulu1:

Siis www.goatse.cx?

No, nyt tiedetään missä tuokin valokuva on otettu. Hyi perkele.

(varoitus: älkää vaan missään nimessä avatko tuota URL:ia)

Vinopenkki rikkinäisillä verkkareilla, löysillä boksereilla ja leveellä jalkaasennolla ja arvatkaa tuliko nakki haukkaamaan raitista ilmaa kesken sarjan. :nolo: Onneksi ei kukaan ehtiny huomata.

Originally posted by Tohveli
Vinopenkki rikkinäisillä verkkareilla, löysillä boksereilla ja leveellä jalkaasennolla ja arvatkaa tuliko nakki haukkaamaan raitista ilmaa kesken sarjan. :nolo: Onneksi ei kukaan ehtiny huomata.

Tämän vuoksi onkin hyvä tapa käydä vessassa ennen treeniä. Oli sitten hätä tai ei.

Salillani juttelin yhden bodarin kanssa ja kun hän nosti toisen jalkansa penkin päälle niin kassit tulivat ulos roikkumaan shortsien puntista.
Siinä oli kyllä pokassa pitäpistä kun kuunteli kaverin juttuja.

Originally posted by tommih
10x10 cm kokoinen reikä perseeseen kyykätessä. Ei siin mitään, treeni kunnialla loppuun:joulu1:

Vittu mä oon kyl spede. Siis tietenkin housuihin.

Tuskin kukaan noin hc on.:joulu8:

Originally posted by MrMikey
Ootteko tehnyt koskaan mitään älyttömiä suorituksia salilla, esim. nostanut ennätystä penkissä ilman varmistajaa? Tämän kyseisen suorituksen on kaverini tehnyt, vielä ilman suojarautoja...
Just tuota on tullu kokeiltua.:david:

:offtopic:

Tää threadi on ollut mitä mainioin tapa kuluttaa pikkujoulujen jälkeistä toipumispäivää täällä töissä, kiitti!

Ja taas on duunikaverit ihmeissään kun mimmi kikattelee keskenään ruudulle :confused:

hees

Noin kuukausi takaperin:

Meillä on salilla tilanahtauden vuoksi maastaveto paikka ihan penkin vieressä ja tulin sitten siihen aloittelemaan penkkitreeniä. Siinä oli just vetämässä yks vakinaama ja se kysäsikin sitten heti että "onko nää painot tiellä?". Kattelin että jäähän mulle tässä melkeen puolimetriä vapaata tilaa ja tokaisin "ei ollenkaan" samalla ottaen sivuaskeleen ja kompastuen siihen hemmetin tankoon. Jotenkin meni kaikki pohja siitä vastauksesta.

Kävin aikoinani pienellä kerrostalon salilla jonne kaveri aina aukaisi oven. Kerran kaveri estyi ja en päässyt sisään. No kiipesin sellaisesta pienestä katonrajan luukku ikkunasta ähisten sisään (enää en mahtuisi). Ensin reppu sitten minä, keskellä talvea.

Salilla sattui juuri olemaan joku tyyppi. Ihmettelyä herätti kun muinamiehinä rupesin venyttelemään ja kasaamaan painoja.

leukoja!

kerran olin vetämässä leukoja ja se tanko on aika korkealla katonrajassa, että pitää hypellä tuolin päältä ylös (kun olen niin tappi :itku: ). noh, tangon ja katon välissä on 3/4 päänkokoinen rako, eli iha loppuun ei voi vetää. tiedä sitte mikä logiikka ollut salinomistajalla. pari leukaa kerkesin tehdä kunnes huomasin yhtäkkiä että aivan ehana tytteli :kuola: kattelin kun kiskon siinä. rytmi ja ajatukset menivät tietysti aivan päin helvettiä ja heti seuraavalla toistolla kiskaisin itseni pää edellä kattoon :wall: ja tipahdin maahan perseelleni sieltä katonrajasta. kyllä hävetti niin perkeleesti, mutta tytteli sentään hymyili minulle nätisti joka kerta kun vastaan tuli :D

Kyykätessä kuului ikävä ääni. Meni pari toistoa ennen kuin tajusin, että nyt varmaan repes housut. Oli tosi :nolo: -olo kun en heti tienny onko pääly-housutkin revenny. Eipä ollut onneksi. Alkkarit vaan.
Nyt olen jo paljon viisaampi ja käytän kyykätessä jo valmiiksi revenneitä alkkareita! :thumbs:

Re: Jalka murtui

Originally posted by Heikki722
Joskus yhdeksänkytluvun vallattomina alkuvuosina höpötin suu vaahdossa ja vetelin painoja pois penkin levytangosta. En huomannut, että siinä 20kg:n levyn edessä olikin huomattavasti pienikokoisempi 10 kg:n levy, joka sitten 20kg:n levyä tangosta pois vetäessä tietysti tippui jalkapöydälle ja murtuihan se. Huuto ja kiroilu oli kovaa ja myös kavereiden nauru niin kauan kun sain kengän ja sukan pois jalasta, ja jalkapöytä alkoi vaihtaa väriä...

Heikki

Been there, done that. Meni vaan varpaat :joulu3:

pää kattoon

Tuli tosta leuanvedosta mieleen toinen vastaava juttu. Kaveri, joka on jonkin sortin AD/HD, veuhtoo sinne tänne koko ajan, oli kaiketi tekemässä jonkinlaista jalkatreeniä edeltävää lämmittelyhyppelyä tms. Jossain vaiheessa oli siirtynyt oviaukon kohdalle ja satuin kattomaan just siihen suuntaan kun kaveri ponkasee oikein kunnon kyykkyhypyn pää edellä oviaukon yläkarmiin. Hirvee pamahdus mutta kovapäinen kaveri kun on niin rupes vaan nauramaan.

Olin alotellu kisadieetin ja kiristyny kohtalaisesti. Karvanen olin silti tietenkin kuin lumimies. Kaverin kanssa vedettiin hyva selkatreeni ja mentiin pukuhuoneeseen. Oltiin siina just menossa saunaan, ja molemmilla oli jo vaatteet vois ja kaveri keksi ehdottaa etta heita hei levee selka edesta, kun alan olla jo kohtalaisessa kondiksessa. No tietty se tuli sitten heitettya sen kummemmin miettimatta kun ei siella pukuhuoneessa muitakaan ollu.

No tietenkin heti kun sain posen kohdalleen, joku tuli sinne. Oli siina hieman nolo ja jalkeenpain ajateltuna homoeroottinen tunnelma; karvanen jatka kattoo kun toinen karvanen heebo pullistelee sen edessa alasti.

No olihan se noloa, mutta on saanu naureskeltua pari kertaa sen jalkeen.

Kerran olin varmistamassa erään tuntemattoman kaverin penkkipunnerusta.
Ei tässä mitään, mutta kun huomasin että n. 5. toiston jälkeen rupesi toistot painamaan, niin aloin tietysti kannustamaan kaveria, että: "jaksaa, jaksaa".
Johon tämä heppu vastasi:"Mutta en mä jaksa", aivan uskomattomalla hömppeli-hinaaja:love: äänellä, kuin suoraan jostain Birdcage-leffasta! Meinasi jäädä varmistukset siihen, kun kaikki keskittyminen meni naurun pitelemiseen!

Toinen hauska tapaus, jota en ollut itse ikävä kyllä todistamassa (nyt tulee kyllä turpaan). Ja toivottavasti ei moni miespuolinen asiakaskaan!

Tyttöystäväni oli vetämässä bicciä. Häneltä oli housut tietenkin haaravälistä revenneet, joko samaisella tunnilla tai aiemmin(hän ei ollut sitä itse huomannut).
Joka tapauksessa mahtoi siinä olla ihmettelemistä kun kesken jalan nostojen tulee joku asiakkaista huomauttamaan, että:
"Sulla muuten näkyy toosa tuolta housujen välistä". :nolo:
Ei kuulemma käyttänyt pikkuhousuja tuona kertana treenihousujen alla.

:kuvia: , EI TIPU!!!

Originally posted by FFQ
Joka tapauksessa mahtoi siinä olla ihmettelemistä kun kesken jalan nostojen tulee joku asiakkaista huomauttamaan, että:
"Sulla muuten näkyy toosa tuolta housujen välistä".

:eek: :D Missäspäin näitä tunteja järjestetään? Onko aamuryhmässä vielä tilaa?

Originally posted by FFQ
"Sulla muuten näkyy toosa tuolta housujen välistä". :nolo:

Herrasmies kun malttaa ilmoittaa vaikka on noinkin autuaat näkymät.. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom