Älyttömin temppusi salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrMikey
  • Aloitettu Aloitettu
Ootteko tehnyt koskaan mitään älyttömiä suorituksia salilla, esim. nostanut ennätystä penkissä ilman varmistajaa? Tämän kyseisen suorituksen on kaverini tehnyt, vielä ilman suojarautoja...

Tuleeko jotain muuta älytöntä mieleen mitä ootte voimantunnossanne tehnyt?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mitään himo älytöntä ole tullut tehtyä. Tuplamaastaveto treenikaverin kanssa on varmaan erikoisin temppu.

Teininä piti tyttöystävälle näyttää miten rauta nousee ja unohdin stondiksessa laskea tangon mukaan painoihin. Rinnalle jäi ja tyttöystävä ja siivooja saivat auttaa :david: :david:

Originally posted by Roinaroope
Teininä piti tyttöystävälle näyttää miten rauta nousee ja unohdin stondiksessa laskea tangon mukaan painoihin. Rinnalle jäi ja tyttöystävä ja siivooja saivat auttaa :david: :david:

Toi oli paha :D Mahto varmaan nolottaa!

1. Penkkiennätys yhden björnbyggenin ja arbogan kymmenvolttisen puolilitrasen jälkeen kylmiltään nappaskengät jalassa ilman urheilusukkia Loppuillasta jäin sitten ilman naista, mikä on harvinaista näissä piireissä

:david:

Mä join kerran palautusjuoman tosi tosi nopeesti ja sit sanoin frendille, että "jokos mennään?" Kyllä meitä poikia silloin nauratti!

Ei salilla tapahtunut vaan kotona.

Ostin joskus vuonna miekka ja kivi "penkkausvälineet" kotiin ja heti tietysti piti iskee 2 x 20kg tankoon ja kokeilla nostaa.

Ei tietenkään ylös tullut vaan piti vyöryttää vatsaa pitkin jalkojen päälle tanko. :nolo:

Salilla oli mun lisäksi vain joku vähän vanhempi äijä ja muuten sali oli ÄLYTTÖMÄN täynnä naisia, suurin osa nuoria.. Saattoi olla jonkun naisten futisjengin punttitreenit tai jotain, mutta 20-30v. naisia oli sali täynnä. No, mä vetelin siinä penkissä kuin aikamies, yhtäkkiä olkapäässä naksahti enkä pystynyt enää nostamaan toista kättä (enkä siis tankoakaan) ylöspäin. Tanko oli noin puolessa matkassa, koska olin viimeisillä toistoilla ei voimia ollut enää hirveästi jäljellä ja tanko putosi rinnalle. No, tossa ei pitäisi olla mitään kauhean pahaa sinänsä... Ellei toi olisi aiheuttanut sellasta ikävää reaktiota, että mun suusta lensi sen tangon putoamisen johdosta jotain eriskummallista syljen ja vihreän urheilujuoman (jota silloin hölmönä vedin) sekoitusta oikein komeassa kaaressa, sotki mun naaman ihan kokonaan ja myös penkin ympäristö sai osansa. Koska multa pääsi pieni äännähdys, kääntyi kaikki nuoret pimut tietty katsomaan.. Onneksi tämä vanhempi voimailija tuli auttamaan tangon ylös, ei muuta kuin nopeasti suihkuun.. Yhtään liikettä en enää tehnyt. Silloin olin hävetti, mutta jälkeenpäin nauratti ihan vitusti. Ajattelin juuri, että kumpa olisi :kuvia:.

Edit: Koska toi coctail ei siis tullut varsinaisesti mun suusta (eihän mulla ole suu täynnä liikkeitä tehdessä), vaan ilmeisesti vatsasta, oli sentään hyvä ettei tullu ihan kunnon oksennusta :lol2:

housut repesi. ei lihasten määrästä vaan tanko repäsi housut paskaksi. eikä tule :kuvia: olin hieman nolo ja pakenin paikalta :(

oli ehkä vähän offtopic mutta joo

Kerran rupesin asentamaan lisäpainoja köydellä vyötärölle dippiä varten ja kompastuinkin näihin lisäpainoihin, siitä sitten ryminällä nurin painot köydellä kiinni vyössä. Onneksi ei ollut kuin kaveri salilla yhtäaikaa tämän tapahtuessa. Salilla on aika harvinaista kaatua yleensäkin.

Edit : Ai niin joo, tässä piti kertoa jotain tempauksia mitä on innostunut suorittamaan. No on tuo jonkinnäköinen "räväytys".

Eipä tuu muuta mieleen kuin että oon kyykänny 100 kg pitämättä käsillä tangosta kiinni. Piti vaan kokeilla saako sen pysymään selässä ilman käsiä. No pysyihän se ihan hyvin, mutta kävi vaan aika saatanan kipeetä, kun se tanko piti laittaa tonne epäkkäiden ja niskan väliin. Tosin sen verran piti käsillä auttaa, että sai tangon pysymään suorassa telineestä irroitettaessa ja siihen takaisin laittaessa :quasimodo:

Originally posted by Tomi
Mä join kerran palautusjuoman tosi tosi nopeesti ja sit sanoin frendille, että "jokos mennään?" Kyllä meitä poikia silloin nauratti!
Tää sai mut hirnumaan! :kuvia:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom