Älykkyystesti.

135 on tullut tulokseksi molemmilla kerroilla, kun testin olen tehnyt. Testien välissä suunnilleen puoli vuotta.

tein toisen kerran testin ja hoksasin että siinä pitää tuo toinen numero sarja näpytellä väärinpäin järjestyksessä. eka kerralla en sitä hoksannu vaan kun se siinä harjoittelu kohdassa antoi väärää vastausta niin painoin vain aloita nappia ja aloin latomaan numeroita samanlain ku siinä sitä edeltävässä tehtävässä :david:, vissiin ad/hd ku ei malta ohjeita lukea:). no eipä tuo paljoa parantunut vaikka sen tekikin nyt oikein eikä hötkynyt 115>>>>119.

131
kielellisten osioitten pistemäärä 142.7
suoritusosioiden 115.1

148

Itse olen kyllä aina pitänyt itseäni harvnaisen tyhmänä tapauksena.:D

127 pojoa. Tuntuu ettei oikeesti oo mitään päättelykykyä tai matemaattista lahjakkuutta. Eipä tuohon vissii voi uskoa.. Mutta huijannu en ! Pari heitin kyllä lotolla. :D

Useinhan noissa tulee tulokseksi jtn ~130 ja sitten lopussa kysytään että haluatko tilata diplomin (joka maksaa sikana). Eli noissa nettitesteissä on kyseessä vähän muut agendat kuin henkilön älykkyyden määrittäminen. Ja jos tuolta ei saa diplomia tilattua niin ehkä idea on levikin parantaminen? (oho tulipa hyvä tulos --> hyvä testi --> tilaampa lehden)

137. Hiljaista on tuon testin paikkansapitävyyden kanssa siis. :D

123 oli tieteenkuvalehti-testi
120 oli toi toinen, jossa puolessa välissä jo melkeinpä kyllästyin ja vastailin sinneppäin jotain :D

126 tuli ekan posti testistä, muisti ja kuviot heikoimmat joka oliki oletettavissa :D

Uuuuu...

"Siten lienet älykkäämpi kuin 96 prosenttia väestöstä.

Älykkyysosamääräsi on suuntaa-antavan nettitestimme perusteella vain hieman alle Mensan pääsyrajan, mutta tuloksesi on korkea ja kannattaa tulla testiin!"

Nyt nous viimeistään hattuun. 126 tulos. Siis kaljaveikon linkistä.

Kokonaispistemäärä: 134
Tuloksen luokitustaso: Huipputasoa

Pistemääräsi oli korkeampi kuin 98 %:lla väestöstä keskimäärin.
Kielellisten osioiden pistemäärä: 138.8
Suoritusosioiden pistemäärä: 126.5

Nuo tuosta Tieteen Kuvalehden testistä.

Ekalla kerralla 130. Piti tehdä uudestaan kun jäi vaivaamaan ne vikat mitä ei ehtinyt tehdä. Tokalla kerralla "noin 135 tai enemmän".

Fiksuunnuin 10 minuutissa aika paljon. Vautsivauuuu... :jahas:

Back
Ylös Bottom