Ai, onko se sitten hedelmä, juures vai kenties vihannes? Aika paha jos ei testikysymystä selvitä :lol2:
No kaikkihan tietää että mansikka on hedelmä, marja on vain kauppiaiden keksimä myyntinimi :wall:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai, onko se sitten hedelmä, juures vai kenties vihannes? Aika paha jos ei testikysymystä selvitä :lol2:
Pitäisikö tossa olla hymiö perässä![]()
![]()
nykyisin se on tarkemmin paisunut kukkapohjus.
Jos jonkun toisen esittämän väärän tiedon korjaaminen oli sulle noin rankka paikka, niin en yhtään ihmettele ettei omat tiedot ole ton kummemmin päivittyny. Jatkakaa...Tätä mä odotin koko ajan, jonkun on pakko tulla ja näyttää tavalliselle kuolevaiselle kuinka tietämätön hän on.
Yksi litra paisuneita kukkapohjuksia kiitos.......
Jos jonkun toisen esittämän väärän tiedon korjaaminen oli sulle noin rankka paikka, niin en yhtään ihmettele ettei omat tiedot ole ton kummemmin päivittyny. Jatkakaa...
No siltähän se vaikuttaa. Tai voithan sä kertoa mulle jonku muun syyn tolle itkemiselle.Siitähän tässä oli kyse, oon ihan rikki.....
Niinpä.Ps. Noi samat tiedot mansikasta pystyin hakemaan netistä minuutissa......
No siltähän se vaikuttaa. Tai voithan sä kertoa mulle jonku muun syyn tolle itkemiselle./QUOTE]
En mua itkettänyt. Totesin vaan että aina on ihmisiä jotka kertovat viimekädessä mistä on kyse. Olen kiitollinen siitä että teitä on.
Mutta annetaan olla ja jatketaan.....
Lähde www.wikipedia.fi:
"Mansikka ei ole marja vaan ns. epähedelmä. Mansikan varsinaiset hedelmät ovat pienen siemenen näköiset pähkylät mansikan pinnalla. Mansikka itsessään on hedelmöittymisen jälkeen paisunut kukkapohjus, ns. pohjushedelmä."

Jep, jatketaan muihin aiheisiin :kippis1:En mua itkettänyt. Totesin vaan että aina on ihmisiä jotka kertovat viimekädessä mistä on kyse. Olen kiitollinen siitä että teitä on.
Mutta annetaan olla ja jatketaan.....
) napsutella ton ja 131 tuli. Matematiikkatehtävät kusin ihan totaalisesti, mutta palikat ja sanasto oli aivan törkyhelppoja.