Älykkyystesti.

Kokonaispistemäärä: 126
Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä
Pistemääräsi oli korkeampi kuin 95 %:lla väestöstä keskimäärin.

Ja muisti osio oli vaan keskitasoa. Aika hyvin ottaen huomioon etten mä muista yhtään mitään...

Kusetusta.

Kokonaispistemäärä: 137

Hieman heppoisen oloinen testi mielestäni, osiot oli aika lyhkäsiä.

Tosin pari kohtaa oli mistä ei ollut aavistustakaan - mikä oli idea siinä logiikkatehtävässä missä neliöiden sisällä on "mustattuja" pikkuneliöitä, jotka liikkuvat ja muutamassa ruudussa olivatkin sitten neliön ulkopuolella reunassa kiinni?

132 pinnaa tuli, noista parista sanallisesta osiosta, sekä matikka osiosta täydet (oli aika lapsellinen, verrattuna ton logiikka osion pariin vikaan tehtävään) Sitten taas tosta muisti tehtävästä tuli aika pohja pinnat, en saanut kuin pari ekaa oikein kummastakin...

125 ja 95% mua tyhmempiä :hyper:

Tosiaan joo. Se eka osio ( logiikka? ) meni parhaiten... 1 meni väärin vaan. Muisti osiossa rupes kyllä pää hajoilemaan....

Siinäs näette , ei bodarit oo tyhmiä ;)

Puolet on cheatannnu :D

Eka osia suhteellisen helppo, kirjalliset helvetin helppoja, kolmannessa osuudessa numerosarja kerkesi menemään edes minun näkemättäni ja lopetin.

Psykanlaitoksella on muutama,jotka ovat aika tarkkoja.Tekemiseenkin menee kolmisen tuntia.Täytyy aina verrata ,mihin nuo testit painottuvat.

Itse kävin nykyistä työpaikkaani hakiessa tuollaiset testit. Kestivät kyllä reilusti yli tuon 3h.
Testin oli tehnyt n.350 henkilöä, 20 korkeimman pistemäärän joukkoon pääsin silloin. Olinhan se hivenen monipuolisempi testi.

Ei näitä nettien testejä kannata ottaa ihan liian vakavasti. :)

134 eli 98% on tyhmempiä:rock: Näyttäis siltä että about 100%:lla väestöstä on korkeampi älykkyysosamäärä kuin 90%:lla väestöstä.

Näyttäis siltä että about 100%:lla väestöstä on korkeampi älykkyysosamäärä kuin 90%:lla väestöstä.

Samaa mietin kanssa, tai sit pakkiksella on vaan yksinkertaisesti niin viisaita ihmisiä :D

pakkislaiset näyttää olevan aika älykästä porukkaa :rolleyes:
toivottavasti kukaan ei kuvittele tuon olevan mikään kunnon testi, tieteen kuvalehden kaikissa testeissä tunnetusti huipputuloksia saa ihan kuka tahansa.
tieteen kuvalehti on muutenkin roskaa.

väsyttää, mut en jaksanut sängyssä pyöriä kun ei kerta voi uni tulla hyvällä... tää testi oli siis hauskaa ajanvietettä. 126 pointsia. Uutta yritystä nukkumisen kanssa!

Noniin, ja kuinka moni tunnustaa kirjoittaneensa paperille numerosarjat, käyttäneensä tietokoneen laskinta ja googlanneensa sanat? :jahas:

...Ai niin kyky huijata on vain älykkyyden merkki. :thumbs:

Tjooh...

Pistemäärä 145 ja korkeampi kun 99 prosentilla väestöstä. Eipä tossa näköjään tarvitse huijata, että tulee "huippupisteet". Nopeesti vaan napsuttelin ton läpi. Sanasto- ja matikkaosiot aivan naurettavan helppoja...

Oon kolme tommosta testiä tehny ja aina aikalailla samoihin päässy :)

Ja neutraali eihän se nyt ihan noinkaan mene :) Veikkaan vaan että huonoimmat ei kehtaa laittaa sitä näytille :D Oman luokkalaisten kans ku tehtiin tuo joskus niin ite sain 144pojoa(parhaat pisteet) ja yks amisäijä sai sillo muistaakseni 100pojoa :D Testi kyllä sillon mittasi tosin enemmän matemaattista lahjakkuutta.
"Keskimääräinen maailman kaikkien ihmisten älykkyysosamäärä on noin 100. Keskimääräinen Tieteen Kuvalehden ÄO-testin tulos on noin 110. Keskimääräinen WAIS®-III-testin tulos on noin 102,9. Noin 66 prosentilla väestöstä älykkyysosamäärä sijoittuu välille 85-115, 88 prosentilla välille 60-130 ja 99 prosentilla välille 45-140. Seuraavassa taulukossa esimerkiksi persentiili 95 / ÄO 125 tarkoittaa, että henkilöllä, jonka ÄO on 125, on parempi ÄO kuin 95 prosentilla väestöstä."

En oo kyllä koskaan pitäny noita hiirveen luotettavina.. tulokset on vähän turhan korkeita..itellä äsken 135 pinnaa

Kyllahan tuosta hyvat pojot sain, mutta pakko sanoa etta tuli saatua ansaitsemattomia pojoja kun tuli huijattua niissa takaperin muistettavissa numerosarjoissa... onks mun aivot vaan niin pokkelot vai oliko muillakin vaikeuksia muistaa niita? Eihan siita tullu helvetti yhtaan mitaan?!? (ainakaan mulla) :itku:

Back
Ylös Bottom