Älykkyystesti.

Kiitos linkistä ...TULOS 130 Pistemääräsi oli korkeampi kuin 97 %:lla väestöstä keskimäärin.:D

127, pistemääräsi oli korkeampi kuin 96 %:lla väestöstä keskimäärin.

Vielä on matkaa Mensan jäseneksi :D

Joo.. näistä tuloksista näkyykin jo, että testi on ihan paska :D Sattumalta valitut kolme henkilöä ja nämä kuulvat kolmen prosentin vähemmistöön. Just just.

Joo.. näistä tuloksista näkyykin jo, että testi on ihan paska :D Sattumalta valitut kolme henkilöä ja nämä kuulvat kolmen prosentin vähemmistöön. Just just.

Tai sitten kaikki ei laita tulostaan...Mulla näytti alakanttiin Mensaan verrattuna:D

Saatta olla puppuakin, mutta älkää ottako multa tuota iloa pois. :D

Ps. Keiko tee testi myöskin, saatat päästä joukkoon pieneen.....

Kokonaispistemäärä: 115
Tuloksen luokitustaso: Hieman tavallista korkeampi
Pistemääräsi oli korkeampi kuin 84 %:lla väestöstä keskimäärin.

tuohon 105-130 haarukkaan tuntuu itellä aina nämä testit menevän. luulen että tästä testistä saa jo 100pistettä pelkästään siitä jos tuon jaksaa loppuun asti tehdä :)

128. Muistiosion pystyisin ehkä tekemään paremmin...Mielenkiintoisia nämä tulokset, kun jossain muussa (muistaakseni pakkiksellekin postatussa) äö-testissä sain jotain 147-149. Että mitenhän näihin sitten tulisi suhtautua...:jahas: Kuulostaahan se tietysti hienolta kun kone sanoo että 96 % saa huonomman tuloksen.:D Mutta ehkei vielä vedetä sitä lippua salkoon.

Saatta olla puppuakin, mutta älkää ottako multa tuota iloa pois. :D

Ps. Keiko tee testi myöskin, saatat päästä joukkoon pieneen.....

Noniin, 128 tuli vasemmalla kädellä ;).. Joistain testeistä oon 140-150 saanut myös ja Mensan kirjastakin sain 13-vuotiaana kaheksasta testistä tuloksia välillä 125-140, ihan puhasta paskaahan noi testit on.

Kokonaispistemäärä: 131
Tuloksen luokitustaso: Huipputasoa
Pistemääräsi oli korkeampi kuin 98 %:lla väestöstä keskimäärin.

Noi käänteiset numeroiden muistamiset meni viduilleen, mutta pistän sen ajan piikkiin (tein tän noin puol yheltätoista illalla :D)

Noi käänteiset numeroiden muistamiset meni viduilleen, mutta pistän sen ajan piikkiin (tein tän noin puol yheltätoista illalla :D)

Tuo nyt valitettavasti menee itseasiassa tyhmyyden piikkiin. Numerosarja kannattaa muistaa sellaisenaan, kirjoittaa se ruutuun ja sitten vain vahvistaa se takaperoisesti :david: :whip: :)

Kokonaispistemäärä: 115
Tuloksen luokitustaso: Hieman tavallista korkeampi
Pistemääräsi oli korkeampi kuin 84 %:lla väestöstä keskimäärin.

tuohon 105-130 haarukkaan tuntuu itellä aina nämä testit menevän. luulen että tästä testistä saa jo 100pistettä pelkästään siitä jos tuon jaksaa loppuun asti tehdä :)

no testasinpa sitten tuonkin. läimin täysin summassa ruksit ruutuun:

Kokonaispistemäärä: 84
Pistemääräsi oli korkeampi kuin 14 %:lla väestöstä keskimäärin.
:D

Jos mä oisin niin älykäs, ni tuskin oisin tota bullshittinä tuominnut. Sitä just koitin sanoa ettei kannata näihin testeihin luottaa.

Samaa mieltä. Psykanlaitoksella on muutama,jotka ovat aika tarkkoja.Tekemiseenkin menee kolmisen tuntia.Täytyy aina verrata ,mihin nuo testit painottuvat.

Tuo nyt valitettavasti menee itseasiassa tyhmyyden piikkiin. Numerosarja kannattaa muistaa sellaisenaan, kirjoittaa se ruutuun ja sitten vain vahvistaa se takaperoisesti :david: :whip: :)

Ja se on huijaamista, ainakin itsensä huijaamista... nimenomaan testissä testataan takaperin muistamista. Nää testit pitäs tehä ainakin jonkun valvonnassa, tai muuten tulokset on mitä on, kun osa porukasta (ilmeisesti) huijaa (en ymmärrä miksi. Voi sanoa että sai äö testissä satamiljoonaa pojoa?)

Back
Ylös Bottom