Mielestäni kans tässä on kyllä rivien välistä (ja myös suoraan otsikostakin) luettavissa tuo pläskien pitäis olla pläskejä.
Vähän myös saisi ihmiset ottaa yleisesti lisää kovuutta päähänsä. Normaalilla itsetunnolla varustettu ei todellakaan välitä onko paino 5kg mihin suuntaan vain. Ehkä teineille on hyvä olla erilaisia roolimalleja ja ne ovat herkempiä, mutta aikuiselle voi nyt vähän jopa aukoa päätänsä ja patistaa. Varmasti ihmiset osaavat pitää niitä herkkupäiviä ilman tällaisia läskeille tarkoitettuja teemapäiviäkin. Mielestäni vielä tietynlainen sopiva itsekriittisyys luo ihan oikeasti motivaatiota, ja motivaatio luo tuloksia. Itsellä 10vuotta salia takana ja olen mielestäni edelleen heikko rimpula. Rasvaa on ehkä pari kiloa ylimääräistä, silti kaverini kutsuu minua ivallisesti "*tun valaaksi". Ei varmaan kaikille sovi, mutta en haluaisi itse tuudittautua edes, että nyt olen tarpeeksi vanha, nyt on täydellistä kun on pari kiloa ylimääräistä ja muutenkin tämä kunto on jo kaikki mitä olen koskaan tavoitellut. Itsetuntokin on ihan kohdillaan, mutta jotain osa-alueita millä voi kehittyä pitää olla ja siitähän sen motivaation viime kädessä repii, jos luvassa ei olisi enää minkäänlaista kehitystä ikinä, niin varmaan lopettaisin salillakäynnin suoraan.