Äkillinen voima

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo eli viime viikol ku treenasin jalkoja salilla, se oli eka kerta olin just tehny ohjelman ja menin sit treenaa jalkoja. Tein kyykkyjä 30kg 1x12 sit laitoin 5k eli 35kg 2x12 toistoa se oli just semmonen sopiva ja meni just just muistaaksee se vika toisto. sit tein pohkeita istuen oisko ollu 35kg 3x12. ja nyt tänää menin salille ni tein heti ekaks (tietysti eka lämmittelin) ni kyykkyjä 30kg 1x12, sit tuntu et vois koittaa vähä enemmän laitoin 35kg sil tein kans 1x12 sit tuntu vaa koko aja et vois koittaa viel vähä sit laitoin 40 sil tein 1x12 sit vielki tuntu silt laitoin huviksee 50kg (ite painan noin 65kg) silläki sain 1x12 sit oli jo itsetunto jossai puol matkas taivasta :hyper: ja hymy korvissa (onneks olin yksin :D) sit aattelin et prkl, laitoin 60kg sit aloin kyykkää ajattelin koko aja et yks viel, eks viel sain 1x6 toistoo sillä ja sitte sitä oltiiki jo taivaissa :D:D
:hyper: sit tein pohkeis (istuen) saman jutun, eka 35kg 1x20 sit 45kg 1x15 sit 50kg 1x12 ja 55kg 1x12. kyl täytyy sanoo et itsetuntu oli huipussa kyl ja on vielki :D muut kyykyt tein muuten ilman vyötä mut 60k laitoin varmuuden vuoks vyön. ni kertokaas vähä onko toi hyvin ja onko itel käyny vastaavanlaista? :rock: :rock:

Siis teit toista kertaa noita liikkeitä? Kun alottaa lihaksen harjoittamisen, niin alussahan voima niissä kasvaa suht nopeasti johtuen siitä, että lihakseen syntyy uusia hermoratoja, jolloin isompi osa lihaksesta tulee käyttöön :) Myöhemmin sitten voima lihaksessa kasvaa lähinnä siinä, kun lihas kasvaa fyysisesti. Eli tuo on sen perusteella ihan normaalia, luulisin :) Olet varmaan aika nuori vielä, jos ekoja kertoja teet?

Et vaan osannu ottaa kovaa ekalla kerralla. Mulla ainaki jo 60% maximista tuntuu kyykyssä ja vedossa siltä, että joutuu tosissaan tekemään työtä.

Ei taida melkein 100% voimanlisäys yhdellä salikerralla olla normaalia. Veikkaan syyksi tota mitä sanoin jo ylempänä.

Juu en mä nyt alkanu laskeen paljon se nousi, mutta toi on yleisesti totta, jos voima lisääntyy ekoilla kerroilla. Jep ainakin terveystiedon kirjan perusteella, jos oikein muistan :) Tietty se "sisukin" vaikuttanee :)

kun mä ekan kerran tein kyykkyä, tuli 60*11

siitä pari viikkoa niin tulikin jo 80*8.

mutta niin tosiaan oli jonkun verran tekniikan opettelua ensin 20llä ja 40llä.

En halua nyt mitenkään lannistaa alkanutta treeni-iloa, mutta koska itekkin alotin vasta vähän aikaan sitten niin on tuoreessa muistissa omat tuntemukset. Kyykyssä erioten niitten painojen lisääminen on yhtä paljon päästä kiinni kuin lihaksista(tarkoitan siis alussa). Eli oot alussa tehny liian pienillä painoilla kuntoos nähden ja nyt pikku hiljaa lähystyt omaa tasoas. Lihas ei kyllä vielä oo kasvanu yhtään!!:rolleyes: Sinällään ihan oikein tehä alussa pienillä painoilla niin tulee liikerata kuntoon, mutta jos sulla on siis 7,5kg ollu kyykyssä molemmilla puolilla niin onhan se ollu aika vähän 65 kiloselle miehelle. Kyllä se 50-60kg on varmasti lähempänä. Itekkin kun sain alussa kaverin varmistamaan kyykkyä niin sarjat nousi 20kg yhdessä päivässä. Sen jälkeen kun näki ettei jääny alle niin uskalsi tehdä niillä painoilla taas seuraavan kerran yksin. :kippis1:

juu onha se aika vähä...mut ens keskiviikkona pistän heti (lämmittelyn jälkee) 40k 1x12, 50k 1x12, 60kg 1x12 sit lisään 5kg siit eespäin ni näkee paljo menee...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä samanlainen ongelma, eli ennen tein kyykkyä 70:llä ja kunnes rohkenin kokeilla isommilla tehdä niin tulikin helposti 3x 90 ja sitten vyö mukaan niin heti 6x100. Tämä nousu siis parissa viikossa.

Itellä samanlainen ongelma, eli ennen tein kyykkyä 70:llä ja kunnes rohkenin kokeilla isommilla tehdä niin tulikin helposti 3x 90 ja sitten vyö mukaan niin heti 6x100. Tämä nousu siis parissa viikossa.

kannattaa jättää se vyö pois ja tehdä vaikka sitten hieman pienemmillä painoilla. vahvistuu keskivartalo.

joo mä kansa aattelin et en mitää vyötä käytä... mut kumminki nyt ens keskiviikkon ni kokeilen et paljo menee ja kumminki alan treenaa melkee kaikis mis voi ni tollaa et eka lämmittely kevyellä sit esim kyykys laitan nyt eka 40kg sil 1x12, 50kg 1x12, 60kg 1x12 sit alan laittaa 5kg lisää.... :D mul on 3 jakonen ohjelma on alkanu tuntuu viime aikoina et tekis mieli joka päivä mennä treenaa...:D im hooked up!! :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom