Äidinkielen tekstitaidon yo-koe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vaksi
  • Aloitettu Aloitettu
Turha noista on stressata. Kaksi vuotta sitten kirjoittaneena täytyy sanoa, että yo-kokeet tuntuu todella pieneltä asialta jo nyt. Oikein naurattaa noi tehtävät. Tuntuu ehkä suurelta asialta tällä hetkellä, mutta oikeesti niillä ei oo paskankaan väliä minkään kannalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niihän ne kaikki sanoo. Lukio ja yo-kokeet ovat sattumoisin vain se ainoa juttu mikä pitää hoitaa hyvin tämän hetkisessä elämänvaiheessa ja se luo paineita.

Ja helppohan sellasten on sanoa, että turha stressata tai että ei tartte lukea, joilla ei oo oikeesti mitään vaaraa saada mistään hylättyä. Joillain sattuu oikeesti olemaan.

Todellakin on. Onneks sain hyvän päättötodistuksen. Pystyis vaan klaaraamaan ne M:n paperit, niin olis mahdollisuuksia Tiimiakatemiaan

--
Odottelen tai oikeastaan toivon 3:a pistettä jokaisesta tehtävästä, mutta mahdollista on, että meni metsään. --

JES!! 4/4/4 alustavat!! Bileet!! :rock:

Meidän koulun yksi parhaimmista oppilaista sai "vain" 5/5/5.

Kertoo jotakin, kun kaverin todistus on pelkkää 10 täynnä ja tais saada kaikista syksyn kirjotusten aineista L.

Meidän koulussa vähän yli 200 kirjoittajaa ja KAHDESTA AINEESTA ANNETTIIN 6 PISTETTÄ.

taitaa olla niin että YTL:ssä nousee nuo pisteet jos näihin opettajien antamiin arvosanoihin on luottamista. onhan se nyt kumma jos yks teksti 300 tekstistä saa täydet 6?
hohhoi.

Meille tuli tänään pisteet ja itelle napsahti 5, 5 ja 6. Saa nyt nähdä mihin noilla yltää, ainakin oma taso kerrankin jopa hieman ylittyi.

EDIT. Meillä taisi olla kirjoittajia jotain 150 pintaan ja tulikohan jotain 4-5 6 pisteen tekstiä.

Meille tuli tänään pisteet ja itelle napsahti 5, 5 ja 6. Saa nyt nähdä mihin noilla yltää, ainakin oma taso kerrankin jopa hieman ylittyi.

EDIT. Meillä taisi olla kirjoittajia jotain 150 pintaan ja tulikohan jotain 4-5 6 pisteen tekstiä.

Jep on se nyt saatana kun 5 ainetta täysillä pisteillä yhteensä 450 aineesta. :david:

Way to go YTL!

Jep. Minäkään en kuullut yhdenkään meidän lukiolaisen saaneen täysiä pisteitä aineista, vaikka todella päteviä ja lahjakkaita kirjottajia löytyy

Huoh. Oon kyllä niin hyvä kirjottaja ettei mitään rajaa.
Alustavasti yhteensä 6 pistettä.

Mä sain alustavasti yhteensä 4. Tuo äidinkieli on ainakin omalla osallani ollut aina aivan tuuri peliä. Omasta mielestäni olen aina kirjoittanut samalla tavalla ja kokeista on tullut välillä kasia ja välillä vitosia.

No ei itselläkään, eikä ilmeisesti kovin monella muullakaan mennyt sen paremmin. Alustavat pisteet itsellä yhteensä 6. Koko koulussa oli 27 jotka sai alustavien yhteispisteiksi yli 10 (koulussa 180 abia). Paras sai 15 pistettä ja olihan siellä myös yksi 1 pisteen paperi.

Täällä päin on ounasteltu, että useimmat valtakunnallisista 6:n pisteen vastauksista rymisee alas - ihan vain sen takia, kun opettajat eivät tiedä, miten antaa pisteet. Luulen, ettei ihan äsken olla nähty samanlaista pisteiden vaihtelua YTL:ssä, mitä nyt tulee tapahtumaan.

Niin joo, itse 344.

napsahti 223. ei mikään hyvä, mutta preleihin(111) nähden varsin mukava. Perus essee ja lukihärö lisäbongot niin c vois vaikka napsahtaa. ainiin kaveri nappas prelistä 4p ja sai yosta 443, tuuripeli.

Edit koulun paras vaatimattomat 665

Turha noista on stressata. Kaksi vuotta sitten kirjoittaneena täytyy sanoa, että yo-kokeet tuntuu todella pieneltä asialta jo nyt. Oikein naurattaa noi tehtävät. Tuntuu ehkä suurelta asialta tällä hetkellä, mutta oikeesti niillä ei oo paskankaan väliä minkään kannalta.

Mä oon samaa mieltä enkä ookkan jaksanu stressaa noista kirjotuksista. Lukeminen kannattaa jos sen lukemisen kautta on mahdollisuus saada jotku E:n paperit. Meikä nyt ei sais noita E:n pahvei vaikka lukisin koko ajan. Henkilökohtaisesti aivan sama saanko B vai C paprut. Joudun kuitenkin lukemaan pääsykirjoituksiin.

Äikästä 6 pojoo alustavasti.

Ite sain alustavasti 1,1, ja 2. Saa nähä miten miehen käy.....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom