Ääntely salilla (Esim. vaikeassa nostossa ym.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alzhu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä se on ok, eikös se muutenkin vapauta adrealiiniä tms... vai puhunkohan nyt ihan läpiä :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jossain eristävässä forkkukäännössä on ehkä vähän kyseenalasta alkaa karjumaan ja se saattaa olla lähes kaikkien mielestä naurettavaa, mut jos ei raskaissa liikkeissä ala ääntä kuulumaan, niin kyseessä on ämmien satujumppa, eikä voimatreeni. Kyllä miuta ainakin vähän naurattaa salillani näkemät "rinnallevedot" 50kg:lla. Ei missään nimessä käytettyjen painojen takia, vaan sen takia, että ei noilla ole mitään tekemistä voimaharjoittelun kanssa, jos veivataan vuodesta toiseen samoilla painoilla peläten meteliä ja vaikka pierun pääsemistä.

e: treenaisin mielelläni Milkon kanssa samalla salilla.

Zone-sarja -42%
Paras ois, ku viimeisen, tiukan toiston aikana sanoisi jonkun pitkän, filosofisen lainauksen joltain kirjailijalta, ja myös lausuisi sen kirjakielellä. Tietäis, että on kaikki annettu!

Tässä eräänä päivänä kiinnitin huomiota, että olen tiedostamattani alkanut äännellä salilla.
Muistan, että aluksi tuli oikein keskityttyä siihen, että pidän suun kiinni toistojen aikana. Kai mua sitten jännitti tai hävetti tai jotain. Jossain vaiheessa salilla käynnistä on tullut arkipäivää ja myös tavoitteellisempaa/keskittyneempää. Niin vaan siihen on ne omat maneerit sitten pikkuhiljaa tulleet, niinkuin paineenkeräyspuhinat ennen mavea, tai viimeisten toistojen aikaan pääsevät murahdukset/huudahdukset. Ja ihan huomaamatta, ei sille mitään voi! Ei onneksi ketään tunnu haittaavan, niin eikä mua kyllä haittaa kenenkään ähinät ja huudot, poislukien sellainen showperseily, mitä nyt tuolla ei kukaan onneksi harrastakaan.

No sellaset lyhyet, kovat ja terävät huudot on pebasta, koska ne tappaa keskittymisen. Mut kaikki luonnollinen murina, ähinä ja paineiden päästäminen(mielellään yläpäästä:)) on ihan ok.

No sellaset lyhyet, kovat ja terävät huudot on pebasta, koska ne tappaa keskittymisen. Mut kaikki luonnollinen murina, ähinä ja paineiden päästäminen(mielellään yläpäästä:)) on ihan ok.

Mitens viheltäminen? Jos se pääsee luonnollisesti :D (on päässyt)

Jos en ajattelisi kanssatreenaajien hermoja, ääntelisin massiivisen paljon enemmän kuin nykyään tosiasiassa ääntelen. Ehkä sitten kehtaan, kun omaan kadehdittavat muskelit.

Koska kyllä se huuto auttaisi jaksamaan todella paljon. Vähän kuin synnytyksessä. Vaikka jotkut väittävät, että päin vastoin. He ovat yksinkertaisesti väärässä, tai täysin erilaisia ihmisiä.

Ainoa ääntely mitä yritän pidättää ovat pierut, ja nekin vain jos on muita treenaamassa alle kolmen metrin etäisyydellä.

Minä huomaan lähinnä kiroilevani. v***u ja p*kle lipsahtavat jatkuvasti. Se mikä on omistuisenpaa on, että joskus mumisen itsekseni; kerran staattisia askelkyykkyjä lisäpainoilla tehdessäni yksi vieressä venytellyt tyttö hymyili rohkaisevasti peilin kautta, kun huomasin mutisevani ääneen jotain; "vielä yks, kyllä nyt vielä kerran menee, kyllä nyt kuka vaan nainen tän setin vetää, niin kyllä sinäkin (p*kle!)."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hahha ai saatana :D

Jyväskyläläinen kuntosali antoi naiselle huomautuksen: Ähkit liikaa treenatessasi! http://www.voice.fi/ilmiot/jyvaskyl...omautuksen-ahkit-liikaa-treenatessasi/8/45967

Joo-o, kyllä mullaki miehenä menee vähän treeni sekaisin ku joku nainen läähättää äänekkäästi vieressä :D Naisten äänekäs reenaus kiellettävä!

Varmaan johtuu siitä ku tottunu opiskelijakerrostalossa asumaan ja tietää että jaha taas siellä ollaan :pano: ku pieniki naisen vingahdus kuuluu. Yksi kesä oli niin äänekäs voihkija yhdessä helsinkiläisessä opiskelijatalossa että paitsi koko talo raikui ni ohikulkijatkin kääntyivät katsomaan ja virnuilemaan :D

Suositut

Back
Ylös Bottom