Äänestätkö Eu -vaaleissa ?

Ei mulla ainakaan ole ollut mitään ongelmaa kinata Rankkurin kanssa tuossa ketjussa Vihreistä poliitikoista vaikka erimielisyyksiä onkin. Tällä logiikalla voisin koko tätä keskustelua lukematta väittää, että vika ei ole ainoastaan toisessa osapuolessa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mulla ainakaan ole ollut mitään ongelmaa kinata Rankkurin kanssa tuossa ketjussa Vihreistä poliitikoista vaikka erimielisyyksiä onkin. Tällä logiikalla voisin koko tätä keskustelua lukematta väittää, että vika ei ole ainoastaan toisessa osapuolessa.
Joo, ihan sama juttu mun puolelta vaikka välillä onkin pakko provota vähän :kippis1:
 
Eipä kiusata Heikkiä! :)

Kokemuksesta voin sanoa, että hänen kanssaan on mahdollista käydä eeppisiä väittelyitä joista on mahdollista oppia puolin ja toisin vaikka näkemykset olisivat TÄYSIN vastakkaiset. Se tosin edellyttää sitä että on valmis perustelemaan oman kantansa mahdollisimman hyvin ja tarvittaessa korjaamaan omia näkemyksiä. Kyseisiin debaatteihin saa myös varata helvetisti aikaa :D
 
Myönnän, että lähdin väärästä suunnasta Rankkuria kritisoimaan. Edelleen olen sitä mieltä, että voisi kohteliaammin keskustella, vaikka en minäkään tässä ole kovin kohtelias ollut, mutta yleensä pyrin siihen. Ja liian tunteella nyt vetäsin. Joskus erilaiset ihmiset ja erilaiset ajatukset törmäävät ja molemmat varmaan aika jääräpäisiä ihmisiä ollaan.

Lyödäänkö Rankkuri kättä päälle?
 
Eipä kiusata Heikkiä! :)

Kokemuksesta voin sanoa, että hänen kanssaan on mahdollista käydä eeppisiä väittelyitä joista on mahdollista oppia puolin ja toisin vaikka näkemykset olisivat TÄYSIN vastakkaiset. Se tosin edellyttää sitä että on valmis perustelemaan oman kantansa mahdollisimman hyvin ja tarvittaessa korjaamaan omia näkemyksiä. Kyseisiin debaatteihin saa myös varata helvetisti aikaa :D

Joo nyt ei mua enää kiusata. Sulta voi kyllä oppia, että olet aika avoin myös muuttamaan näkemyksiäsi.
 
Back
Ylös Bottom