Äänenlähtö treenin jälkeen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli ongelmana on esimerkiksi (etenkin!) vatsalihas sarjan jälkeen äänenlähtö, kurkussa tuntuu hieman kipeältä jo liikkeen aikana ja liikkeen jälkeen ei pysty noin 15 sekuntiin puhumaan normaalilla äänellä. Onko ongelma hengitystekniikassa, liittyykö jotenkin murrosikään (17,poika) ?

Tätä on jatkunut nyt noin 3 viikkoa, sitä ennen ei ole mitään ongelmia ollut. Onko tästä pidemmän päälle suurempaakin haittaa kurkulle/äänelle ?

onks sulla ollu flunssaa tai jotain lähiaikoina?

...onks se muuten semmonen helium ääni vai semmonen "50 vuotta viskiä ja tupakkaa" ääni?

niin ja melko oudolta vaiva kuulostaa:)

On ollu hieman flunssaa nyt viime viikkona, tiedä onko se flunssa jotenkin ollut salaa jo ihan enemmänkin ;o Toivotaan että ongelma flunssassa. Ääni on enemmänki 50 vuotta viskiä ja tupakkaa, jotain 4 kertaa hiljaisempi kuin normaalisti puhuessa :D

Voi olla kurkunpääntulehdus, jos on flunssaa kerran ollut.:jahas:

Salitreenissähän kurkunpää on jossain määrin koetuksella, kun pidätetään hengitystä ja hengitetään muutenkin voimakkaasti. Ite olen huomannut äänen "muuttumisen" tai madaltumisen ihan terveenäkin treenin jälkeen.

itsellä sama homma.. tuskin se kovin vaarallista on jos ääni palautuu kuitenkin normaaliksi hetken kuluttua sarjasta..

täälläkin ollu vähän sama ongelma että ei meinaa reenin jälkeen kaverille pystyä puhuun. aina tätä ongelmaa ei ole mutta joskus on sitten ääni ihan maassa.

Mulla rupee joskus kurkkua kuivamaan niin paljon kun teen kovaa sarjaa, että on ollu samanlaista ongelmaa, mutta lähtee ottamalla kulaus vettä pullosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla ei kans välillä meinaa tulla puhumisesta mitään treenin aikana/jälkeen, kun kuuloostaa joltain densolta.

Mulla ei oo koskaan ääni mennyt, mutta aina treenin jälkeen on korvat lukossa about tunnin ajan.

Hauisreenin jälkeen mulla vasen korva usein lukittuu. Huomasin kans joskus, kun juonu lähes pelkkää kahvia päivän mittaan, et vähänesteisenä alkaa todella helpost helaroimaan.

Meikällä hiljenee kanssa ääni treenin jälkee,lähinnä raskaiden vetojen ja kyykkyjen jälkeen. Yleensä palautuna sitten ku hengitys on perustasolla,tuskin mitään vaarallista.

Back
Ylös Bottom