Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by pori1980
erot= malto imeytyy tasaisen hitaasti, dex nopeasti.
Originally posted by Tomi
Suun huuhtelu vedellä ja xylitol-purkan jauhaminen ruokien ja palautusjuomien jälkeen pitäisi kuulua jokaisen hampaitansa arvostavan puntinvääntäjän rutiiniin. Sitten tuosta vihlomisesta... Oletko tietoisesti lisännyt hampaiden pesua tai koventanut harjausotetta tai ostanut kovan hammasharjan? Mulla vihloi nimittäin viime kesänä vasenta poskihammasta niin maan saatanasti ja onnistuin saamaan sitten päivystysajan. Diagnoosi oli aika mielenkiintoinen: ienvetäytymä. Siis hammas oli muuten täysin terve, mutta ien oli vetäytynyt hieman ylöspäin, paljastaen samalla hampaan tyveä, jossa hermot ovat aika herkässä. Hoitona pehmeä hammasharja ja tahnaksi Sensodyne vihloville syöksyhampaille ja 2 viikossa loppui kaikki vihlonta.

Originally posted by apophis
Kreatiinin 'tehoon' tuolla ei ole tuon taivaallista mertkitystä.
Originally posted by Juoppo
Mä laitan palautusjuoman hiilareista puoleta maltoa, puolet dexteroosia. Pitäs varmaan kokeilla kuinka pelkkä dexteroosi toimisi.
Mitä pienempi malton DE -arvo on, sitä hitaammin ja tasaisemmin se imeytyy. Dexteroosi taas imeytyy todella nopeasti, ja saa aikaan rajun insuliinintason nousun (ja sitähän yleensä palautusjuomalta halutaan).

Sivistäppä minua lisää niin saan väärinkäsitykseni oikaistua. Lähde / linkki?Originally posted by Anssi
Tuo DE-juttu on kyllä ihan potaskaa![]()
Originally posted by Juoppo
Sivistäppä minua lisää niin saan väärinkäsitykseni oikaistua. Lähde / linkki?
Originally posted by VahvaJussi
Kuka kreatiinin tehosta mitään on puhunut?