Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun yhdellä (työ)kaverilla on tuommoinen diagnosoitu epävakaajuttu. Aikamoista draamaa ja holtittomuutta oli hänellä etenkin ihmissuhteissa, mutta reagointi on paljon rauhoittunut iän myötä ja kun muukin elämä on nyt tasaista niin ei tapahdu ylilyöntejä. Hyvä ystävä - vähän jännällä tavalla.
Ei mikään diagnoosi juttu mutta joskus hetken tapailin naista ja sanoin että oon aika allerginen draamalle niin sen 3 viikon aikana ehti hänen elämässä tapahtua aivan järkky määrä asioita, rankkojakin, että piti viheltää peli poikki. Tiedä sitten oliko toi jotenkin arkea hänelle eikä tunnistanut että ei ole normaalia joutua soittamaan noin kerran viikossa ambulanssia/poliisia, piilotella naapuria narkkareilta, etsiä omaa narkkari sukulaista useampana yönä kun on paennut jostain hoitoperheestä yms.

Mulle draaman kynnys meinaa ylittyä sillä että on tullut lunta niin paljon että joudun harjaamaan terassin. Silloinkin olisi hyvä olla jotain beta salpaajia lähettyvillä. T:not-so-jännämies

@Oy Masa Ab

Tänään oli tv:ssä juttua ko. kisusta.
Masalle tavoitetta.

e. ja tuo lehti juttu m. 1.5v vanha

Siinä on aikamoinen geenilottovoittaja.

Käsitys "normaalista arjesta" on lienee erittäin henkilökohtainen, mutta useimmat varmaan rajaavat sen ulkopuolelle väkivallan, rikollisuuden ja päihteet. Se onkin kurjaa, että jos lapsesta saakka elää tämmöisissä olosuhteissa, niin niitä oppii pitämään normaaleina, jos ei ole riittävästi muuta esimerkkiä saatavilla 😕

Käsitys "normaalista arjesta" on lienee erittäin henkilökohtainen, mutta useimmat varmaan rajaavat sen ulkopuolelle väkivallan, rikollisuuden ja päihteet. Se onkin kurjaa, että jos lapsesta saakka elää tämmöisissä olosuhteissa, niin niitä oppii pitämään normaaleina, jos ei ole riittävästi muuta esimerkkiä saatavilla 😕

Pariutumisen kannalta ei liene oleellista mitä on "normaali" vaan se, että elämäntavat natsaa keskenään. Tekstien perusteella en esim. haluaisi naimisiin yhdenkään palstalaisen kanssa, vaikka olette luultavasti ihan normaalin kirjolla. Jos olisi tarjolla Sylvin ja Kaken tytär, joka näyttää MÖYKKYSEN akalta niin voisin ruveta neuvottelemaan myötäjäisistä. 🤔

Täällä on kuulkaa kotilaboratorio kohta toiminnassa! Tavoitteena on kehittää täysin uusi ja innotiivinen hajuste, jota voi käyttää tekstiilien pesussa. Ensimmäisenä tulee reipas pirskahdus formaliinia. Tätä seuraa pikantti suolensisältö. Pohjatuoksuna on kestävä ja nenän hajuepiteeliin jäävä mätä ruumis. Tämä tuote on useamman vuoden kokeilulla testattu harmittomaksi: se ei aiheuta pahoinvointia eikä päänsärkyä. Olen jo ottanut yhteyttä raaka-ainetuottajaan. Tuskin maltan odottaa.

Sisältö on kuitenkin enimmäkseen asiallista ja informatiivista.
x9l4UvKFfhJRLQGYa7BKTI1znUCZVhxyGPbnylKYQPQ.gif

Back
Ylös Bottom