On sisäänrakennettuna ruumiiseeni. #oloPainoliivi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On sisäänrakennettuna ruumiiseeni. #oloPainoliivi
Näin ajattelinkin!
Minulla sama. Rosuvastatin määrättiin työterveydessä. Kananmuna ja carnivoreketjuja kun lukee niin ei tunnu korkea kolesteroli olevan edes vaarallista. Mitenkähän lienee. Mummo kuoli 46 vuotiaana infarktiinKolesterolit nousee +1 yksikköä /5 vuotta, pitääköhän kohta alkaa virittelemään dosettia.
Oma sukuhan on siis sillai hieno, että kaikilla on pulleiden muotojen lisäksi verenpainetauti, korkeat kolesterolit, kilpirauhasen vajaatoiminta..ym. Mutta EI ainuttakaan sydän-verisuonitautista/siihen kuollutta.Minulla sama. Rosuvastatin määrättiin työterveydessä. Kananmuna ja carnivoreketjuja kun lukee niin ei tunnu korkea kolesteroli olevan edes vaarallista. Mitenkähän lienee. Mummo kuoli 46 vuotiaana infarktiin
Keväämmällä on tulossa työterveyden mittaukset, voin sitten ilmoittaa omalta kohdaltani mitä lukemat näyttää kun kiskoo 2000 kananmunaa per vuosi.Minulla sama. Rosuvastatin määrättiin työterveydessä. Kananmuna ja carnivoreketjuja kun lukee niin ei tunnu korkea kolesteroli olevan edes vaarallista. Mitenkähän lienee. Mummo kuoli 46 vuotiaana infarktiin