tuohonhan nyt taitaa olla vain yksi ja varma ratkaisu, eli kunhan lappaa akalle riittävästi käyttelyrahaa niin hyvä
Eikö se ole halpaa, jos pelkällä rahalla selviää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuohonhan nyt taitaa olla vain yksi ja varma ratkaisu, eli kunhan lappaa akalle riittävästi käyttelyrahaa niin hyvä
Voisi taas ensi kesänä yrittää käydä, jos saa pysäköinti yms ongelmat ratkaistua.pitäisi joskus viitsiä piipahtaa huhtapupissa, en muista kävinkö koko viime vuonna! ainakaan Suven aikaan en , enkä Suven jälkn.
eli alkuvuodesta jos silloinkaan, vähän epäilen etteä saattoi jäädä väliin
Leppoista on kyllä ollut. Nyt taitaa olla jo neljäs viikko maanista moodia päällä tällä toisella osapuolella. Yleensä se ei kestä näin pitkään vaan viikon jälkeen normalisoituu. Jotain on nyt pielessä, AI:lla olen yrittänyt diagnosoida. Duracellista ei lopu veto mutta allekirjoittaneelta loppuu. Tuohon olisi pakko saada joku mieltä tasoittava lääkitys. Jos ei tuolle toiselle osapuolelle niin sitten minulle. En tiedä kuinka paljon minun pitäisi vetää piriä että saisin tuollaiset pöhinät.MÖYKKYSELLÄ on arvot kohdallaan.
Ilmeisesti joulun ja uudenvuodenjuhlinta sujui leppoisasti, ja nyt voi jo vähitellen keskittyä suunnittelemaan yhdessä kaikenlaista kesäkivaa.
Nyt taitaa olla jo neljäs viikko maanista moodia päällä tällä toisella osapuolella.
Erityisesti minun elimistölleni, hehe. Mutta joo, se on varmasti tuo epävakaa persoonallisuuhäiriö, käytös istuu lähes 100% sen kuvaukseen. Sitä maanista moodia ei pysty mitenkään puhumalla rauhoittamaan pelkästään jo sen takia, että keskittyminen puheen kuuntelemiseen loppuu lyhimmillään sekunneissa. No ehkäpä se tuosta pian taas tasaantuu.Oi voi. Elimistölle raskasta suuret kierrokset. Kevään lisääntyvä valoisuus saattaa vain lisätä vauhtia ennestään.
Parempi kun ei puhele mitään juu.Sofia Virta
Voisitte ehdottaa hänelle murtomaahiihtoa, siinä mukava harrastus joka tekee hyvää sekä mielelle että keholle.Leppoista on kyllä ollut. Nyt taitaa olla jo neljäs viikko maanista moodia päällä tällä toisella osapuolella. Yleensä se ei kestä näin pitkään vaan viikon jälkeen normalisoituu. Jotain on nyt pielessä, AI:lla olen yrittänyt diagnosoida. Duracellista ei lopu veto mutta allekirjoittaneelta loppuu. Tuohon olisi pakko saada joku mieltä tasoittava lääkitys. Jos ei tuolle toiselle osapuolelle niin sitten minulle. En tiedä kuinka paljon minun pitäisi vetää piriä että saisin tuollaiset pöhinät.
Voisitte ehdottaa hänelle murtomaahiihtoa, siinä mukava harrastus joka tekee hyvää sekä mielelle että keholle.