Ihan yhtälailla takapainotteinen neliveto pyörähtää kaasulla kuin takaveto.
Herrasiunaa nuo sisätilat! Nyt alko jöpöttään.
Ja edelleen ihan yhtä humpuukia koko neliveto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten ok mutta jostain syystä tämän ja monen muunkin auton perä näyttää paskovalta ajokoiralta.
![]()
Ja edelleen ihan yhtä humpuukia koko neliveto.
Eikä ole etes vetokoukkua.Muuten ok mutta jostain syystä tämän ja monen muunkin auton perä näyttää paskovalta ajokoiralta.
View: https://www.instagram.com/reel/DFnWVgHRSl-/?igsh=MTVvMHAwd3ltenNhNA==
Jos sinne on lunta tullut niin #irma #lintassa
Minä ainakin olin, koska piti #vähän #kokeillaJos sinne on lunta tullut niin #irma #lintassa
Tuo on sentään etanolia, TosiMiehet™ vetää käsidesiäkin, mitä lie isopropyylialkoholia.Tätä tuotetta ei Kaikkonenkaan Suosittele kuin #Ulkoisesti. Vain tosi Ammattilaiset voi käyttää "sisäisesti.katso liitettä 275522
Erikois(Tosi)Miehet on tässäkin lajissa sit vielä erikseen.Tuo on sentään etanolia, TosiMiehet™ vetää käsidesiäkin, mitä lie isopropyylialkoholia.
Eikös 2cm lumella nastoilla lähinnä tuhota katua ja heitellä pienhiukkasia?Minä ainakin olin, koska piti #vähän #kokeilla
Nämähän on aikalailla poistettu monesta terv/sair hoidon Asiakastiloista ml. Wceet.vetää käsidesiäkin
Eikös 2cm lumella nastoilla lähinnä tuhota katua ja heitellä pienhiukkasia?
Kyllä siellä joku jääkerros alla oli. Ja sitä lunta ainakin 5 senttiä, noin leveät renkaat kelluu vaan päällä.Eikös 2cm lumella nastoilla lähinnä tuhota katua ja heitellä pienhiukkasia?
irma on pikkujouluissa, joten tuskin ajokunnossa![]()
Kraz 255 B koneenkuljetusautot - Nettikone
Nyt myynnissä koneenkuljetusautot Kraz 255 b - Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot.www.nettikone.com
@Heatseeker olisko tossa Irmalle TalviAuto?
Siellä ollaan sitten hieman edellä - itselläni kymmenkunta päivää jäljellä sadan päivän tipattomasta. Alkaakin kyllä jo piisata tätä lajia.Aika rientää, kesän jälkeinen reilu 3kk tipattomuus on nyt takana