Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

öljyllä
Vielä on kilometrejä jäljellä.

20251114_130223.webp

En jaksa kääntää.

Minä aion pakottaa tiimini jatkossa tekemään kuukauden closigin konttorille. Saattaa tulla närää, mutta kokeilen silti jokusen kuukauden. Kun ei kerran tieto kulje minulle kuin erikseen kysymällä, niin tehdään sitten näin. Helpompi kysyä, ja lisäksi kuulen keskusteluita itse. #mikromanageripaikalla

Reilu vuosi sitten alaiseni nyrisi, että on kestämätöntä joutua tulemaan se vartin työmatka yhtenä määräämänäni päivänä. Kyllä siinä vähän Kela nosti minussakin päätään viimeistään silloin, kun tämä totesi minulle, että voin itse ajella sen 45 min/suunta, kun minulla on töitä ”muutenkin vähemmän kuin hänellä”.
Ai saakeli, vähän oksennuksen makua nousi suuhun, kun tuli vuosituhannen vaihteen assistant controller ajat mieleen tosta closingista :giggle:

Kyllä minäkin kaikki normaalin työmatkan (<1h) päässä asuvat välillä käsken toimistolle. Toisaalta kun tiimit jakaantuneet neljään maahan, niin senkin kautta omalla kohdalla toi toimistolla notkuminen vähän menettänyt merkitystään.

Viimeksi muokattu:
Sinunkin pitää vain pyytää nätisti, niin kyllä se siitä sitten.

ei pysty, ei uskalla

äsken syömässäkäymässä silmäni, molemmat, näkivät senmoisenkin punapään, että #ihanmitävaan

en saanut sanottua hänelle mitään muuta kun: syömään

edes kun hän kysyi: kuittia?

en sanonut mitään, pudistelin vain päätäni: merkiksi

nyt kun rupesin miettimään, ei kannataisi miettiä, en suosittele kenellekkään

jos hän olisikin kysynyt :pillua?

olisin varmaan pudistellut samaan tapaan siihenkin kysms:een

Viimeinen virallinen talven merkki bonganttu tienpäältä tai oikeastaan ojasta, eli henkilöauto. Jäljistä päätellen ei niin onnistunut ohitusyritys suoralla tieosuudella.

Perse menosuuntaan Skoda kyntänyt ojan pohjille, onneksi lunta ei ole kuin joitain senttejä, niin helppo Hartikaisella nypätä kyytille.

Siltä uudelta viaplay kanavalta näkys tulevan Tukholmassa pelattava Predators-Penguins peli tänään. Siellähän pelaa Crosby pingviineissä se on kyllä yksi kaikkien aikojen parhaista pelureista ja vetää tälläkin kaudella yli piste per peli tällä hetkellä.

Melko tehokas kaveri.

Hieno ja halpa, mutta tuon kun tuo Suomeen, niin verokarhu kiittää.

Ps menee hermot tähän hiton älykkääseen kirjoitusavustimeen. Mistäköhän sen taas saikaan pois päältä.

Back
Ylös Bottom