Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

Meta title: 🔥 Kulttuurisota – konservatismi vs. liberalismi, identiteetti, sukupuoli & yhteiskunnan jakolinjat

Meta description: Keskustelua arvoista, identiteettipolitiikasta ja kulttuurin kiistakysymyksistä – näkemyksiä laidasta laitaan ilman sensuuria.

Kirkillä oli minusta myös outoja kommentteja muutenkin, esim. tämä miten edes raiskausten uhrit ei saisi tehdä abortteja.
On on.
Mun mielestä on melko normaalia että voi olla eri ihmisten kanssa samaa mieltä joistain asioista ja taasen eri mieltä joistain muista?

En muista kirjoitinko jo tonne aiemmin että Kirkistä oltiin tod.näk leipomassa Presidenttiä tulevaisuuteen.

Esivaalissa ei voi pärjätä juuri muuten kuin olemalla sitä oman puolueen äärilaitaa.

Noni, saatiihan äksöniä. Rupee porukkaki ymmärtää ja huomaamiten sairaita juttuja toi päästeli suustaan kun omia sanomisiansa käytetään vastaan.

Oisko pitäny kuolla? Ei tietenkään. En minä surunmurtama ole.

Jos 10 v joutuu raiskatuks, hän ei antais tyttärensä tehdä aborttia... tällästä tyyppiä porukka fanittaa.

Todella sairasta.
Jos joku raiskataan niin oikeuttaako se murhaamaan viattoman lapsen?

Onpahan näpsäkkä minkki mutta mistä servauksesta on kyse? Tässä varmaan pitäisi tietää jotain taustoja mitä en tiedä.
Hunter Schafer on siis transnainen, eli biologinen mies. Kai toi "servaus" jotenkin tohon trans hommaan liittyy, kun Kirk puhui useasti näistä trans-hoidoista, että ne pitäisi kieltää yms.

Jos joku raiskataan niin oikeuttaako se murhaamaan viattoman lapsen?
Nää on näitää uskovaistenhihhuleiden ja lahkolaisten hölinää. Jos 10vuotias raiskataa ja tulee raskaaks, ja tekee abortin niin kutsutaan tässä yhteydessä sitä sitten vaikka viattoman lapsen murhaks. Jumala joka rakastaa ja hallitsee kaikkea maan päällä niin on Melkosen sairas että antaa tollasen asian tapahtuvan. Jumalan tahto ja sitä rataa..

Niin vastaus, Kyllä. Tällä 10vuotiaalla lapsella on oikeus tehdä abortti. Itse en todellakaan pidä sitä minään murhana.

Hunter Schafer on siis transnainen, eli biologinen mies. Kai toi "servaus" jotenkin tohon trans hommaan liittyy, kun Kirk puhui useasti näistä trans-hoidoista, että ne pitäisi kieltää yms.
Voi jumalauta @SIC- , jätkä laittoi tuollaisen miinan laitakonservatiiville ja menin sanomaan kuntia minkiksi. Editointiaikakin ummessa. No onneksi foorumi on anonyymi.

Samaan aikaan sallitaan lapsille hormoni "hoitoja",viedään transu marsseille,seksuloidaan lapsia jne.
Lapset kuuluu jättää rauhaan aikuisten himoilta ja poliittiselta paskalta.
Lapsille ja nuorille ei pitäisi tuota saastaa tarjota ollenkaan ja vasta yli 20v voisivat jotain alkaa "korjailemaan" jos siltä enää edes tuntuu ja omilla rahoilla. Nykymalli on tasoa keskiaika ja vielä hulluus päälle.

Ymmärrän kyllä täysin miksi joku haluaa abortoida raiskauksen aiheuttaman lapsen.
Mutta tää hyvä esimerkki missä moni kuten itse ei ole samaa mieltä kaikesta. Mutta lokaako se taas koko henkilön tai kokonaisuuden? Ei.
Tämä on sitä oikeaa elämää ja mielipiteitä mistä pitää kuitenkin voida keskustella.

Sori vaan palstan lahopää leftiläiset, mutta lillukanvarsi leimaukset ei toimi missä valitaan yksittäinen asia ja koitetaan sillä verhota koko asia.

Saatu tod näk kii. Käsittämätöntä et näinkin pitkään meni. ''On ne transtyypit melkosia ramboja'' ;) .

Oikeistoaktivistin Charlie Kirkin, 31, epäilty ampuja on otettu kiinni ”hyvin todennäköisesti”, kertoo presidentti Donald Trump Fox Newsille. Trump kertoi kuulleensa asiasta juuri ennen suoraa lähetystä.

Trumpin mukaan joku epäillyn lähipiirissä oli ilmiantanut epäillyn viranomaisille.

– Luulen, että saimme hänet kiinni, Trump sanoi haastattelussa.

Saatu tod näk kii. Käsittämätöntä et näinkin pitkään meni. ''On ne transtyypit melkosia ramboja'' ;) .

Oikeistoaktivistin Charlie Kirkin, 31, epäilty ampuja on otettu kiinni ”hyvin todennäköisesti”, kertoo presidentti Donald Trump Fox Newsille. Trump kertoi kuulleensa asiasta juuri ennen suoraa lähetystä.

Trumpin mukaan joku epäillyn lähipiirissä oli ilmiantanut epäillyn viranomaisille.

– Luulen, että saimme hänet kiinni, Trump sanoi haastattelussa.
Sä olet vaikuttunut kun pakoili näinkin pitkään? Ylpeä ehkä?

Noni, saatiihan äksöniä. Rupee porukkaki ymmärtää ja huomaamiten sairaita juttuja toi päästeli suustaan kun omia sanomisiansa käytetään vastaan.

Oisko pitäny kuolla? Ei tietenkään. En minä surunmurtama ole.

Jos 10 v joutuu raiskatuks, hän ei antais tyttärensä tehdä aborttia... tällästä tyyppiä porukka fanittaa.

Todella sairasta.

Kerro vaikka ekaks kuka täällä fanittaa ja allekirjottaa Kirkin jokaisen henkilökohtaisen mielipiteen? Itse en ole tuosta samaa mieltä hänen kanssaan, enkä varmaan monesta muustakaan jutusta, mutta alanko vihaamaan ja tuomitsemaan häntä mielipiteen takia kuten vassarit? En ala, jokaisella saa olla omat mielipiteet ja se on vaan hyvä juttu.

Eka pyydät että sun mielipiteet erotellaan tämän henkilön yms koska sanot että kaikki ei kuulu samaan massaan... sitten pohja lähtee kun yhtäkkiä kaikki muut onkin vassareita, yksikään "vassari" ei voi muuta kuin bilettää tästä murhasta?

Kerro vaikka ekaks kuka täällä fanittaa ja allekirjottaa Kirkin jokaisen henkilökohtaisen mielipiteen? Itse en ole tuosta samaa mieltä hänen kanssaan, enkä varmaan monesta muustakaan jutusta, mutta alanko vihaamaan ja tuomitsemaan häntä mielipiteen takia kuten vassarit? En ala, jokaisella saa olla omat mielipiteet ja se on vaan hyvä juttu.
Kyllä jos tyyppi sanoo, että jos hänen 10vuotias lapsensa raiskattaisiin, niin hänen kuuluu synnyttää ko. lapsi, niin kyllä melkosen sairas pitää olla, jopa sairaampi ku minä, joka ei tuota tuomitse.

Tälläset kommentit on juuri se syy, minkä takia itselle ei aiheutunut järin suurta surua tästä. Varsinkin kun ottaa huomioon, että aseenkantoluvan vuoksi on ihan ookoo, että joitain ihmisiä kuolee. Sen kanssa joutuu vaan elää. Nämä kaikki jälleen hänen OMIA sanojaan. No, näköjään ei ole ookoo.

Tässä te ihan itse huomaatte, kuinka sairaita juttuja tolta tuli. EI oo ihme että älähdetään.

Ja nyt muutamat, lukekaan ihan saatanan tarkasti;

''Somessa/internetissä Tiivistyy kaksi kummallista someajan ilmiötä, jotka ansaitsevat lyhyen analyysin.Kummalliset ilmiöt:👉🏻 Tiedetään mitä toinen ihminen on kokenut tai kokee nykyään tai mitä hän tuntee tai ajattelee tai on tuntenut tai ajatellut.👉🏻 Laitetaan toisen suuhun sanoja, joita sieltä ei ole tullut. Tai hänen mieleensä ajatuksia, joita siellä ei ole. Tai vähintäänkin rivien väliin jotain mitä siellä ei ole.''

Viimeksi muokattu:
Eka pyydät että sun mielipiteet erotellaan tämän henkilön yms koska sanot että kaikki ei kuulu samaan massaan... sitten pohja lähtee kun yhtäkkiä kaikki muut onkin vassareita, yksikään "vassari" ei voi muuta kuin bilettää tästä murhasta?

Nyt on luetun ymmärtämisessä pahasti vikaa.

Back
Ylös Bottom