BB PRO Mika Sihvonen

Meta title: Mika Sihvonen, Suomen kaikkien aikojen paras kehorakentaja

Meta description: Mika Sihvonen -ketju: kisat, fysiikka, treenit, kuvat, videot, somepäivitykset ja keskustelu suomalaisen huippubodarista.

Jokos Sihvonen on päättänyt tai kertonut missään jatkaako eläkkeelle asti tuolla divarissa vai vieläkö yrittää sinne isojen poikien sekaan kavuta?

Itsellä nyt 8v putkeen nukahtamislääkeellä ja tuhoaa täysin normaalin unen se on selvä, mutta on se parempi niillä kuin nukkua 0-1h yössä ja en mausta edes tätä keittoa.:offtopic:

Huh huh mikä kondis. Tuplat takaa paljastaa onko oikeasti jaloissa paksuutta sekä pakaroissa lihaa. Mikalla juuri ne todella kovat. Niillä erottuu heti line-upissa. Toki jalat edestä ja sivultakin todella kovat. Kovat urat jaloissa vielä kruunaa ne.

En ainakaan ite halua lääkkeitä. Kyllähän sitä Tenoxeilla ja Diapamilla tippuu mutta ei oo kovin kauaskantoinen ratkaisu IMO.
Onko kokemuksia? Itse söin 15mg rivatrilia vrk 13 vuoden ajan, lopussa 4 mg rivatrilia joka vastaa 80 mg diapamia. Lääkitys auttoi ja purettiin 4 kuukaudessa ilman ongelmia pois...
Ei tollaset lääkkeet koko aikasee käyttöö sovikkaan, koska toleranssi vaa satunnaiseen mut on niitä muitakin. Riippuu aivan mihi tarkotuksee ni sen mukaan pitää miettiä. Enemmän siitä on haittaa et nukut liian vähän ku lääkittynä normaalisti
Onko kokemuksia? Itse söin rivatrilia 1.5 mg 13 vuoden ajan joka vastaa 30 mg diapamia. Loppuajasta 4 mg joka vastaa 80 mg diapamia ja auttoi itse vaivaan.... Lääkitys purettiin 4 kk ilman ongelmia

Back
Ylös Bottom