Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko ollut haastattelija innokkaampi kuin haastateltava??? Eikä Miken innokkuus huono asia ole mutta mikä lienee Mikan palo asiassa... Kyllä peliajalla on merkitystä eli HJK:ssa 90 minsaa per peli ja maailmalla viltissäMut Mika podcastin loppupuolella ainakin toi ilmi sen että houkutus olisi suuri lähteä kokeilemaan, tai tällainen kuva itselle jäi.
Alussa kertoi juuri noin ettei kiinnosta mikään muu kuin voitto mutta loppupuolella finaaliin pääsy alkoi jo kuulostamaan siltä että siihen olisi tyytyväinen
Siitä en tiedä mutta uskon Mikan itsekin oikeasti haluavan kokeilla.Olisiko ollut haastattelija innokkaampi kuin haastateltava??? Eikä Miken innokkuus huono asia ole mutta mikä lienee Mikan palo asiassa... Kyllä peliajalla on merkitystä eli HJK:ssa 90 minsaa per peli ja maailmalla viltissä
Kyllahan noita pro kortteja ollaan jengille myonnetty aiemminkin ilman pro qualifier kisan voittoa. Ei taida suomesta itse asiassa ikina ollut Jorma Ratya lukuunottamatta ketaan joka on sita kautta kortin saanut. Onhan esim. Timo Honkala saanut pro kortin vaikka massat ei ole sinne painkaan ja mitaan merkittavia voittoja ei ole ikina tullut.Jos pelkästään pro kortin saantiin kilpailemalla tuottaa vaikeuksia niin kuinka sielä pro kisoissa voisi edes sijoittua muutakuin sijoille 15.
Mitähän sä nyt selität Honkalalla ei massaa vai? Näyttääpä olevan todella isossa kunnos vielä vanhemmallakin iälläKyllahan noita pro kortteja ollaan jengille myonnetty aiemminkin ilman pro qualifier kisan voittoa. Ei taida suomesta itse asiassa ikina ollut Jorma Ratya lukuunottamatta ketaan joka on sita kautta kortin saanut. Onhan esim. Timo Honkala saanut pro kortin vaikka massat ei ole sinne painkaan ja mitaan merkittavia voittoja ei ole ikina tullut.
Jossain sanottiin etta TOP4-5:een olisi rahkeita Olympia 212:ssa ja ensin epailin. Kavin katsomassa jannujen kuvia ja paadyin siihen johtotulokseen etta perhana, kylla se olisi ihan mahdollista. Kylla ketuttaa jos 12k euron takia jatetaan mahdollisuus olla seisomatta Olympia lavalla. Jos Mika olisi kisannut siella pari vuotta sitten kun Derek voitti ja paassyt 212 finaaliin, voisi sanoa etta tulipa kisattua Mr. Olympiaa vastaan.
Laittaisitko kuvan jossa Honkalalla on lavalla pro massat? Kisoissa ei arvostella sita milta mies nayttaa istuessaan vaatteet paalla.Mitähän sä nyt selität Honkalalla ei massaa vai? Näyttääpä olevan todella isossa kunnos vielä vanhemmallakin iällä
Laittaisitko kuvan jossa Honkalalla on lavalla pro massat? Kisoissa ei arvostella sita milta mies nayttaa istuessaan vaatteet paalla.
Onhan siinä taustalla että haluatko pelata isoja minuutteja (olla valokeilassa) 1.ketjussa vai duunata ihan erinlaista roolia 3. ketjussa isoissa valoissa mutta muiden varjossa.
Joo siis tuon kuvan aikaan on ymmärtääkseni pro kisoissa mutta ikää varmaan ~50vAmatoorikisaajalta nayttaa mun mielesta. No, makuasioita. Ja tama ei ole missaan nimessa dissaamista, tykkaan Honkalasta kehonrakentajana. Oli yksi inspiraationi lahteena EM kisoissa, aivan revitty kunto.
No se on sitten toinen juttu jos ei kiinnosta. Käsi ylös, kuka noita ylipäätään Suomesta katsoisi, tai edes seuraisi millään tasolla, jos Mika ei tuolla kilpailisi. Ei kukaan.No aika heikosti tuolla elää, kun sivukulut on jo 25 % ja sen jälkeen pitää maksaa vielä verot. Alle tonni jää kuussa käteen.
Varmaan molemmat kisat olisi voinut katsoa, mutta monellako fanilla riittää kiinnostusta B-liigan kisoihin kun vuoden tärkein tapahtuma on samana viikonloppuna?
Kuis? Ainahan se on ollut tiedossa? Vai luuletko että 180cm?Kuulinko podcastista oikein että Sihvonen on 169cm pitkä? Kaikenlaista
Mites Mestis tai Formula Ford?Kyllähän tuota on monta kertaa tullut samana päivänä katsottua esim. Cagen ottelukortti vaikka samana päivänä on tullut ufc:n kovemman luokan kortti.
Tai vaikka lätkän liiga peli illalla ja yöllä nhl matsi
Mä en tiedä bodauksesta mitään. Lähinnä sen takia olin hämmästynyt koska näyttää 2m korstolta. Ei nyt ihan mut ymmärrät pointinKuis? Ainahan se on ollut tiedossa? Vai luuletko että 180cm?
Sopiva pituus Mikan fysiikalle.
Yksittäiset kuvat hämää kyllä tosi paljon.Mä en tiedä bodauksesta mitään. Lähinnä sen takia olin hämmästynyt koska näyttää 2m korstolta. Ei nyt ihan mut ymmärrät pointin
Huippukehonrakentajat voi olla vaatteissa livena melkoinen pettymys ja yllattavan "pienia" (toki suhteellista). Monta kertaa on expoissa tullut vastaan kasittamattoman friikkimaisia ihmisia jotka saivat huippukehonrakentajat nayttamaan pienilta mutta heilta yksinkertaisesti puuttui rakenne jolla voisi kisoissa parjata. Toisaalta kun paita lahtee paalta pois nama huippukehonrakentajat on kasittamattoman pyoreita ja lihaksikkaita kuviin verratuna.Mä en tiedä bodauksesta mitään. Lähinnä sen takia olin hämmästynyt koska näyttää 2m korstolta. Ei nyt ihan mut ymmärrät pointin
Mut sit kun näkee esim. Morgan Asteen niin voi helvetti että on vaikuttava näkyHuippukehonrakentajat voi olla vaatteissa livena melkoinen pettymys ja yllattavan "pienia" (toki suhteellista). Monta kertaa on expoissa tullut vastaan kasittamattoman friikkimaisia ihmisia jotka saivat huippukehonrakentajat nayttamaan pienilta mutta heilta yksinkertaisesti puuttui rakenne jolla voisi kisoissa parjata. Toisaalta kun paita lahtee paalta pois nama huippukehonrakentajat on kasittamattoman pyoreita ja lihaksikkaita kuviin verratuna.