Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Möykyllä ei vissiin kovin hyvin mee kisavalmistautuminen, kun tossa eilen päivitteli tubeen paskoja fiiliksiä ja nyt näky insta tarinassa olevan sairaalassa kiinni sydänmittareissa.
Olisko alottanu treenit liian kovaa keuhkokuumeen jälkeen?
Vai meneekö taas roipetta nii vitusti ettei kroppa kestä ku joskus kuunnellu sen juttuja
Möykky päivitteli instassa tänään, että hauis oli tulehtunut ja sen takia päivystyksessä.
Ikävä homma. Toivotaan että mies paranee pian.Möykyllä 10cm paise hauiksessa mikä pitää leikata![]()
Joskus aiemmin ainakin tuntui että suunnitelmat muuttui useasti ja semmoinen ammattimainen pitkäjänteisyys oli hukassa.Olen varmasti taas kateellinen, vihaaja ja kaikkea muuta mutta minulle ei ole ikinä tullut tuosta möykyn touhuamisesta kovin ammattitaitoinen kuva..tuntuu että räiskitään vähän sinne sun tänne ja kaikkea mahdollista ja sellainen järjestelmällisyys puuttuu touhusta täysin
Silti varsin hyvät voimatasot, jotain tehty oikein.Olen varmasti taas kateellinen, vihaaja ja kaikkea muuta mutta minulle ei ole ikinä tullut tuosta möykyn touhuamisesta kovin ammattitaitoinen kuva..tuntuu että räiskitään vähän sinne sun tänne ja kaikkea mahdollista ja sellainen järjestelmällisyys puuttuu touhusta täysin
Niin no en tiedä miten paljon voimatasot kertoo siitä miten hyvä kehonrakentaja olet? Enkä nyt puhunut oikeastaan ollenkaan mistään ohjelmasta. Yleisesti muistelen että esim. edellisiin kisoihin valmistautuminen taisi olla melkoista säätämistä esim. lisäravinteiden osalta…En minä oleta että ihmiset kulkevat salilla ruutuvihkon kanssa johon merkattu etukäteen kaikki sarjatSilti varsin hyvät voimatasot, jotain tehty oikein.
En tiedä miten möykky treenaa mutta onhan näitä joilla ohjelma elää hyvinkin paljon fiiliksen mukaan, suomalaisita bodareista muistaakseni boogie mustonen treenas ilman ohjelmaa fiilis pohjalta ainakin jossain vaiheessa.
Ei se välttämättä huono asia ole, jos tuntee vaan oman kroppansa.
Säätämistä lisäravinteiden kanssa?Niin no en tiedä miten paljon voimatasot kertoo siitä miten hyvä kehonrakentaja olet? Enkä nyt puhunut oikeastaan ollenkaan mistään ohjelmasta. Yleisesti muistelen että esim. edellisiin kisoihin valmistautuminen taisi olla melkoista säätämistä esim. lisäravinteiden osalta…En minä oleta että ihmiset kulkevat salilla ruutuvihkon kanssa johon merkattu etukäteen kaikki sarjat
Ei pahalla mutta vähä surkuhupaisaa on seurata näitä oletuksia kun asiaa et kuitenkaa tiedä miten ne on.Niin no en tiedä miten paljon voimatasot kertoo siitä miten hyvä kehonrakentaja olet? Enkä nyt puhunut oikeastaan ollenkaan mistään ohjelmasta. Yleisesti muistelen että esim. edellisiin kisoihin valmistautuminen taisi olla melkoista säätämistä esim. lisäravinteiden osalta…En minä oleta että ihmiset kulkevat salilla ruutuvihkon kanssa johon merkattu etukäteen kaikki sarjat
Mua kanssa varmaan vihataan ja lässynlää mutta oon kanssa sitä mieltä että kovin hyvää kuvaa ei lajista saa miestä seuraamalla. Sellainen urheilija -tekeminen puuttuu täysin ja juttuja kuunnelleena on kyse sitten mistä osa-alueesta sitä kuuluisaa pyhää kolminaisuutta tahansa asiat tunnutaan tekevän "vähän vasemmalla kädellä" - kunhan muistetaan ottaa reilusti kemiaa niin hällä väliä dieetistä ja terveistä elämäntavoistaOlen varmasti taas kateellinen, vihaaja ja kaikkea muuta mutta minulle ei ole ikinä tullut tuosta möykyn touhuamisesta kovin ammattitaitoinen kuva..tuntuu että räiskitään vähän sinne sun tänne ja kaikkea mahdollista ja sellainen järjestelmällisyys puuttuu touhusta täysin
"Terveys kaiken edelle" totesi tuolla videolla. Tää taitaa päteä vain silloin, kun paska osuu kunnolla tuulettimeen, niinkuin nyt tässä.kunhan muistetaan ottaa reilusti kemiaa niin hällä väliä dieetistä ja terveistä elämäntavoista
Tainnu kuulla ton joltain viisaammalta. Hauska oli kans et ku jengi oli nyt kysynyt et kisaako kun on tää tulehdus ja vastataan: "ei kiinnosta vittu pätkääkään" - aaokei, kun välil sitä ollaan niin soturia et mennään kaikesta läpi bodauksen takia."Terveys kaiken edelle" totesi tuolla videolla. Tää taitaa päteä vain silloin, kun paska osuu kunnolla tuulettimeen, niinkuin nyt tässä.
Toki bodausta kilpatasolla nyt ei voi edes harrastaa, jos laittaa terveyden kaiken edelle.
Kertoi hiljattain julkaistulla videollaan, että juurikin injektoinnista aiheutunut.Mikä sen käden tulehduksen (?) nyt oli siis aiheuttanut?
Tai onko Tuomo sitä kertonut