Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Tainnu kuulla ton joltain viisaammalta. Hauska oli kans et ku jengi oli nyt kysynyt et kisaako kun on tää tulehdus ja vastataan: "ei kiinnosta vittu pätkääkään" - aaokei, kun välil sitä ollaan niin soturia et mennään kaikesta läpi bodauksen takia.

Lähinnä itteä ihmetyttää nää sen sponsorit että kuka haluaa tota kaveria yhdistettävän yritykseensä. Lajissa ei epäurheilijamaisempaa kisaajaa oo vähään aikaan nähty.
Tätä olen itsekin ihmetellyt että miten joku yritys viitsii sponsoroida tälläisiä sankareita,ensin vouhkataan 7päivää lehdessä dopingin vaaroista ja hetken päästä ollaan trenit koneessa maniat päällä menossa kisoihin.
mikä pointti noissa ton videoissa muutenkin on huudella noita lääkejuttuja kun selvästi ymmärrys niistäkin on vähän niin ja näin.

Tätä olen itsekin ihmetellyt että miten joku yritys viitsii sponsoroida tälläisiä sankareita,ensin vouhkataan 7päivää lehdessä dopingin vaaroista ja hetken päästä ollaan trenit koneessa maniat päällä menossa kisoihin.
mikä pointti noissa ton videoissa muutenkin on huudella noita lääkejuttuja kun selvästi ymmärrys niistäkin on vähän niin ja näin.

Jep! :D Maniat - "Ei tuol SKL:ssä oo ketää haastajaks mulle, meen kävelee niiden yli sinne" hohhoijaa

Hauska juttu tuli kans mieleen, kun kaveri on monesti videoillaan kertonut että on aloittanut vasta 2016 kisadieetillään käyttämään roinaa. Jännä vaan, kun muistan ite keskustelleeni täällä doping osiossa jo vuonna 2008(?) ukon kanssa (oli silloin muistaakseni dantes nickillä) sen hetkisistä kuureista. Melko tekopyhää saarnata muille roinan käytöstä

Asiat voisi myös tehdä oikeesti mahdollisimman terveellisesti käymällä verikokeissa ja hankkimalla vaikka valmentajan jos ei itse osaa. Toi että joka paikka spragaa ja ukko kertoo syövänsä jotain proteiinipatukoita ja puddingia pelkästään kisadieetillä ei nostata mun kunnioitusta pätkääkään, kertoo vaan ukon tyhmyydestä. Varmasti omat valinnat on noihin sairastumisiin ajanu, kuten on nyt toi hauistulehdus esimerkiksi.

Jep! :D Maniat - "Ei tuol SKL:ssä oo ketää haastajaks mulle, meen kävelee niiden yli sinne" hohhoijaa

Hauska juttu tuli kans mieleen, kun kaveri on monesti videoillaan kertonut että on aloittanut vasta 2016 kisadieetillään käyttämään roinaa. Jännä vaan, kun muistan ite keskustelleeni täällä doping osiossa jo vuonna 2008(?) ukon kanssa (oli silloin muistaakseni dantes nickillä) sen hetkisistä kuureista. Melko tekopyhää saarnata muille roinan käytöstä

Asiat voisi myös tehdä oikeesti mahdollisimman terveellisesti käymällä verikokeissa ja hankkimalla vaikka valmentajan jos ei itse osaa. Toi että joka paikka spragaa ja ukko kertoo syövänsä jotain proteiinipatukoita ja puddingia pelkästään kisadieetillä ei nostata mun kunnioitusta pätkääkään, kertoo vaan ukon tyhmyydestä. Varmasti omat valinnat on noihin sairastumisiin ajanu, kuten on nyt toi hauistulehdus esimerkiksi.
Saatat nyt sekoittaa dantesin nantesiin? Muistaakseni nantes ainakin douppihommista puhui noihin aikoihin, mutta hän ei kyllä mielestäni ollut themöykky.

Möykky on hyvän mielen bodari, Suomen bodiskenen väriläiskä ja ennen kaikkea huikea showmies! Ei oo ollut kellekään aiheuttamassa harmia tai muuta vastaavaa. Laji on friikki, ei käy kieltäminen, lisäksi sille sokaistuu todella pahasti. Lisäksi jos menneisyydessä on traumoja tai muuta mielen epätasapainoa, niitä on helppo paeta ja paikata tämän lajin avulla. Se saattaa johtaa pahaan putkinäköisyyteen, eli mennään tosi syvälle bodauskuplaan ja ei nähdä enää ympärillensä, sekä myös lääkkeiden käytön saralla ylilyönteihin.

Eli kun tuskin miehen taustoja tarkemmin tunnetaan, niin ei tuomita liikaa, itse en ainakaan halua. Jokainen meistä tekee virheitä, tärkeintä on tunnustaa ne ja oppia niistä.

Ite ainakin toivon hänelle pelkkää hyvää ja pikaista paranemista.

Minä arvostelen näitä henkilöitä ihan urheilijoina. Sinä otat asiat henkilökohtaisesti. Yritä päästä siitä yli että ihmiset voivat olla eri mieltä kanssasi. Ei siitä tarvitse mieltänsä pahoittaa
En mä mieltäni pahoita mutta älä huutele kun sulla ei ole asioista oikeaa tietoa

En minäkään möykkyä tunne ollenkaan mutta tuli mieleen kun oli kirjoituksia tosta pitkäjänteisyyden vähyydestä että kuuluisko se adhd:hen?

Mutta ennenku mut lynkataan tästä niin muistelen sen siitä itse kertoneen että sairastaa kyseistä oiretta,ja se voi kyllä olla voimavarakin siinä suhteessa että ei junnaa samoilla eväillä/reeneillä liian pitkään vaan vaihtelee fiiliksen mukaa jolloin kroppa ei kerkeä tottua samaan junnaamiseen liian pitkäksi aikaa.

Tosi yleistähän toi oire on ja tiedän kyllä että joillekkin siitä on jopa hyötyä normielämässäkin jos ei liian pahaksi mene.

En mä mieltäni pahoita mutta älä huutele kun sulla ei ole asioista oikeaa tietoa
Viimeinen viesti tätä koskien ☺️ minulla ja kaikilla muilla on oikeus ”huudella” tai toisin sanoen sanoa mielipiteensä niin pitkään kun se pysyy asiallisena. Se ei tarkoita että se olisi aina pelkkää kehumista.

Olen edelleen ja itse asiassa vielä vahvemmin nyt sitä mieltä, että tuosta möykyn tekemisestä on ns. ammattilaisuus aika kaukana. Käsittääkseni hän ainakin joku aika sitten vielä hamuili ammattilaislavoille joten minun mielestäni on ihan perusteltua olettaa että tekeminen on myös sitä luokkaa. En nyt jaksa vääntää tämän enempää kun tämä ei sinulle näytä uppoavan.

Aiheuttaa pelkästään hyvää isolle porukalle kun epäonnistuu, se on hunajaa aika monelle kun dieetti jää kesken ja siitä saa monet suunnatonta nautintoa. Ihan perus internettiä, enemmän pahaa mieltä aiheuttaa jos onnistuu.

Jos kaveri on ollut yhden dieetin aikana omien sanojensa mukaan 5 kertaa kipeänä, tulehduksia kroppa täynnä ja mikään kello ei soita, niin kyllä tämä mulle vahvistaa näitä mun fiiliksiä tästä "urheilijasta".
Olikohan viimevuonna muistaakseni noin kuukauden valmistautuminen kisoihin ja sekin meni ihan miten sattuu.. Lava fysiikasta näki että kyllä on muistettu kuivakaapilla käydä senkin edestä mitä ruokavaliosta ja terveistä elämäntavoista on otettu. - En kyllä ihmettele yhtään että lokaa tulee. Varsinkin kun herra on keräännyt ihan faneja ja sposoreitakin seuraamaan matkaa ja sitte tyssää siihen ettei muista spiguttaessa desinfioida.. Fanien kysyessä kisoita kaveri lausuu videolle "ettei kiinnosta vittuakaan kisat"

Laji on samaan aikaan täynnä oikeita urheilijoita jotka painaa duunia päivästä toiseen täysillä ja ammattimaisesti, pitäen kuitenkin terveydestä huolta..

Sama kaveri kumminkin tossa jo vuosia sitte heitteli anadrolleja naamaa ennen ku lähti baarin vessaa vetää varjonyrkkeilyä ”puu pauf poof”

No mut anyway josko se möykky nyt ottas tästä ns onkeensa ja hoitais asiat vähän paremmin jatkossa ettei vähän ajan päästä olla lasaretisss

Tässä tapauksessa Möykky käytti ilmeisesti julkista terveydenhuoltoa. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka nopeasti hän pääsi hoitoon.

Eiköhän tuossa tilanteessa pääse nopeesti jos joku tulehtunut paise ja otetaa veriä ku on sitte pika crp päin vittua jo. Eriasia on kun suomalainen mies ei hevillä lääkäriin mene ja tossa tilanteessa et on injektion aiheuttama patti niin kyllä sitä moni välttelis viimesee asti et pitää sinne mennä kertomaan miten asiat on. Ennemmi toivoo vähä aikaa kotona et jos menis ohi

Back
Ylös Bottom