Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoin kelaamalla livehetkeen... ei jeesus. Nolo.
Jos tilaat temusta pressin>>
Siihen asti kunnes aukaisi suunsa? :DOutoo kyllä, stagala antaa ihan kohtuu fiksun kuvan.
edit. siis tähän saakka..
"Eiks noi homoläpät oo vähä väsyneitä juttuja"No mitä siellä nyt sitten lausutaan jos kerran on kuraa?
Tuossa pressivideo. Itse en ajatellut käyttää kahta ja puolta tuntia elämästäni sen katsomiseen. Itse ottelutapahtuman kyllä aion katsoa ja maksaa, koska siellä on tasokkaita ja minua kiinnostavia urheilijoita suorittamassa.
View: https://www.youtube.com/watch?v=ecN3McXYhwM
Ihanat hymyt jätkillä kun katsovat toisiaanMä katselin vähä sieltä täältä läpi tuon, pitää antaa täydet pointsit Theolle ja Makwanille tossa, niillä oli hyvä asenne ja mukavat jutut keskenään ja vaikka oon Theoo arvostellut niin tässä oli hyvä meininki nyt. Ja Maxille rispektii ettei oo antanut median ja somen luoman paineen vaikuttaa mitenkään. Ja Maku myös ollu jämpti eikä oo lähtenyt lipsumaan lausunnoissaan, ei tuolla nyt eikä median kanssa
Tuntui olevan liian vaikea tehtävä tuokin osalle porukkaaJoo, tuli mieleen joku ala-asteen välitunti riita. Maxilta tyhmiä kysymyksiä "mitä tulee mielee sanasta"![]()

Aresh sai 4 vuotta kilpailukieltoa.
![]()
Samoilla linjoilla, todella yksinkertaisia lampaita suurin osa ottelijoista lähtiessään porukalla Stagalaa vastaan ja Makwanin puolelle. Ei nuo tahvot edes näe sitä ironiaa tuossa Makwanin tausta huomioiden. Kaiken huippu oli, että se turvamies ja jopa Max lähtivät vähän Stagalaa vastaan. Ja turha lässyttää, että tuo asetelma oli jotenkin tarkkaan ennalta sovittu. Ihan perus koulukiusaamista se oli. Theolle ja Leksalle tästä toki puhtaat paperit.![]()
Kommentti: Ice Cage järjesti häpeällisen näytöksen
Syyskuun ottelutapahtumaa ennakoiva pressitilaisuus oli karmeaa katsottavaa, kirjoittaa Vinski Virtanen.www.iltalehti.fi
Nää lehtijutut, tää ei ainoa, varmaan vaa lisää taoahtuman suosiota.
Hiukan kyllä ristiriitaista että moni ottelija tuntui olevan makwanin puolella.
Joko ovat yksinkertaisia tai sit ryhmäpaine tekee sen, eli tietynlaisia lampaita.
Varmaan molempia.
Toki muutama ottelija ei lähtenyt tohon.
Stagalaa paheksuttiin sanomisistaan, makullahan noi menee paljon pahemmaksi.
Luulen muuten että viikon päästä alkaa tulla enemmän juttua liittyen makuun, sit eI enää pelkoa matsin peruuntumisesta.
Immu vaikkapa antoi ymmärtää että jäävuoren huippu, mutta ollut hiljaa asiasta. Ei halua että tapahtuma menee vituiksi.