Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Theo toivoo että vastus vaihtuisi mutta mä en usko että Max olis niin vellihousu että lähtee näihin painostuksiin mukaan. Jännä homma toi Theo, ihan tasaisesti vaan muuttuu mielikuva hyvästä tyypistä nilkkimäiseen suuntaan mitä enempi näkee mitä vaan ulostuloja häneltä. En usko että pitkässä juoksussa on aihetta profiloitua jonakin erityisen viattomana ja reiluna kaverina jos ei sellanen kuitenkaan oikeasti ole. Ja tarviiko edes olla. Mutta kun oikein muita on dissaamassa ja omaa kilpeä kiillottaa niin voi tulla kaikenlaista menneisyyden haamua ja luurankoja kaapista ulos, mitä ei edes itse muista ja ota lukuun. Myös edessäpäin tuppaa olla tilanteita joista ei aina jaksa suoriutua sen fiksummin kuin kukaan muukaan ja se oma kova retoriikka voi kostautua ja kun jonkinlaista julkisuutta nauttii niin ei ole samaa yksityisyyden suojaa ja joku saattaa heittää lokaa.Hesarin uutisen mukaan Theo on jo ollut yhteydessä Maxiin varamiehen hankkimiseksi.
![]()
Vapaaottelu | Makwan Amirkhanin vastustaja vaatii varamiehen tulevaan otteluun
Theo Kolehmainen on pitänyt huolen, että hänellä varmasti on ottelu.www.hs.fi
Sen enempää uutinen ei kerro mutta rivien välistä olen lukevinani että eiköhän Maku pian vaihdu. Kunpa sieltä tulisi joku luolamies Dagestanista ja saataisiin aikaan urheilullisesti korkealaatuinen sota. Liian kovaakaan vastusta en tietenkään toivo.
Ai se että toivoo ottelunsa toteutuvan vaikka vastustaja estyisi vaikkapa loukkaantumisen tai henkilökohtaisten sekoilujen vuoksi osallistumasta?Mun mielestä tää oli asiatonta Theolta ja kertoo hänestä ihnisenä aika paljon.
Katso se video, siihen viittasin. Aika ämmämäistä touhua vetää tollasia epämääräisiä " mulle on kerrottu susta.."Ai se että toivoo ottelunsa toteutuvan vaikka vastustaja estyisi vaikkapa loukkaantumisen tai henkilökohtaisten sekoilujen vuoksi osallistumasta?
Minullekkin tuli pahamieli tästä videosta etenkin näin 12h vittumaisen työpäivän jälkeen ja toinen on huomenna edessä taas.Tarviiko näitä ala-astelaisille suunnattuja videoita postata tänne boomereiden keskustelufoorumille?
Ja viime aikojen tapahtumien perusteella oli ihan oikeassa, sekö sinua ärsyttää?Katso se video, siihen viittasin. Aika ämmämäistä touhua vetää tollasia epämääräisiä " mulle on kerrottu susta.."
Onhan Theo täys ämmä tässä. Ootko sä kans vai miksi pidät kivana ja asiallisena johonkin pressiin vetää tollasen " mulle on kerrottu susta blaa blaa blaa"Ja viime aikojen tapahtumien perusteella oli ihan oikeassa, sekö sinua ärsyttää?
Ironista että Maku on itse myöntänyt miten on kiukutellut tuolla leirillä, nyt vielä tämä seksuaalikeissi mutta sinun mielestä Theo on se ”ämmä” tässä
Aivan, joo kaikki muut paitsi sinä ja makwanin veljekset ollaan ämmiäOnhan Theo täys ämmä tässä. Ootko sä kans vai miksi pidät kivana ja asiallisena johonkin pressiin vetää tollasen " mulle on kerrottu susta blaa blaa blaa"
Toihan on ollut kokoajan selvä asia että kuvaukset meni perseelleen Makulla ja käyttäytyi huonosti. Kokoajan tuolla Makun ketjussa siitä kirjoitettiin. Te ämmät ootte vaan väittänyt että siellä raiskattu tai jotain sen tasoista tehty. Moni ämmä tollasta väittänyt, vaikkei edes tää yks asianosainen ole sellaisesta syytelly. Ei tollanen ole kovin miehekästä ja asiallista touhua, enemmän naisten riitelyssä ilmenee tollasta loan heittoa ja järjetöntä kaunaa ja vihanpitoa

Onhan Theo täys ämmä tässä. Ootko sä kans vai miksi pidät kivana ja asiallisena johonkin pressiin vetää tollasen " mulle on kerrottu susta blaa blaa blaa"
Toihan on ollut kokoajan selvä asia että kuvaukset meni perseelleen Makulla ja käyttäytyi huonosti. Kokoajan tuolla Makun ketjussa siitä kirjoitettiin. Te ämmät ootte vaan väittänyt että siellä raiskattu tai jotain sen tasoista tehty. Moni ämmä tollasta väittänyt, vaikkei edes tää yks asianosainen ole sellaisesta syytelly. Ei tollanen ole kovin miehekästä ja asiallista touhua, enemmän naisten riitelyssä ilmenee tollasta loan heittoa ja järjetöntä kaunaa ja vihanpitoa
Jos näille linjoille lähdetään niin muistelen Theon antaneen jossain podcastissa sellasta kuvaa ettei ole itsekkään ollut aina kaikkien kaveri, katuväkivaltaa myös kertonut olleen ja ihmeenä pidän jos ei ole ollut koulukiusaaja. Näkeehän sen nytkin käyttäytymisestä presseissä, ja muutenkin, oli sitten osin showta tai ei. Ja jos lähdetään sukulaisiin menemään näissä asioissa niin kyllä mustalaissuvuista todennäköisesti löytyy rikosrekisteriä ja rumia juttuja vähintään siinä määrin kuin kurdeilta. Pitääkö niitä sotkea tähän? Mielestäni ei. Vai pitöisi alkaa tässä serkkujensa asioista vastaamaan? Mieti hetki sinäkin asioita ennenkuin kirjoittelet punttiforumin kamppailuosioon tollasia. Mitäs jos sun serkku tekee jotain? Otatko osa syyllisyyden siitä? Et varmaan mutta vaadit sitä muilta. Herääs vähä.Ei nuo "kaunat" ja "vihanpidot" ole mitään tuulesta temmattuja. Jo Vaasan aikana Amirkhanit oli kusipäitä ja sen tietää kaikki jotka heidät tuntee. Sama homma on jatkunut heidän poppoolla aikuisiällä. Makwan vaihdellut salia jatkuvasti kun on "miesvauva" ja heti itkee ja valittaa jos asiat ei mene kuin hän haluaa. Ja nämä asiat on faktoja. Sekin on fakta, että Maku on Suomen menestynein vapaaottelija. Mutta silti hänestä ei juuri kukaan tykkää, koska on täysin minä minä minä ihminen.
Ja hän on käyttäytynyt todella sikamaisesti ihmisiä kohtaan koko ikänsä, sekin on fakta.
Ja syytettynä hän on ollut ja moni hänen sukulaisensa. Ja hänen serkkunsa on tuomittu pedofiili. Toki nämä kaikki "varmasti" aiheettomia syytöksiä. Niinpä. Hyvä että alkaa media kaivelemaan näiden veijareiden taustat ja saadaan heidät viimeinkin "tilille" teoistansa.
Theohan on sanonut videolla tai jopa useammalla että on ollut koulukiusaaja. On myös puhunut tappeluista, ja siitä minkälaisissa porukoissa on pyörinyt. On myös puhunut romaneista, jos ei suoraan pahaa niin ei pelkästään hyvääkään. Se ei poista sitä mitä Maku on naisille tehnyt.Jos näille linjoille lähdetään niin muistelen Theon antaneen jossain podcastissa sellasta kuvaa ettei ole itsekkään ollut aina kaikkien kaveri, katuväkivaltaa myös kertonut olleen ja ihmeenä pidän jos ei ole ollut koulukiusaaja. Näkeehän sen nytkin käyttäytymisestä presseissä, ja muutenkin, oli sitten osin showta tai ei. Ja jos lähdetään sukulaisiin menemään näissä asioissa niin kyllä mustalaissuvuista todennäköisesti löytyy rikosrekisteriä ja rumia juttuja vähintään siinä määrin kuin kurdeilta. Pitääkö niitä sotkea tähän? Mielestäni ei. Vai pitöisi alkaa tässä serkkujensa asioista vastaamaan? Mieti hetki sinäkin asioita ennenkuin kirjoittelet punttiforumin kamppailuosioon tollasia. Mitäs jos sun serkku tekee jotain? Otatko osa syyllisyyden siitä? Et varmaan mutta vaadit sitä muilta. Herääs vähä.
Theohan on romani itse ja miten ihmeessä romaneista voisi puhua vain hyvää jos yhtään realistisesti niistä puhuu ja vähääkään enempää?On myös puhunut romaneista, jos ei suoraan pahaa niin ei pelkästään hyvääkään.
Eli väität seksuaalirikolliseksi Makua? Ainakin siltä kuulostaa toi miten muotoilit ton. Ylilaudan termein "laita kahvit tippumaan" . Näistä viime aikojen jutuista saattaa tulla syytteitä ja tuomioita ihan jollekin muulle kuin Makulle. Vai ootko oikeasti sitä mieltä että voit julkisesti leimata jonkun ihmisen seksuaalirikolliseksi ja levittää sellasta väitettä saamatta siitä syytettä ja tuomiota?Theohan on sanonut videolla tai jopa useammalla että on ollut koulukiusaaja. On myös puhunut tappeluista, ja siitä minkälaisissa porukoissa on pyörinyt. On myös puhunut romaneista, jos ei suoraan pahaa niin ei pelkästään hyvääkään. Se ei poista sitä mitä Maku on naisille tehnyt.
Varmasti Theolla on luurankoja kaapissa, mutta vahvasti epäilen että ei ole seksuaalirikollinen. Tämähän ei ole, Makun tietäen, ainoa luuranko mikä luikahti ulos nyt julkisuuteen.