Ei ole kuulunut, sää sovellus väitti lumisateen loppuvan pian.Kohta pitäisi ukkostaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole kuulunut, sää sovellus väitti lumisateen loppuvan pian.Kohta pitäisi ukkostaa.
Juu, se ei vaan koko aikaa auta, kun on joutunut työhommien takia matkustelemaan (mistä syystä vapaalla ei juuri kiinnosta ulkomaille matkustella, kun ei ole kerran pakko). Välillä pitänyt tehdä asennus- ja testaushommia ilmastoitujen tilojen ulkopuolella, silloin on paita kastunut ihan kiitettävästi. Nukkumista tietysti helpottaneet nuo ilmastoinnit. Siis jos on toimineet ja pidetty päällä. Esim. Kiinassa joissain hotelleissa ilmastointi/lämmitys laitettiin päälle keskusjohtoisesti kalenterin mukaan - ei suinkaan ulkolämpötilan mukaan...Näissä maissaan tuppaa olemaan ilmastoinnit rakennuksissa jos ei ihan slummista puhuta.
Mä ainaki jaksan ihmisiä aina vain vähemmän.Onkohan sitä muuttunut iän myötä entistäkin introvertimpaan suuntaan. Viime vkl puolituttujen kanssa sosiaalisena oloa melko iso osa päivästä la-su ja olen ollut tänään tosi väsynyt, vaikka nukkunut ainakin edelliset kolme yötä normaalia sikeämmin. Edellisenä viikonloppuna olin yksin mökillä, unenlaadun pilasin oluella mutta olin maanantaina tosi pirteä ja täynnä virtaa työviikkoa kohti.
Onkohan sitä muuttunut iän myötä entistäkin introvertimpaan suuntaan.
Saksassa myös kannattaa olla tarkkana hotellien kanssa. Englanniksi voi lukea ”air conditioning”, mikä nyt tarkoittaa yleisesti jäähdyttävää kunnon ilmastointia.Juu, se ei vaan koko aikaa auta, kun on joutunut työhommien takia matkustelemaan (mistä syystä vapaalla ei juuri kiinnosta ulkomaille matkustella, kun ei ole kerran pakko). Välillä pitänyt tehdä asennus- ja testaushommia ilmastoitujen tilojen ulkopuolella, silloin on paita kastunut ihan kiitettävästi. Nukkumista tietysti helpottaneet nuo ilmastoinnit. Siis jos on toimineet ja pidetty päällä. Esim. Kiinassa joissain hotelleissa ilmastointi/lämmitys laitettiin päälle keskusjohtoisesti kalenterin mukaan - ei suinkaan ulkolämpötilan mukaan...
Loppukoira ei ollut käynyt hammaskiven poistossa.#eiherkille