Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullakin alkaa loma perjantaina. Lähden heti perjantaina Norjaan ja maanantaina takaisin, sitten seuraava perjantai Helsinkiin, mietin lauantaina Lahden autonäyttelyä, sen jälkeen Haminaan pariksi päiväksi, sitten ehtii olla kotona hetken ja kolmas viikonloppu Kouvolaan.

Nyt on uusi lähetys saapunut USAsta Suomeen.

:unsure:

"27.7.2025 16.01 • NTF Notification Tool
Lähetyksen vastaanottajan puhelinnumero ei ole käytössä"

Eihän se ole ollut vasta kuin ysäriltä asti käytössä ja OmaPostiin, Suomi.fi, DVV ja aivan jokapaikkaan tallennettuna.

Jos haluatte kadottaa jotakin, niin lähettäkää minulle, Postin kautta.

iu

Eihän se ole ollut vasta kuin ysäriltä asti käytössä ja OmaPostiin, Suomi.fi, DVV ja aivan jokapaikkaan tallennettuna.

Jos haluatte kadottaa jotakin, niin lähettäkää minulle, Postin kautta.

iu

Pistin muutaman laatikon viime vuosien kirjanpitomateriaalia tulemaan sinnepäin.

Miettiny tota, kun nykyään on loukkaavaa kutsua jotain henkilöä mieheksi tai naiseksi, koska et voi tietää miksikä kukin identifioituu. (Anna mun vittu kaikki kestää🙄)
Sen sijaan wokejen mielestä on oikein kutsua esim. naisoletetuksi. Okei.
Tota, jos kutsut jotain naiseksi, etkös ole silloin jo tehnyt olettamuksen?
Miksi tarvii sanallisesti kertoa tehneensä olettamuksen? Tyyliin just naisOLETETTU.
kun asiahan ei muutu miksikään, ainoastaan lisäät selityksen sanaan, ilman pienintäkään järkeä. 🤨
Kun siis oletus on väärin, ja silloin voit loukata jonkun identifiointia, niin se oletusko muuttuu, kun kerrot sananlisäkkeenä tehneesi oletuksen?

Btw. Että voi ihminen näyttää vanhalta ja väsyneeltä. Vanhenin viime yönä 25v. 🫣
Onneks todellisuudessa sitä on vanha, väsyny ja raihnanen. 😂

En tiedä lajin harjoittelusta yhtään mitään, mutta oletan vahvasti että valtaosa harjoittelusta on lajinomaista ja treenit pitkäkestoista. Paikoille tullee painetta myös kisojen ulkopuolella ihan riittävästi.
Nuorempana tuli ajettua paljon ja itse koin, että tämä lievensi paljon sinkkuuden aiheuttamaa poltetta. Juurikin tuo tuntikausien paine sillä alueella auttoi odottamaan sitä oikeaa. Kerran kyllä Espanjan-leirillä olin lähellä sortua, kun lenkin varrella sattui päivystämään erittäin pätevän näköinen ammattiauttaja. Trikoot pysyi kuitenkin jalassa, koska vauhti oli kova ja refleksit hitaat. Noin muuten väittäisin, että perseen kestäminen on ammattipyöräilijän ongelmista vähäisimpiä. On tuo niin älyttömän raaka laji.

Eihän se ole ollut vasta kuin ysäriltä asti käytössä...

Postin palveluun jonotettu ja numeron tarkistus- ja korjauspyyntö tehty.
Väittivät, että saisin heiltä viestin, kun tämä lähetys on noudettavissa...

Minullakin enemmän tuntuu ikävältä ranteissa ja olkapäissä kun puossa

t.rutinoitunutpolkupyöräilijä

vimeviikko, käänteisessä järjestyksessä:

39
8
22
16
23
16
28

^onpa epärehellinen caddy! Trump tietenkin haukansilmillään nähnyt mihin pallo oikeasti mennyt, sen takia ei ole videota missä aktuaalisesti tuota palloa lyö. Ja jos olisi, niin AI!

Geelit saivat ylipuhuttua Minut Huhtamäen omistajaksi

#hyvääbisnesbäivää

Back
Ylös Bottom