Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sataisikin. Ihan liian kuuma ollut jo viikkokaupalla.
Ei ole. Virkahommiakaan ei ole tullut tehtyä kovin paljoa liiallisen hikisyyden takia. Päivätöissäkin tulee iso hiki, onneksi sentään mersussa on tehokas ilmastointi. Jota en ota koskaan pois päältä.paskapuhetta!
Voi mä inhoan tuota naisOLETETTU!!Miettiny tota, kun nykyään on loukkaavaa kutsua jotain henkilöä mieheksi tai naiseksi, koska et voi tietää miksikä kukin identifioituu. (Anna mun vittu kaikki kestää)
Sen sijaan wokejen mielestä on oikein kutsua esim. naisoletetuksi. Okei.
Tota, jos kutsut jotain naiseksi, etkös ole silloin jo tehnyt olettamuksen?
Miksi tarvii sanallisesti kertoa tehneensä olettamuksen? Tyyliin just naisOLETETTU.
kun asiahan ei muutu miksikään, ainoastaan lisäät selityksen sanaan, ilman pienintäkään järkeä.
Kun siis oletus on väärin, ja silloin voit loukata jonkun identifiointia, niin se oletusko muuttuu, kun kerrot sananlisäkkeenä tehneesi oletuksen?
Oli menneenä viikonloppuna onneksi ilmalämpöpumppuolosuhteet.Ei ole. Virkahommiakaan ei ole tullut tehtyä kovin paljoa liiallisen hikisyyden takia.
Hyvin pitkälle samoilla mennään. Tämän kesän helteet ovat menneet ihan kohtuudella, kun olen yrittänyt malttaa olla tekemättä vapaa-ajan hommia ja olla ottamatta stressiä siitä, että en ole tehnyt niitä. Ei näillä keleillä taimikoita raivata ellei lähde aamuyöllä metsään muutamaksi tunniksi. Sama kaikkien muiden vähääkään fyysisempien hommien kanssa joita kyllä riittäisi.Säässä ei mitään kohtuutta - kuten ei usein ihmiselläkään. Ensin kylmää ja sateista - ja sitten lyödään tappiin toiseen suuntaan. Itselleni semmoiset ihannelämpötilat kesällä 20-25 astetta plussalla ja talvella 5-10 astetta pakkasella.
Nuo riittäisi hyvin. Meikäläinen kyllä tehty selvästi tänne pohjoiseen ilmastoon, koska koviakin pakkasia kestän aika mukavasti (ja niistähän selviää vaatetta lisäämällä). Vaan tämmöiset kelit jo vähän turhan tukalia, ainakin jos koettaa jotain tehdä, tai harrastaa auringonpaisteessa. Eilisellä pyörälenkillä tuntui ylämäet olevan tavallistakin sitkaampia.
Mutta kyllähän näiden kanssa nyt tietysti vielä pärjää, mikäli joihinkin kuumiin ja kosteisiin maihin vertaa. Useasti olen sellaisissa ilmastoissa todennut, että minua ei ole näihin olosuhteisiin tarkoitettu.
Eikös nää tällaisten sanojen käyttäjät vielä loukkaannu näistä oletuksista.Voi mä inhoan tuota naisOLETETTU!!
Moottoripyöräkin seisoo pihassa kun liian kuuma ajella.Hyvin pitkälle samoilla mennään. Tämän kesän helteet ovat menneet ihan kohtuudella, kun olen yrittänyt malttaa olla tekemättä vapaa-ajan hommia ja olla ottamatta stressiä siitä, että en ole tehnyt niitä. Ei näillä keleillä taimikoita raivata ellei lähde aamuyöllä metsään muutamaksi tunniksi. Sama kaikkien muiden vähääkään fyysisempien hommien kanssa joita kyllä riittäisi.
kuumiin ja kosteisiin maihin vertaa
Säässä ei mitään kohtuutta - kuten ei usein ihmiselläkään. Ensin kylmää ja sateista - ja sitten lyödään tappiin toiseen suuntaan.
Aespan uusi biisi livenä. Kuka on teidän suosikki? Oma on Winter, mutta tässä paras on kyllä Ningning.
View: https://www.youtube.com/watch?v=y8BbUMccP6g
Tuo Ningningin taustatarina on muuten jännä. Lapsesta asti laulanut ja 14v skoutattu Kiinasta Koreaan ja idolitehtaaseen treenaamaan ja 18v sitten debyytti Aespassa.
View: https://youtu.be/DuGGz92xVO0?si=wLNdCR4qZg3TKWTC&t=60
20 sekkaa meni äänet päällä, sitten mutelle. Muutaman sekka lisää ja alkoi vahvistumaan etomaan koko pedobeartouhu.
Vähän lääkettä: