Koiran kanssa 5km kakkakävely ja perään 15km fillarointia sykkeellä, +30 ja pilvetön sekä tuuleton keli. Koko vartalo hiki, mutta ihan kivaa oli. Kylmä lonkero palkkariksi. Kyllä kesä on parasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähinnä ehkä Finnlines ja auto mukana.oli jos laivalle niin siljallekko? vai jokka eekkeröölinelle?
Wasa linesia itse miettinyt, muutamassa tunnissa pääsisi Uumajaan.Lähinnä ehkä Finnlines ja auto mukana.
tuuleton keli.
Finnlines 295€ ylite, olipa kerrankin halpaa. Toki ateria paketti on pakko ottaa lisäksi.Lähinnä ehkä Finnlines ja auto mukana
Ihastuttava vartalo
Voisit käydä kasteleen mun chilit huomenna.huomiseksi +32
Eka pitstop kalakukkolassa. Uuden sittarin työmaa sotkee mukavasti liikennettäTäällä onneksi suvituuli puhaltelee.
Polkupyörä korjaamolla, joten vankina kotona. Kävelemään ei huvita lähteä. Metsäreitille ehkä, mutta ei mihinkään missä asfaltti paahtaa eikä varjoa ole. Joten kotihommia kuten kukkien kastelua, vähän taiteilua, Masa-kissan ja Ainon päiväunien seuraamista, sateenkaarikirjallisuuden () lukemista.
Jospa fillari korjaantuisi huomenna! Tarkoitus on ajella testaamaan uimarantoja eripuolilla Kalakukkolaa.
Taisi olla vajaa 4k tulossa. Käyttökohteesta ei vielä mitään havaintoa.Veronpalautukset tulee. Laitan joka pennin Keskoon.
Mä laskin paremmin eikä tuu ku 2,5k. Saa silläki monta osaketta nyt ku se sukelsi.Taisi olla vajaa 4k tulossa. Käyttökohteesta ei vielä mitään havaintoa.