Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Melkeen voi naureskella, kun ei ole TietoMörnyä

-45% salkussa, kehnoin osakkeeni. Onneksi myin kolmanneksen kun keventelin tappiollista suomitauhkaa keventääkseni AMD myyntivoittoveroja. Harmi etten myynyt kaikkea. Mikäli oikein muistan 18,85 meni, eli -25% vielä tullu siitä alas. Ken ylisuureen osinkokuuseen kurkottaa, se arvon laskun katajaan kapsahtaa.

@Oy Masa Ab
Voisit kertailla tuosta perusteita puskukoneella, eli kansanomaisemmin Catepillarilla ajamiseen:

Geelit taisivat olla oikeassa? tälläkertaa, kun olikohan se toissaviikolla kun kehottivat vähentämään keskoa

IMG_6146.webp

Aamu alkoi ahdistuksella, nyt helpottaa. Univajeella varmaan tehtävänsä, viime ja toissayönä katkonaista unta, eilinen meni kyllä melko "koomassa" koko päivä. Olisikin hyvät unenlahjat.

Täytyy varmaan lomalla yrittää herätä joka aamu samaan aikaan, jos se rytmi siitä korjaantuisi.

Noksu tunkee kommunikaattoria kuivana kakkoseen, mutta kokonaisuutena päivä ~+/-0. Voihan tuo iltapäivällä vähän palailla.

Itsehän aion suunnata kesälomamatkat Mikkeliin ja Joutsaan. Ehkä jo tulevalla viikolla - riippuu kuskista, milloin Mersedes-Benz starttaa. Porschea ei ole enää saatavilla.

Koskahan olen viimeksi ollut viking linellä? Ja nyt taas.

Minä -13

hyvä muistisääntö, viikinki grace oli silloin tuliuusi

tuon jälkn. en ole laivalla piipahtanut, enkä matkustanut

Eilen katselin jos olisi lähtenyt ilmastopakolaiseksi viikkarille kuumuutta pakoon. Ainut vapaa hytti €770 niin tippui unelma.

Ja minä tykkään risteilyistä.

Back
Ylös Bottom