Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Hurjan kokoisia koiria, siskolla on Landseeri myös ja voi vitsi.Isoja poikia jokatso liitettä 272065katso liitettä 272066
Ja ainakin meidän Ismo on aivan hellyyttävä luppana, seuraa joka paikassa perässä, aina hakeutuu lähelle ja osallistuu kaikkeen.Hurjan kokoisia koiria, siskolla on Landseeri myös ja voi vitsi.
Luonteeltaan vielä sellainen ettei oikein ymmärrä omaa kokoaan ja muutenkin kohlo, pääkin samaa kokoluokkaa kuin ihmisellä.
Lempeitä jättiläisiäJa ainakin meidän Ismo on aivan hellyyttävä luppana, seuraa joka paikassa perässä, aina hakeutuu lähelle ja osallistuu kaikkeen.
Mainokset ei kata foorumin kuluja?Otin noi alhaalla olevat pois. Ei vaan enää ole kamalasti pointtia pitää tätä yllä kun mainokset ei kata enää edes kuluja, tää on vaan huvikseen enää täällä. Sit jos sattuu sponssi tulemaan, niin porukka ei sitä kauttakaan tue. Oletetaan että tää on vaan täällä kaikille tosta vaan aina.
Ei kata laisinkaan. Noin 500 euroa on serverikulut forumilla kuussa. Google ei puske sen vertaa. Nyt tää menee miinuksella, joten katon enää tämän vuoden tätä, sitten pakettiin jos muutosta ei tule.Mainokset ei kata foorumin kuluja?
Kuitenkin mainostulot tältä foorumilta muutaman kymmenen tuhatta vuodessa, niin kuin älyttömästi tämmöisellä foorumilla sitten on ylläpitomaksut?![]()
Kyllä sua on Mike kiitelty sadoissa ja sadoissa viesteissä. Et voi sitä kiistää.Ei kata laisinkaan. Noin 500 euroa on serverikulut forumilla kuussa. Google ei puske sen vertaa. Nyt tää menee miinuksella, joten katon enää tämän vuoden tätä, sitten pakettiin jos muutosta ei tule.
Sitten kaikille runkkareille jotka syyttää mua forumin loppumisesta, mä olen ainoa tässä maassa tässä lajissa joka kykeni yli 20 vuotta pitämään forumia yllä, syytelkää niitä monia forumeita jotka tuli ja meni tänä aikana. Mä olen ainoa joka teki jotain oikein, tätä ei kukaan suostu näkemään. Miettikää mieluummin miksi muut forumit kuoli kaikki jotka yritti samaa, tosin ne kaikki ovat perustuneet "mike sitä, pakkotoisto tätä" itkemiseen. Ja omalla forumilla ollut sama homma, harvoin sitä kiitosta täällä saa kaikista vuosista.
Norjalainen poppoo tekee aika hyviä covereita.
View: https://youtu.be/x0RV0kgdqJU?si=_PWVz4EerYp-neOg
Saattaa ollakin, mutta lienee Norjan kansalainen, sukunimi tosiaankin viittaa Italiaan.Luullut aina, että kaveri on Italiasta.![]()
Kauan kauan sitten, niin kauan tää on ollut. On hupaisaa lukea miten tälläkin omalla forumilla on lässytetty miten ajan porukkaa pois kommenteilla ja muka bannaan kaikki. On se nyt outoa, että muut forumit kuoli aina, olisko mun pitänyt toimia samalla tapaa, että alan vaan keskittymään muihin ja haukkumaan niitä ja unohtaa oma tie? Mä voin nyt avautua näistä ihan rauhassa kun tää homma alkaa olemaan lopussa. Mua on vuosia sylettänyt tämä nykytila internetissä. Kun mä julkaisen podcastin lajin parista tunnetun kanssa omalla forumilla, kukaan ei kommentoi mitään, mutta toisella forumilla on satoja herjaviestejä joka ikisestä sanasta ja teosta mitä teen. Eikä tätä pidä katsoa niin, että "älä välitä", vaan katsokaa sitä, että miksi asia on niin, miksi se toisten panettelu ja suoranainen vainoaminen on niin ylivoimaista verrattuna kannustavaan positiiviseen ilmapiiriin?Mikä oli foorumin kulta-aika?