Jos rokotiilille heittilis toffifeetä? Irrottasko sitte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos rokotiilille heittilis toffifeetä? Irrottasko sitte?
En muista käyneeni, mutta muistan kyllä kuulleeni paljon suosituksia.Onko @TJJ tai muilla Turussa vaikuttaneilla kokemuksia ravintolasta Smör? Kuullut kovin hyvää useammasta lähteestä ja Turussa tarkoitus käydä tässä joku päivä, niin voisi syöpötellä samalla.
E. Itehän Turussa jonnin vertan töiden puolesta käynyt, mutta tuo mennyt ohi vallan.
Positive!Löytyykö myös? Sellainen alkuperäinen kasarilta mikä p-a-k-o-t-t-a-a lihakset kasvamaan.
katso liitettä 272110
Isällä oli aikanaan tuollainen kaken kuvassa ollut jousivoimailulaite.Positive!
Ja missä tallikaveri..En tiiä mistä tappi veti sen pari kymppää keskipätkältä.
Kuntit muistaa radat.Ja missä tallikaveri..
Pitäisiköhän sinun osallistuanarinahan seuraa
Ennen ei oo kuulunu kuin polvien rutina portaissa ja kyykkiessä. Olen järkyttynyt. e: ja ranteiden rutina e2: ja niskat e3: ja jostain olkapään seudulta penkatessaPitäisiköhän sinun osallistua
Natural High Healing Festivaleille?
Mulla kuuluu nilkasta sellainen rakse, napse ja narina iltaisin, että voisi luulla Saksikäsi-Eedwardin olevan liikkeellä.
Mitähän sitä ite oli tehny 26v ikään mennessä?
Mä olin tehnyt elämäni tärkeimmän teon. Saattanut lapseni alkuun. Ehdin ennen syntymää kylläkin täyttää 27v.. Mitähän sitä ite oli tehny 26v ikään mennessä?
Kyllä silloin oltiin jopa paksumpia kuin nyt. Kuten kaverini kuvasi "kaulaton taikinapää".Kehitellyt lihavaaoloa?
Hyvä vertaus, ja Niemisen Toni voitti olympiakultaa ollessaan 16v.Isaac Newton "keksi" optiikan lait. Ja klassisen mekaniikan. Ja tietenkin painovoimajutut.. JA matematiikan edellä olevien kuvaamiseen (integraalit ja derivaatat). JAaaaa...teki sen 26 ikävuoteen mennessä. Mitähän sitä ite oli tehny 26v ikään mennessä?