Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Välillä miettii omaa kuntoa/terveyttä mikä se on oikeasti suhteessa muihin samanikäisiin, ei ole käytännössä mitään vaivoja tai liikkumista/tekemistä estäviä rajoitteita.
Jotenkin kuitenkin tuntuu ettei tuo säännöllinen salilla riehuminen tuo sen enempää etua mihinkään, tosin ehkä ne voitot voi lunastaa sitten joskus 65v> ellei riko itteään tai saa kulumia siitä.
Samaa tulee mietittyä.
Ulkonäöllisesti sitä on oman ikäsiään valtaosaa paremmas kunnos.
Mutta kun kroppa pahasti hajalla, niin vaivaton sitä ei todellakaan ole. Toki ei ole myöskään ylipainosen ja huonokuntosen ongelmia.

Kaksi viikkoa sitten tilasin mustekasetti . com nimisestä paikasta mustetta, ei oo näkynyt eikä kuulunut.
Eikai enää tule pelkkää lappua toimituksesta postilaatikkoon vai tuleeko sitä ollenkaan? Firman osoitteeseen tilasin kun sinne menossa ja postilaatikolla ei tuu välillä käytyä moneen viikkoon kun ei sinne enää mitään tule, kaikki nykyään sähköisenä.

Intian lentoturmasta ei vieläkään mitään uutisia. Taas Internetissä spekuloidaan: Tilastollisesti häiriöt molemmissa moottoreissa samalla hetkellä on lähes mahdottomuus. Tämä vaatisi jonkun ulkoisen syyn. Kuolleita lintuja ei ole löytynyt ja polttoainekin pitäisi olla ok.
Mikään ryhmittymä ei ole ilmoittautunut, että olisi tehty terrorismia tai muuta sabotaasia.
Kävikö nyt niin, että toiseen moottoriin tuli häiriö ja pilotit sammutti vahingossa toimivan/ehjän moottorin.
Bensapumpussa varmaan sitten.

Wikissä (#luotettavatlähteet) oli että kaikki flapit ym ok ja vaikka oliski ollu väärin niin olis pitäny pysyä ilmassa, veto vaan loppunut..yhtiön vastaaviin koneisiin määrätty polttoaine/hydrauliikka puolelle ekstra tarkistuksia..

Järvi puuttuu, muuten hyvä sijainti.
Mulla on tuossa lähellä parin hehtaarin tontti, järvi on ihan rannassa mutta ranta 500m päässä tontista.
Ei ole rahaa ostaa järkevältä etäisyydeltä rantatonttia enkä ala ravaamaan mihinkään huitsin nevadaan mistä saa järkihintaan, olen pikkuhiljaa lämpenemässä jos rakentelisi sinne kopin ja joku kahluuallas pihaan.

Kaikilla muilla on:
- isommat lihakset
- hienompi auto
- komeampi talo
- enemmän rahaa
- upeampi nainen
Unohtamatta isompaa mulkkua.
Mulla on osa noista kyl kunnossa, mut rahaa sais olla enempi ja hienompi auto. 🫣 eurojaskas tuli kyllä muutama kymppi, siis kymppi ei kymppitonni tai miljoona 😁

On niin perkuleen kova näläkä, että voisi syötä kuten Maca-kissa.

Tai syödä koko kissan!
Puolen tunnin päästä rillilounasta.
Ruokajuomaksi everstiä.
Minä tarjoan.

IMG-4081.jpg

Back
Ylös Bottom