Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kärttyisä palaute jenkkeihin

"We are very sorry to hear that you did not receive this package. We understand how frustrating this can be and want to do every thing in our power to get your package to you.

We would like to send you a replacement package. Please fill out the form below-..."

Tiiä vaikka lähettäisivät uudestaan.

Vielä kun saisivat sen merkittyä niin, että tulisi minulle asti. :unsure:

Olen tilannut samalta firmalta pari-kolme kertaa ongelmitta. Täsmälleen samat yhteystiedot tilauslomakkeen jokaisessa kentässä.

Mitähän helekuttia siellä on nyt tuossa viimeisimmässä sattunut, kun ovat Postin kertoman mukaan omat puhelinnumerot ja sähköpostit merkanneet vastaanottajan yhteystiedoksi. Toki sinne firmaan tulee tziljoonittain postia ja tekstaria eli ilmeisesti tulkinneet roskapostiksi, kun ulkomainen posti ilmoittelee, että olisi täällä nyt paketti, jota pitäisi niinkuin selvitellä.

Spammia vielä, kun oli innokas roonipäivä.

Nökymä Kallion kirkolta etelään.
kal-kir.jpg

Tämän talon nimen saattaisi vaikka arvata.
ympy.jpg

Niistä auto-ranne-kello kuvista kun joku mainitsi aiemmin. Se on ollut kellopiireissä jo vuosia jostain syystä tapana.

Itsekin olen sellaisen laittanut tänne. Äsken osui niin kivasti ilta-aurinko ovesta, että piti napata kuva.

En osaa toisaalta kännyllä kuvata. Aina tulee liian isoa tiedostoa, ja sitten pitää rajata.

IMG_0108.webp

Ja mun mielestä kaikki kehäkolmosen sisäpuolella on helvettiä.
Sattuneesta syystä viettelin aikaa Pakilassa, mikä on Pasilasta katsottuna jo ihan pöndeä vaikkei ole kuin muutama kilsa matkaa.
Siltikin sekin jo ahisti ihan riittävästi.

On tullut asuttua sekä Itä- että Länsi-Pakilassa. Mitenkä nuo rivari/omakoti smurffikylät nyt toisistaan eroaa onko Helsingissä, Lahdessa vai Jyskälässä (paitsi hinta)? Enempi ahistais jos olis ilman lentokenttää, merta ja metropolia.🤷🏻‍♂️ Tietty sitten toinen juttu jos landella asuis ja enempi tiluksia, rantaa ja mettää jne.

Mieti siihen vielä loputon remontti päälle :).
No jos toi on flippaus, niin ROI varmaan aika kiva.

Jos omaan käyttöön, ja kivalla paikalla (esim Puu-Käpylä tai se Pakilan parempi puoli) niin mikäs tossa ollessa. Kunhan se remppa on valmis.

Muista vaan rempassa, että tykin pitää olla laser. Ja kallis. Subbareita kaksi. Äänenpainetta hulluna.

Mut voi olutpalkalla kutsua arvioimaan teatterin lopputuloksen laatua. Voin tuoda pizzaa ja kebua.

No jos toi on flippaus, niin ROI varmaan aika kiva.

Jos omaan käyttöön, ja kivalla paikalla (esim Puu-Käpylä tai se Pakilan parempi puoli) niin mikäs tossa ollessa. Kunhan se remppa on valmis.
Kyllä tässä on aikomus olla ns. päätyyn asti.

Ja ei oo remppa ihan heti valmistumassa, ollaan onneksi jo totuttu asumaan rempan keskellä - sekään ei välttämättä ihan kaikille sovi.

Monet pelkää remppaa muutenkin ja tyyliin yhden huoneen tapetoinnin takia pitäisi olla joku väistötila tai mennä hotelliin.

Mutta kukin tyylillään.

"We are very sorry to hear that you did not receive this package. We understand how frustrating this can be and want to do every thing in our power to get your package to you.

We would like to send you a replacement package. Please fill out the form below-..."

Vielä kun saisivat sen merkittyä niin, että tulisi minulle asti. :unsure:

Olen tilannut samalta firmalta pari-kolme kertaa ongelmitta. Täsmälleen samat yhteystiedot tilauslomakkeen jokaisessa kentässä.

Mitähän helekuttia siellä on nyt tuossa viimeisimmässä sattunut, kun ovat Postin kertoman mukaan omat puhelinnumerot ja sähköpostit merkanneet vastaanottajan yhteystiedoksi. Toki sinne firmaan tulee tziljoonittain postia ja tekstaria eli ilmeisesti tulkinneet roskapostiksi, kun ulkomainen posti ilmoittelee, että olisi täällä nyt paketti, jota pitäisi niinkuin selvitellä.
Soita vielä varmuuden vuoksi Henry Kissingerille. Aikakonenäköradiopuhelimella vaikkapa kesäkuuhun 2023.

Back
Ylös Bottom